Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei minua haittaisi, jos mieheni olisi toisen kanssa

Vierailija
01.08.2016 |

Noin yhden yön merkeissä.

Jos sitten vakavammaksi muuttuisi, niin uhkaisi tietysti perhekuviota. Mutta pikkuhuvittelu on ihan ok. Ei nyt vielä ole tullut tietooni tällaista. Mutta sellainen alfauros on, että en ihmettelisi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua yllätti kuinka vähän se haittasi, kun mies jäi kiinni yhden kerran pettämisestä. Siinä vaan ihmettelin, kun mies katui ja itki että ei jumalauta, yksi pano ja tuollainen show :D Totesin sille, että älä jaksa tehdä draamaa yhdestä kännipanostasi, minua se ei ainakaan niin kovasti kiinnosta. Mies vaan itki että petä kostoksi, saat ihan vapaasti, niin hänelle tulee parempi omatunto, ja minä ihmettelin, että ei hitto, minunko pitäisi harrastaa seksiä jonkun kanssa jota en halua, jotta hänen omatunto  paranee :D 

Vierailija
2/6 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Minua haittaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minuakaan. Ei siinä kukaan olisi vahingoittunut. En ole koskaan ymmärtänyt pettämisestä raivoajia.

Vierailija
4/6 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo voi tehdä jopa hyvää pitkässä liitossa. Nykyajan parisuhdemalli on sairas.

Vierailija
5/6 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut vanhemmiten ja nykyisessä suhteessani alkaneeni ajatella samalla tavalla. Nuorempana olin todella mustasukkainen ja ehdoton, toki myös epävarmempi. Nykyään tunnen oloni niin hyväksi ja itsevarmaksi, että en kokisi välttämättä jotain tyhjänpäiväistä yhdenillanjuttua uhkana. Tunnen ja tiedän, että mieheni rakastaa minua. Mies ei ole koskaan antanut aihetta epäillä mitään, hän ei käy juurikaan baareissa eikä käytä alkoholia, mutta hänellä on kyllä pitkiä työmatkoja, ja ala on sellainen, että nuoria kauniita naisia pyörii samoissa kuvioissa. Voin kuvitella, että jos joku nainen puoliväkisin tuppautuisi sänkyyn työmatkalla, voisi miehelläni olla itsekurin kanssa vaikeuksia. Sivusuhdetta en sen sijaan pystyisi antamaan anteeksi, koska mielestäni en omalla käytökselläni anna mitään syytä hakea seksiä tai hellyyttä suhteemme ulkopuolelta.

Vierailija
6/6 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syrjähyppyihin liittyvistä tunteista pitäisi ehdottomasti olla avoimempi heti tapailuvaiheessa, jotta pettäjät ja välinpitämättömät mahdollistajat päätyisivät yhteen ja itsehillintään kykenevät vahvamoraaliset eivät saisi siipeensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi