Nuoret naiset valittaa kun eivät kelpaa, mutta silti täältäkin saa jo treffipyyntöjä...
Ja ei silti ei kiinosta.
Olisi hauska tietää kuinka monta treffipyyntöä täällä laadukkaat miehet saisi jos tekisi itsestään numeron.
Vastaus on 0
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Joo, täällähän kannattaa jaella sähköpostiaan ja ottaa yhteyttä miehiin, heti kun on lukenut kaikki huorittelu- lompakkolois-, suomilehmä- ja bordellipalvelusketjut...
Ai pitääkö sähköpostin olla työpaikan virallinen. Luulin että sellaisen voi tehdä 5min anonyymin.
Asenteesi on myös lievästi negatiivinen
Juurikin näin useamman kerran olen tarjoutunut nuolemaan yksinäisten sinkkunaisten peppuja täällä mutta yksikään ei ole suostunut!
M24
Vierailija kirjoitti:
Joo, täällähän kannattaa jaella sähköpostiaan ja ottaa yhteyttä miehiin, heti kun on lukenut kaikki huorittelu- lompakkolois-, suomilehmä- ja bordellipalvelusketjut...
Niin no ei kai kannata yrittääkään ottaa kenenkään kontaktia missään, kun on lukenut täältä miten yksinkertaisia, väkivaltaisia, ylipainoisia junttijuoppoja miehet on.
Tai sitten voi älytä, että kaikki ei vihaa vastakkaista sukupuolta. Oma on valinta toki.
Oikea ongelmahan on että naiset eivät saa niitä kaikista halutuimpia miehiä..
http://www.iltalehti.fi/viihde/2014020418007828_vi.shtml
"olin ihan epätoivoinen, etten koskaan löydä ketään. Usein ennenkin olen saanut itse tehdä aloitteen, Kiira Korpi kertoo lehdessä."
Vierailija kirjoitti:
Juurikin näin useamman kerran olen tarjoutunut nuolemaan yksinäisten sinkkunaisten peppuja täällä mutta yksikään ei ole suostunut!
M24
Joo, mäki oon ehotellut kakkaleikkejä. Eipä oo näkyny kakkaleikkikaveria. Nih.
No onpa kumma juttu. Ihan vauvapalstalla saa trollin treffipyynnön. Sehän korvaa koko muun olemattoman deittielämän.
Ollaan kavereiden kanssa mietitty, että kuinka sairaalloisen lihava ja kehitysvammaisen näköisen naisen täytyy olla, että ei saa jossain suomi24/happypancakessa asiallisia viestejä ollenkaan.
Silti nämä omasta mielestään ihan nätit tyttelit pokalla inttävät, että kukaan mies ei kiinnostu. Vähän niinkuin kaksi eri todellisuutta.
Vierailija kirjoitti:
No onpa kumma juttu. Ihan vauvapalstalla saa trollin treffipyynnön. Sehän korvaa koko muun olemattoman deittielämän.
Ai trollin vai? Olen monta kertaa nähnyt kun sähköpostia on jaettu miesten puolelta että "ota yhteyttä"
En tiennyt että trolleilla on niin paljon kiinnostusta asiaan..
Vierailija kirjoitti:
"olin ihan epätoivoinen, etten koskaan löydä ketään. Usein ennenkin olen saanut itse tehdä aloitteen, Kiira Korpi kertoo lehdessä."
Siis onko tää mennyt jotenkin niin että Kiira laittanut facessa jotain viestiä tyyliin: "Moi tässä on Kiira Korpi, saatat tuntea minut lehtien palstoilta ja televisiosta. Aletaanko styylaamaan? <3<3<3"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M24
Joo, mäki oon ehotellut kakkaleikkejä. Eipä oo näkyny kakkaleikkikaveria. Nih.
Minä voisin nuuhkutella peppukannikoita tiukkojen farkkujen tai legginsien läpi
Vierailija kirjoitti:
Jos Kiira Korpi, Suomen yksi viehättävimmistä naisista ei "löydä ketään" niin kuinka uskottavia on naisten "en löydä ketään"-valitukset tämän jälkeen?
Sattui päätymään lopulta yhteen sitten juuri miesmallin kanssa? Oliko ongelma siis se ettei löydä ketään vai ei löytänyt miesmallia? Olisiko palstan naisilla samaa vikaa?
Vierailija kirjoitti:
Ollaan kavereiden kanssa mietitty, että kuinka sairaalloisen lihava ja kehitysvammaisen näköisen naisen täytyy olla, että ei saa jossain suomi24/happypancakessa asiallisia viestejä ollenkaan.
Silti nämä omasta mielestään ihan nätit tyttelit pokalla inttävät, että kukaan mies ei kiinnostu. Vähän niinkuin kaksi eri todellisuutta.
Raakaa todellisuutta tämä on vaan.
Toisessa kerjussa juuri 38v nainen sanoi että sai heti 50 yhteydenottoa viikossa ja suurinosa oli asiallisia.
Nyt kun tässä olisi ketju missä ilmaista naisten mielipiteitä niin ei uskalleta avata suuta. Naurettava paikka.
Vierailija kirjoitti:
Huonon esimerkin annoit, hänhän nimenomaan sai haluamansa miehen mutta joutui sen aloitteen itse tekemään koska on tunnettavuutensa ja kauneutensa ansiosta vaikeasti lähestyttävä, eri asia on ne naiset jotka eivät ole miesten silmissä haluttavia ja nämä naiset myös ovat niitä jotka joutuvat tekemään itse aloitteita mutta eri syystä, eli siksi ettei kukaan heitä halua, saatika että saisivat jonkun komean miehen kuten Kiira sai.