Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teiniajan ex otti yhteyttä, mitä mieltä ootte?

Vierailija
31.07.2016 |

Sain tässä taannoin viestiä mieheltä, jonka kanssa kohlattiin lukioaikana. Tein silloin aika rumat feidaamiset, mikä vieläkin hävettää. Mies olisi nyt kaupungissa ja kysyi haluaisinko tavata. Nyt mietin miksi. Haluaako se seksiä, meinaako lyödä vesurin otsaan vai vaan kivasti vaihtaa kuulumisia. Oon nykyään aika tylsän tavallinen, naimisissa oleva kahden lapsen äiti, en käytä alkoholia enkä päihteitä ja mietin pitääkö se minua vieläkin samanlaisena sähinkäisenä kun oltiin teininä. En ole nähny koko tyyppiä kohta kahteenkymmeneen vuoteen.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kysy siltä mix. Tuu sit kertoo

Vierailija
2/23 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa kostaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jätit sen jos saa kysyä

Vierailija
4/23 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuntuis jotenkin tosi tökeröltä kysyä miksi haluaa nähdä. Mutta sitten mietin jos se oikeasti tuleekin himaan riehumaan tai luulee saavansa seksiä. Kauhea kuumotus iski.

Ap

Vierailija
5/23 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies haluaa tavata pitkän ajan päästä kuulla mitä sinulle kuuluu. Hän on saattanut ehkä vuosiakin miettiä asiaa. kunhan kerrot avoimesti omalle aviomiehellesi tapaamisesta en näe siinä mitään ongelmaa.

Vierailija
6/23 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me koskaan seurusteltu kun se oli enempi semmoinen monen illan yhden illan juttu. Se olisi halunnut seurustella ja minä en ja sitten hoidin takavasemmalle poistumisen kuusitoistavuotiaan tahdikkuudella ja kypsyydellä.ap

Vierailija
7/23 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin halunnut tavata lukioaikaisen rakkauden. Etsin Facebookista ja pistin sitten googleen kun en löytänyt. Sieltä löytyi tieto että kuoli jo monta vuotta sitten. Olisin halunnut jutella vielä joskus. Selittää jotain. Kysyä jotain. Oli joitain asioita jotka jäi vaivaamaan. Olisin ollut tyytyväinen kun olisin saanut juoda yhden kupillisen kahvia hänen kanssaan. Asiat jäi jotenkin kesken. Jos sinulla ei ole mitään syytä olla tapaamatta, niin tapaisin. Mielenrauhan takia.

Vierailija
8/23 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein usko että voin hänen silmissä olla mikään suuri menetty rakkaus, kun koko juttu kesti vain pari viikkoa. Ajattelin kutsua sen tänne meidän kotiin kahville, niin että on lapset ja mieskin paikalla.

Vierailija
9/23 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kun et ala miehes selän takana mitään peuhaamaan ni ok. Korkeintaan kuulumiset vois vaihtaa mut senkin kertoisin omalle miehelle.

Vierailija
10/23 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ekana viestin tullessa miehelle sanoin että tämmönen ja että mitähän tässä pitäisi tehä. Ajattelin ehkä tarjota ruokaa ja leikkiä sen ja lasten kanssa legoilla. Oon vähän tottumaton emännöimään exiä.

Vierailija
11/23 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein usko että voin hänen silmissä olla mikään suuri menetty rakkaus, kun koko juttu kesti vain pari viikkoa. Ajattelin kutsua sen tänne meidän kotiin kahville, niin että on lapset ja mieskin paikalla.

Sitäpä ei vaan voi tietää miltä se on toisesta ihmisestä tuntunut. Minusta tuntuu että pojat/miehet on usein yllättävän romantikkoja. Asioilla voi olla toiselle syvempi merkitys kuin itselle.

Vierailija
12/23 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko se on just eronnut tai sitten menossa naimisiin ja haluaa varmistaa, ettei teillä ole mitään.

Vierailija
13/23 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kuuden vuoden takainen eksä on alkanut soittelemaan mulle öisin. Mitähän se mahtaa haluta?

Vierailija
14/23 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on minusta hyvä suunnitelma, jos tapaatte kuitenkin "kahvilassa", olisi varmaan viisasta, että perheesi tai miehesi ainakin, tulisi mukanasi tervehtimään. Vaikka ei jäisikään paikalle.

Vierailija
15/23 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis kurjaltahan sen on pakko ollut tuntua että tökerösti tein. Kun mieluiten tapaisin sen täällä kotonani kun kärsin aika voimakkaasta sosiaalisten tilanteiden pelosta, mikään kuppila ei voi tulla kyseeseen. Mutta jos se tahtookin purkaa sydäntään tai jotain ja on lapset melskaamassa siinä ympärillä niin eikö sekin ole vähän pyllystä. Miten onnistuisi tavata se niin että se voi puhua mitä haluaa ja että minulla on kuitenkin turvallinen olo?

Vierailija
16/23 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olisin halunnut tavata lukioaikaisen rakkauden. Etsin Facebookista ja pistin sitten googleen kun en löytänyt. Sieltä löytyi tieto että kuoli jo monta vuotta sitten. Olisin halunnut jutella vielä joskus. Selittää jotain. Kysyä jotain. Oli joitain asioita jotka jäi vaivaamaan. Olisin ollut tyytyväinen kun olisin saanut juoda yhden kupillisen kahvia hänen kanssaan. Asiat jäi jotenkin kesken. Jos sinulla ei ole mitään syytä olla tapaamatta, niin tapaisin. Mielenrauhan takia.

Oliko joku julkkis? vai miten muuten netistä voi löytyä tieto kuolemasta?

Vierailija
17/23 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

T.D.? Rahaa multa oli vailla pari viikkoa sitten, ei ollut nähty 25 vuoteen kun etsi mut fbstä.

Vierailija
18/23 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko joku julkkis? vai miten muuten netistä voi löytyä tieto kuolemasta?

Hautapaikan tiedot tuli googlesta vastaan. Ei ollut Suomessa, en tiedä löytyisikö Suomessa. Lisäksi tuli maininta jossain tuttunsa blogissa, kuolinilmoitus jossain sanomalehdessä ja maininta urheiluseuran kavereiden sivuilla. Google on vähän liiankin hyvä joskus.

Vierailija
19/23 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun teiniajan exä soitti mulle 7 vuoden jälkeen "Moi, mitä teet, lähdetäänkö ajeleen?" Sanoin hämmentyneenä öö miksi, eikö se olisi hieman outoa? Vastaus oli "No muistaakseni sain sulle aika hyvät orgasmit silloinkin tehtyä". Joo ei nähty.

Vierailija
20/23 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä aivan hyvin voisi ääneen ihmetellä, että miksi halua tavata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä