Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

se on viikko 9 jkl

01.03.2006 |

Heips!Aattelin alottaa uuden pinon kun vanha on jo hukassa. Lähden ite tänään Pyhälle, joten palailen palstailemaan ens viikolla, ja sillon muuten pitäs tädinki tulla, joten nyt vaan peukut pystyyn että tästä jo ties kuinka monennesta kierrosta ois tärpänny.

Onko kellään tietoa että miten noita ovulaatiohäiriöitä aletaan tutkia?Sanooko lääkäri vaan että tee kuule testit ite himassa, vai voidaanko se ultralla tai verikokeillaym todeta?Musta nyt tuntuu että ei oo kahteen kuukauteen ovulaatiota tapahtunu ja alkaa jo ottaa päähän kun tää yritys on muutenki kestänyt jo niin kauan.

Hyvää " hiihtolomaa" jos sellaista kellä on!Ilmat on ainakin ollu ihania!Pinoutukaahan niin on mulla jotain luettavaa kun tuun reissusta:)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beijaflor: en ole kyllä näissä tutkimus asioissa mikään asiantuntija, mutta ainakin meidän " perus lapsettomuustutkimuksissa" minulta otettiin verikoe, josta voitiin varmaksi selvittää onko ovulaatio tapahtunut vai ei. Ja multa ainakin ensin myös kyseltiin, että huomaanko itse ovulaation ihan " oireista" ja/tai käytänkö testiä. Mutta varmaan siis sun kohdalla ottaisivat myös verikokeet.

Mulla on ollut tässä tälläviikolla pientä flunssaa ja siinä räpiköidessä ja töitä tehdessä olen unohtanut koko kiertoni. Tänään kalenteria selatessani yhtä äkkiä tajusin, että nythän on jo kp31/26-29. Olen koko ajan vain ajatellut, että kyllä se täti tällä viikolla tulee, mutta missähän se nyt oikein luuraa!?? Ihan kumma juttu, kun yleensä se tulee aina niin säntillisesti. Yritän tässä kaikin keinoin ottaa asian kuitenkin rauhallisesti, kun raskautuminenkin on todella epätodennäköistä. Toisaalta toinen jalka on jo menossa apteekkia kohti raskaustestiä ostamaan... kääk.. miten mä nyt tähän tilanteeseen jouduinkaan. Malttaisinkohan odottaa huomiseen, jospa se täti sitten karauttaa paikalle..

Beijaflor on nyt sitten lomailemassa, mutta onko muutkin hiihtoloman vietossa vai onko ketään maisemissa..?

-helmiina

Vierailija
2/7 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just raahauduin töistä kotiin, tosin kävin kaupungissa ns. ikkunaostoksilla kattelemassa kaikkia kivoja sisustusjuttuja. Ollaan nimittäin ostamassa ihan ensimmäistä omaa asuntoa miehen kanssa. Eilen käytiin tekemässä varaus ja valitsemassa kaakeleita, lattian väriä yms. Se rivitalo valmistuu tosin vasta ens syksynä, mutta on kiva suunnitella sisustusta etukäteen.

Omaan napaan ei mitään uutta vieläkään. Menkkoja ei edelleenkään näy ja lääkäriaikaankin on vähän vajaa kaks viikkoa vielä.

Ei tänne sen ihmeenpää. Palaillaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kathy@: sisustaminen on kyllä kivvaa puuhaa. Me rakennettiin talo 2,5 vuotta sitten ja sisustusprojekti " hienosäätö tasolla" jatkuu yhä. Se on sellainen " ikuisuus projekti" - ainakin mulla. :)

Mulla on menossa jo kp33 eikä tätistä ole näkynyt vieläkään merkkiäkään. Mitään oireitakaan ei ole, enkä muutenkaan usko raskaana olevani. Pitihän se testikin jo silloin torstai iltana kuitenkin varmuuden vuoksi tehdä, mutta ei sieltä plussaa tullut niin kuin arvelinkin. Ihmetyttää kyllä tämä tilanne, kun tää menkkojen tulemattomuus on mulle ihan uutta. Aina ovat niin säntillisesti tulleet.. pitäisiköhän tästä huolestua, hakeutua gynelle tai jotain... ?!

Beijaflor: eikös sulla ole piinailu ajankohta myös alkamassa/menossa vai mikä tilanne..?! Peukut pystyssä täällä hengessä mukana!

-helmiina

Vierailija
4/7 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut en jaksanu avata uutta pinoa kun etin tän tuolta pimennosta..

