Kasvoiltaan rumimmat nelikymppiset urheilee
kaikkein tavoitteellisimmin, ovat näitä polkujuoksuennätysten juoksijoita ja triathlonkisojen suorittajia ym. Onko kasvoista kauniilla nelikymppisillä vähemmän paineita olla kovia urheilijoita? Olen tämän pannut merkille työpaikallani ja ystäväpiirissä. Miehen näkökulmasta olen arvioinut naisten kasvojen kauneutta.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Sopiva liikunta ok, ei enää maratoneja yms nelikymppiselle.
Vieläköhän joku keksisi lisää keski-ikäisiltä naisilta kiellettyjä asioita? Ihme tarve ihmisillä määritellä,mitä minkäkin ikäisenä voi tehdä. Tunnenpa useita yli kuusikymppisiä maratoonareita,ja hyvin tuntuvat voivan. Olen itse juossut ekan maratonin 36-vuotiaana,ja sen jälkeen yhden/vuosi. Ei ole ainakaan tommonen kerta vuoteen maraton mua kuivattanut,kun muistaa harjoitellessa myös syödä kunnolla. Kilpamaratoonarit nyt tietysti ovat hyvin laihoja,niillä harjoituskilometreillä ei läski pääse tarttumaan.
Vierailija kirjoitti:
Juoksijoilla on löysät alapäät :D
Lihavilla on löysät alapäät ja pissaavat housuun. Siihen kun lisäät juoksuharrastuksen olemattomilla lantionpohjalihaksilla niin vaiva vain pahenee. Ihan fakta.
Eli olisinko sitten ruma jos kävisin massatapahtumissa kisailemassa? Tuskin se minusta rumaa tekisi jos olen luonnostaan jo muutenkin kaunis.. Myös kasvoistani:) okei, olen 37v mutta moni luulee minua 30-32v.. En itsekään koe olevani vielä 40... Mutta ei enää montaa vuotta, sitä odotellessa;)