Mikä on nolointa mitä voit ostaa Prismasta. (Mikä niiden ostostietojen keräämisessä on niin H*lvetin kamalaa?)
Minä en pistäisi pahakseni jos, minun tietoni vuotaisivat vääriin käsiin. Mitä väliä sillä on jos joku saa tietää, että olen ostanut jauhelihaa, paskapaperia, kalsareita, lasten vaatteita, maitoa ja kaljaa, niin ja kodin terrasta terassin kyllästysainetta?
Ilmeisesti moni ajattelee asian eri tavalla? Kertokaa mikä siinä tietojen keräämiessä on niin kamalaa?
Kommentit (48)
Tästä on jo tolkuton määrä avauksia.
Ihmettelen samaa. Jos joskus on ostettava jotain noloa (en tiedä mitä), voihan sen maksaa rahalla ja ilman etukorttia.
Mä ostin eilen rotanmyrkkyä, mitäs siitä päättelette?
Kerrankin joku jonka kanssa olen samaa mieltä.
Kyse on periaatteesta, en halua kohdistettua mainontaa enkä tiedostoja itsestäni
Vierailija kirjoitti:
Että jossain on rottia ja sinä tai joku muu aikoo ne eliminoida. Päättelen myös sen, että sinä tai se jolle tuotteen olet ostanut huolehtii vahinko eläimen hävittämisestä ja hyvä niin. Ap
Sellainen juttu tuli mieleeni, että jos joku parisuhteessa elävä ostaisikin kondomeja salasuhteensa vuoksi ja jäisi sitten myöhemmin kiinni esimerkiksi kohdennetun mainonnan kautta. Ehkä oli vähän kaukaa haettua. Itselläni ei ole mitään sitä vastaan ja jos oikein salaista ostosta olisi niin sitten voisi olla höyläämättä bonuksia ja maksaisin käteisellä.
Ihan sama jos kirjaavat yksikertaisen elämäni ostokset, jotka koostuvat luomutuotteista. Luulevat että olen joku viherpiipertäjä, mutta yllättyisivät jos tapaisivat!
Liukuvoidetta ja kortsuja (en käytä mieheni kanssa),
Jaa a, minusta on pahinta ku joskus ostan kassillisen valmisruokaa, ku tiedän ettei jouda kokkailemaan. Niin siinä tilanteessa on jotenkin nolo olla kassalla. Mutta ei mua vois vähenpää kiinnostaa, jos joku jossain toimistossa kattelee, että jaahas onpas se Mari ostanu tänään paljon paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen juttu tuli mieleeni, että jos joku parisuhteessa elävä ostaisikin kondomeja salasuhteensa vuoksi ja jäisi sitten myöhemmin kiinni esimerkiksi kohdennetun mainonnan kautta. Ehkä oli vähän kaukaa haettua. Itselläni ei ole mitään sitä vastaan ja jos oikein salaista ostosta olisi niin sitten voisi olla höyläämättä bonuksia ja maksaisin käteisellä.
Kyse ei ole hui kauheaa iiiiiks salaisista ostoksista, vaan yksityisyydestä ja suoramainontaan kypsähtämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että jossain on rottia ja sinä tai joku muu aikoo ne eliminoida. Päättelen myös sen, että sinä tai se jolle tuotteen olet ostanut huolehtii vahinko eläimen hävittämisestä ja hyvä niin. Ap
Jos naapuri pyytää tuomaan myrkyn ja syöttää sen miehelleen, niin poliisit tulee meidän ovelle?
Mä en tykkää ajatuksesta, että jollakulla on tiedostoja mun ostoksistani. Kun en edes itse niitä keräile enkä muista niin tuntuisi tosi omituiselta, että joku muu tietäisi minua paremmin mitä olen milloinkin ostanut.
Mä olen kohtuutarkka yksityidyydestäni. Silti en kertakaikkaan tajua, mikä tässä on ongelma. En niin millään. Voin ottaa ihan mielellään kohdennettua mainontaa ja minusta on hyvä tietää, jos esim. joku käyttämäni tuote on alennuksessa. Että anti mennä vaan.
kermaa pullaa kakkua munkkeja jäätelöä ja jättipersekalsarit
Suoramainonta on ärsyttävää, toisaalta kauppias yrittää vähentää hävikkiä ja lisätä niiden tuotteiden myyntiä jota asiakas haluaa. Käytän mainoslehdet kissan ruokakupin alustana.
Tiedot tallennetaan… kiva ois vaikka uudessa yhteistaloudessa saada tietää toisesta, että kuinka paljon aikaisemmin on ostellut seksitarvikkeita, kaljaa ja epäterveellistä ruokaa. Tai jos ostelee vaikka suklaata satasilla ja ääneen ihmettelee puolisolle että syö terveellisesti, mut vaan lihoo :(
Ei sillä ole väliä mitä ostan.
Vaan sillä että en halua että minua profiloidaan ja tiedot tallennetaan sillä verukkeella että voidaan kohdistaa juuri minulle sopivaa mainontaa.
Kaikki tuo on osa suurempaa tietojenkeruuta ja järjestelmään joutumista.
Siitä en pidä.
Mulla on rinnakkaiskortti, enkä halua että pääkortin haltija alkaa saada ostosteni perusteella kohdennettua mainontaa. Saati että saisi joskus tarkan tiedon siitä, mitä eri rinnakkaiskorteilla on ostettu, koska mistä sitäkään tietää, milloin asiakkaan on mahdollista tilata tarkat tilastot omasta ostoskäyttäytymisestään. S-kortti menee saksilla kahtia, mulle riitti nyt.
Kaljaa, kaljaa, tupakkii, suklaatii, kaljaatupakkii, kaljaa...