Juu eli viime yönä tultiin helsinkiin..Oli aika pitkä ajomatka kun pyhältä ajettiin..

Nyt on kp 26, anoppi on hoitanu mua vyöhyketerapialla reissussa joka päivä, mut en silti jaksa olla kauheen toiveikas kun ei se ovistesti taaskaan näyttäny plussaa..vaik en kyl nyt enää muista et millon edes testasin, vissiin kp 12-14 tai jotain. No viime kierto oli just 25 päivää eli tänään oottelen tätiä tulevaks tai ainakin lähipäivinä, mut ei oo oireita suuntaan eikä toiseen. Välillä vähän alavatsakipujamut ei muuta.Rinnat on taas kipeenä, mutta se voi liittyä yhtä hyvin menkkoihinkin.

Voi hitsi helmiina.Vieläkö täti pysyy poissa???Ei oo kyllä kivaa jos kierto rupee pitkittymään ilman että on raskaana..ilmottelehan missä mennään.

Kathy: Mä harrastan tota sisustusshoppailua täällä helsingissä:)Ois tarkotus ostaa ainakin marimekosta uus kangas sohvanpäälliseksi ja kesäsemmät verhot.

No nyt toi mies vaatii kattomaan jotain netistä, joten lopettelen.Pinoutukaahan!

Vierailija
5/7 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beijaflor, mikäs sulla tilanne.. vieläkö piinailet? Sullahan on ihan lupaavia " oireitakin" , joten pidetään peukkuja! Ihanalta kuulostaa tuollainen vyöhyketerapia kuuri! Hieno mahdollisuus sulla sellaiseen.

Tännehän täti sitten vihdon viimein tuli maanantaina, viikon myöhässä eli kiertoon tuli päiviä ennätykselliset 34. Menkat oli aika omituiset, suurinpiirtein vuorokauden vuoto oli todella runsasta ja hyytymäistä. Ja nyt sitten eilen väheni ihan totaalisesti niukaksi. Mielessä kävi jo, että olisiko mahdollisesti ollut aivan alkuraskauden keskenmeno. Mutta tuskin kuitenkaan, kun se testi näytti torstaina negaa. Ehkä tuo omituinen vuoto johtui vain pitkästä kierrosta...

No nyt elätään siis jo uutta kiertoa ja nyt olis sitten tarkoitus ottaa taas täys yrityskierto.. eli inssi olis edessä noin parin viikon päästä. Sitä ennen ajattelin tässä nautiskella greippimehua, multivita 2+ vitamiineja ja camelina neitsytöljyä niin ja vyöhyketerapia kertakin on vielä ennen ovista. Katsotaan nyt sitten onko noista mitään apua.

Vierailija
6/7 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on nyt aika tosi jännät paikat.kp29 eikä tätiänäy missään , pari viimestä kiertoa on ollu sellasia et kp26 on täti tullu. Vähän on hassu olo.Kole yötä sitten heräsin siihen että oli aivan älytön menkkakouristus mahassa.Nousin sit laittamaan siteen ja oon nyt kolmatta päivää kulkenu side pöksyissä, mut ei tipan tippaa...tyhjää sidettä vaihdellu, kohta paketti menny:)No, en oo testannukkaan kun ollaan miehen vanhemmilla ni ei oo testiä mukana..olin kyllä päättäny että tänään testaan, mutta ehkä huomenna.Koko ajan tuntuu että nyt ne alkaa just...en tiiä mitä ajattelisin kun oon niin monesti pettynyt.En ehkä testaa ollenkaan ja katon että syntyykö sieltä jotain marraskuussa;)

No nyt pitää mennä..oon jääny ihan koukkuun kauppalehen nettisijoittaja kilpailuun ni pitää mennä vähän osakesalkkuja fiksaamaan:)

Mites muilla???

Vierailija
7/7 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on rankka työviikko takana ja olis kaks viikkoo vapaata tiedossa näillä näkymin. Teen lastenhoitajan työajan puolitusta eli oon kaks viikkoo töissä ja kaks vapaalla. Tosin vapailla viikoilla voi tehdä muita sijaisuuksia.

En oo taas hetkeen jaksanutkaan kirjoitella, kun ei oo oikein mitään tapahtunut, mutta ens maanantaina olis vihdoin se lääkäri ja toivottavasti sielä sais asioihin selvyyttä. Tuun sit kertoon mitä siä selviää.

Palaillaan!