mitä mieltä olette rasavillin uudesta kevät mallistosta?
siinähän toi kysymys tulikin jo otsikossa.minusta oli aika erikoisia ja ei heti kyllä rasavilliks uskois.värit oli ainakin tosi kirkkaita ja pirteitä.itse ostan varmaan niitä ricoja meille sekä tytöille että pojale.
Kommentit (5)
Musta tosi erikoisia malleja, aika ihme, kun kuitenkin tavara itsessään hyvää.. Luulisi, että tekisivät nykyaikaisemman näköisiä tuotteita, varmaan menisi paremmin kaupaksikin. Ovat vielä aika kalliita kaiken lisäks. En kyllä meille ostaisi niitä malleja..
Nyt olen nuo muutamaan kertaan luonnossa nähnyt ja musta oli aivan kamala.
Tyttöjen puvuissa oli järkyttäviä rimpsuja ja omeltu perhosia kiinni ym.
Ja pojille esim vihreä oli aika kamala vihreä.
Nämä siis minun mielipiteet ;)
Ja nyt kun tänä talvena on kahdella lapsella ollut rasavilin puvut ja molemmat puvut puhki kuluneet (siis ihan reiille asti) niin meille tuskin tulee rasavilia enää koskaan. Oli ensimmäiset talvipuvut jotka meillä rikki meni!
Se Tessa-malli on ihan käsittämätön.
se beige-ruskea 2-osainen Jassu puku on kivan nakoinen. Jotenkin hauskalla tavalla vanhanaikaisen oloinen.
Haalarit ei mua miellyta. Rico joinain vareina ihan natti, mutta en tuohon hintaan ostaisi.
En ole koskaan oikein tykännyt Rasavilin vaatteista,ne on kuulemma hyviä mutta tuo ulkonäkö tökkii.Tytön haalarissa ne frillat olkapäillä oli järkyttävät! vanhanaikaisen näköisiä,tuli 80-luvun fiilis.Mutta makuja on moneen lähtöön ja hyvä niin ;)