Kuinka paljon ovat maksaneet juuri nyt päälläsi olevat vaatteet?
Tuli vaan mieleen kun laskeskelin alennusmyynneistä ostamieni vaatteiden hintoja :D
Omat:
t-paita 4,90e
hame 10e
rintsikat 5e
pikkarit 1e
yht. 20,90e
Kommentit (127)
Mekko ~20€ Zarasta
Pikkarit äitin XD jäin yllättäen yökylään ja käytiin saunassa.
pikkarit ja paita- äidiltä saatuja
housut- jotain 15e
Caprit 30
Paita 30
Rintaliivit muistaakseni 40
Pikkarit 4
Rintsikat n.25 €, muut ilmaisia :)
(T-paita veljen tytön vanha, oman tytön vanhat bratz-pikkarit, jotka sai käytettyinä ja farkut kirppiksen ilmaispöydästä)
t-paita n. 10e
housut, ehkä 15e
alushousut n. 10e
sukat 2e
urheiluliivit 25e
Ehkä siis korkeintaan 60-65e. Housut on niin vanhat etten muista mitä nää ois voinut maksaa uutena.
Caprit 9,90
T-paita 4,90
Sporttiliivit 14,90
Saumattomat alushousut 7,90
Mittatilauspuku 1500€
Alushousut 50€
Sukat 50€
Italialaiset kengät 400€
Ei kuulu varsinaisesti vaatteisiin mutta mainittakoon asusteina:
Rolex 43 000€
Silmälasit 1500€
T-paita 40 euroa. Muistan, kun itse olin maksamassa poikani vaateostoksia. :)
Lindexiltä aikoinaan ostetut urheilupikkarit eli boxserit 20 euroa.
Hyvää laatua kaiketi molemmat. 15 vuotta ovat kestäneet. :D
Yhteensä n. 9 e.
Toppi ja pikkarit
Just nyt makoilen sängyssä alasti raukeana runkkaamisesta, mutta päivällä päälläni olleet vaatteet olivat maksaneet yhteensä ehkä 60 euroa.
-alushousut 6,99e
-rintaliivit 9e
-mekko 9,90e
Ei kovin kallista, kaikki normihintaisia paitsi rintsikat.
Pikkarit ostettu Kemin cittarista joitain vuosia sitten. Taisi olla 3e alennuksessa.
Puuvillainen hellemekko 10 e, rintsikat kai 30 e, pikkarit kai 5 e, nahkaiset korkosandaalit uudet 17 e.
Vierailija kirjoitti:
Olen alasti.
Niinpä niin. :(
Kohta taas palsta täyttyy ketjuista:
Sohva haisee perseeltä. Missä vika? Mitä teen?
Mulla on miehen bokserit ja tänään lahjaksi saatu toppi päällä. Eli 0 e mulle, ehkä joku 10 e muuten.
Mulla on Dehan haaremiverkkarit (79,95) Pranan Phoebe-toppi (ehkä noin 90,00), Pranan Bridget-flanellipaita (65,00 alesta), Kashmir-huivi (ehkä 25,00 Intiasta), Sloggi Basic Mini-pikkarit (10,00) ja siskon kutomat villasukat. Asutaan vanhassa puutalossa ja ei jaksa lämmittää, niin illalla on viileetä.
Kohta laitan jalkaan Aiglen kumpparit (60,00) ja päälle Leviksen farkkutakin (20,00 eBaysta) kun lähden ulkoiluttamaan koiria.
Sukat: 2 e
Pitkät kalsarit: 15 e
2 t-paitaa: 30 e
Rintaliivit: 15 e
Yht. 62 e
Pikkarit vuosia vanhat virttyneet, ehkä maksoi 3 eu ja Palermosta ostettu t paita n. 8e ja housut Catanian torilta n 10 e.