Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pysähdytkö koskaan ajattelemaan, että täällä kirjoittelevat ihkaoikeat ihmiset?

Vierailija
31.07.2016 |

Jokaisen viestin takana on ihminen. Omine suruineen ja iloineen ja taustoineen. Ihminen jolla on tunteet. Eikö pelkästään tämän tiedon pitäisi saada trollien, törkeiden ja ilkeiden ja ihan kaikkien muidenkin ihmisten miettimään millaista tekstiä tänne kirjoittelee, miten vastaa sen ihan oikean ihmisen viestialoitukseen? Toivoa sopii.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, aika usein käy valitettavasti mielessä että kaikkien noiden rasismi- ja seksismijuttujen takana on ihan oikea ihminen, tai ihmisiä, jotka uskovat niin ihan oikeasti. Trollit ei niin sureta, mutta se että tuollaisia ihmisiä on olemassa on aika surullista.

Vierailija
2/13 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten itse vastailet, noin niinkun omasta mielestä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeestaan oletan ettei kukaan ole täällä kirjoittamisissaan niin kovin tosissaan ja että muutkin pitävät tätä viihteenä.

Vierailija
4/13 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Haluan säilyttää illuusion ihmisten miellyttävyydestä, siisteydestä ja järkevyydestä.

Vierailija
5/13 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä sitten, jos ei ihminen? Humanoidi? Millaiset vastaukset sulle kelpaisi? Pitäisikö olla ihkurakkaustyyliin kirjoitettu? "Voi, minä niin rakastan teitä kaikki ihania, lahjakkaita, hyvin kirjoittavia mielenterveyspotilaita! Pusi pusi!"

Vierailija
6/13 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein tulee mietittyä, kuinka apinat osaavat kirjoittaa. 

Vierailija
7/13 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ja joskus ihmettelen kun joskus huomaamatta huomaan itsekin olleeni täällä tunnin. .. Sen verta yritän "suojella" itseäni, että en aktiivisesti ihmisiä kohdatessani tai nähdessäni mieti, että mahtaakohan hänkin kirjoitella AV:lle.   

Vierailija
8/13 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä vittuilen vain vittumaisen oloisille aloituksille.

Vierailija
9/13 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hauskinta on kun keskustelen jostain ihan yleisestä asiasta kuten ruoanlaitosta tai konmarista niin toiset miehet alkaa flirttailla minulle. olisin niin haluttu naisena! 

Matti

Vierailija
10/13 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Minulle on oltu niin ilkeitä netissä, että minulla on vielä paljon kostettavaa.

Vierailija
11/13 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeestaan oletan ettei kukaan ole täällä kirjoittamisissaan niin kovin tosissaan ja että muutkin pitävät tätä viihteenä.

Tämä oli jotenkin lohduttava kommentti. Olen kyllä miettinyt, että ovatko ihmiset oikeasti niin v*tun typeriä ja yksinkertaisia, mitä voisi olettaa palstan perusteella. Mutta ehkä lähes kaikki pitävät tätä viihteenä, ei keskustelupaikkana. Se selittäisi edes vähän...

Vierailija
12/13 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoista yleistämistä. Mun kissa kirjottelee täällä myös, nimimerkillä k0lli-is0nen.

Vierailija
13/13 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kirjoita tosissani. Keksin juttuja tai kerron muiden juttuja tai heitän eriävän (omasta mielipiteestä) mielipiteen, jotta saan keskustelua aikaan. Vaikka laatu on joskus mitä sattuu, on se silti erittäin viihdyttävää ja antoisaa. Parhaita ovat toki huumoriketjut, joista tuskin harva loukkaantuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän