Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajusin just lastemme lomasta, menikö pieleen?

Vierailija
01.08.2016 |

Kesäloma lopuillaan. Lapsemme eivät ole käyneet yhdessäkään huvipuistossa. Miten etenkin tokaluokkalaisen kanssa, kun koulussa puhuvat? Lapset on tehneet muuten monenlaista: käyty luontoretkillä erilaisissa paikoissa, kaupunkikävelyillä, mökillä, leirillä, eläintarhassa, risteilyllä...

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot vanhemmat ja paskat lapset.

Vierailija
2/14 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä stressaa. Kukin lomailee tavallaan, ilman mitään kilpailua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää huvipuistoon vkl tai arki-iltana. Elämä jatkuu, vaikka loma loppuu.

Vierailija
4/14 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin luin vasta nyt täältä että lapsia kuuluu käyttää kesällä jossakin.... Kiva, oma lapseni on 11v, ei ole käynyt koskaan huvipuistossa eikä ulkomailla, nyt tajuttuani tämän on huono äiti-olo :(

Vierailija
5/14 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistot on vielä auki. Menkää sinne jonakin vapaapäivänänne, lapsethan on vielä lomalla. Tietysti siis vain, jos lapset sinne tahtovat, väkisin en veisi, jos ei yhtään kiinnostaisi.

Vierailija
6/14 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapset ainakaan eivät ole pätkääkään kiinnostuneet toisten lomanvietoista, eivätkä myöskään kerro meidän lomasta muille. Suorastaan olen ihmetellyt monta vuotta, että ettekö te puhu mitään toistenne kanssa. Kun tapaavat kavereita, puheissa on ihan muut jutut kuin lomareissut. Ihan sama mitä on tehty. Ei siis tarvitse leveillä tai nolostella.

Vierailija
7/14 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin luin vasta nyt täältä että lapsia kuuluu käyttää kesällä jossakin.... Kiva, oma lapseni on 11v, ei ole käynyt koskaan huvipuistossa eikä ulkomailla, nyt tajuttuani tämän on huono äiti-olo :(

No tää nyt on ihan vitsi kaiketi?

Vierailija
8/14 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monipuoliseltahan tuo vaikuttaa. Paitsi jos lasket luontoretkeksi lähipiirin puskan.

Vierailija
9/14 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun esikoinen menee tokalle, ja luulen, että ei tämän ikäiset lomatekemisiään vertaile. Ne elää niin hetkessä ja jos joku on käynyt huvipuistossa kolme viikkoa sitten, ei se enää ole ensimmäinen asia mielessä.

T. Käytiin huvipuistossa, oli hieno juttu ehkä pari päivää sen jälkeen.

Vierailija
10/14 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se noloa jos tokaluoklalsisesi ei pyst keskustelemaan 1. koulupäivänä

1. Huvipuistolaitteista

2.Pokemon go-pelin pelaamisesta

3. Etelän loman uima-altaasta

Ei, kaikkihan ne huutaa toistensa suuhun noin minuutin missä kävivät mutta tärkeintä lapsille on nykyhetki, tuon hetken jälkeen alkavat elää tätä päivää ja ovat vaan innoissaan taas olemisesta kavereiden kanssa yhdessä. Sitäpaitsi luontoretki on yhtä "arvostettu" matkakohde kuin huvipuisto.

Vierailija
11/14 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei valitettavasti ole :/ Olen työtön yh ja lisäksi asumme P-Suomessa, esim. Tampereelle Särkänniemeen ajaa täältä yli 4 tuntia, en ole saanut lähdetyksi eikä kyllä rahaakaan olisi... Pystyn hädin tuskin tankkaamaan kerran kuussa, puolikkaan tankin... Kerran oltiin tuetulla lomalla joka oli todella pettymys.

Vierailija
12/14 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienille lapsille bussi- tai junamatka on elämys. Samoin joku ruokapaikan pallomeri tai katuun liiskaantunut jäätelö, lähipuiston orava jne. Ei niille jää päällimmäisenä mieleen ulkomaan matkakohde kokonaisuutena, vaan pienet hassut jutut sieltä täältä.

Vierailija
13/14 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei valitettavasti ole :/ Olen työtön yh ja lisäksi asumme P-Suomessa, esim. Tampereelle Särkänniemeen ajaa täältä yli 4 tuntia, en ole saanut lähdetyksi eikä kyllä rahaakaan olisi... Pystyn hädin tuskin tankkaamaan kerran kuussa, puolikkaan tankin... Kerran oltiin tuetulla lomalla joka oli todella pettymys.

Sinä nyt et ollut ap. Tiedän, koska itse olen.

Vierailija
14/14 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mekään käyty. Kysyin haluavatko mennä vaikka puuhamaahan mutta halusivat olla mieluummin kotona. Meillä oli kuitenkin kiva loma: käytiin mummolassa, kavereilla, monta kertaa hampurilaisravintolassa (tämä oli lapsista ihan parasta, vertailivat aina lastenaterian leluja), uitiin, yksi yö oltiin hotellissa. Todella rentouttava loma!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi