Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä tekstailee naisille

Vierailija
01.08.2016 |

Muuten ei häiritsisi, mutta välttelee tuota viimeiseen asti aina, kun minä olen samassa tilassa. Siis kun tulen suihkusta tai ulkoa, niin kaikki somet ja tsätit on auki ja kova viestittely menossa, mutta sulkee välilehdet ja laittaa kännykän pikaisesti äänettömälle, kun huomaa minun palanneen. Facebookin chat-listan ylimmäisenä on aina "yks vanha kaveri," josta paljastuikin exä. Mies nauroi minulle, kun kysyin miksei hän voinut sanoa suoraan, eikä aluksi meinannut myöntää ollenkaan, kun oli kuulemma niin lyhyt ja mitätön suhde.

Viestittelyn kohteina siis pari exää, pari häneen ihastunutta työkaveria, pari minunkin kaveria (ne kuumimmat sinkut). Miksiköhän tämä ärsyttää minua? Ihan normaalia arvostaa yksityisyyttä jne, eikä hän halua varmaan häiritä minua viestittelemällä kesken sosiaalisen tilanteen, mutta silti...

Missä menee harmittomuuden raja? Paraneeko vaihtamalla vai tekeekö kaikki miehet tätä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paranee vaihtamalla. Ei ole normaalia toimintaa!

Jos tämä enemmän peukkuja kuin alapeukkuja niin jätä se sika!

Vierailija
2/10 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lupaa hyvää tuollainen. Eroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mieheni oli chattaillyt Tallinkin sivuilla jonkun Aneten kanssa. Näin kun heillä oli chatti auki, mutta sulki sen aika pian. Ollaan menossa laivalle parin viikon päästä, ja kyllä vituttaa jos se vokottelee jotain vosua sinne risteilylle!

Vierailija
4/10 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka textailee vuonna 2016?

Vierailija
5/10 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tekee molemmat tuota. Molemmilla meillä on useita exiä hyvinä kavereina, eikä kumpikaan ole tästä asiasta pätkääkään mustasukkainen. 

Vierailija
6/10 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisten miesten kanssa oikein liikutte?

Vierailija
7/10 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunkin mieheni oli chattaillyt Tallinkin sivuilla jonkun Aneten kanssa. Näin kun heillä oli chatti auki, mutta sulki sen aika pian. Ollaan menossa laivalle parin viikon päästä, ja kyllä vituttaa jos se vokottelee jotain vosua sinne risteilylle!

Sinua?

Vierailija
8/10 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika. Ei ole puhtaat jauhot pussissa. Nää tän tyypin miehet on niiiin nähty!

Vierailija
9/10 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ihan normaalia arvostaa yksityisyyttä jne, eikä hän halua varmaan häiritä minua viestittelemällä kesken sosiaalisen tilanteen, mutta silti..."

Huoh. NOLLA PISTETTÄ.

Vierailija
10/10 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin ollut exä, joka chattasi kaikkien mahdollisten naisten kanssa. Kalasteli suosiota julkisen Facebook-profiilinsa avulla niin ikään ja keräsi pisteitä. Postaili Faceen myös juttuja, joissa esiintyi ikään kuin sinkkuna ja maailman hyvyyden perikuvana. Verkot olivat vesillä koko ajan...  Ja kyllä, kaikki oli "yksityistä" - ei kuulunut minulle, avovaimolle. Suosittelen jättämään tällaisen ukon nopeasti. Ei pidä luottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi