Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pienikokoiset naiset

Vierailija
31.07.2016 |

Onko pienikokoinen nainen alle 155cm sopiva yli 180cm miehelle? Minkälaisia tunteita pienikokoinen nainen herättää? Onko pienikokoiset lapsenomaisia tai lapsenmielisiä? Katselevat televisiosta lastenohjelmia ja muumimukista juodaan mehua.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs vika pienikokoisissa naisissa muka on? Luuletko, että niissä on vähemmän mitä rakastaa vai?

Vierailija
2/7 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0,5/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 156cm ja mies on 190. En katsele lastenohjelmia tai juo mehua muumimukista.

Vierailija
4/7 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 175cm, katselen usein Frozenia, Muumeja, Maija Mehiläistä ym. ja jos haluan herkutella, teen itselleni viidakkomakaronimössöä Pikku Myy-ketsupilla.

Alan myös välillä julkisilla paikoilla vahingossa pomppimaan ja loikkimaan, esim. suojatiellä viivojen välit, portaissa jotain, kaiteen yli jne.

Vierailija
5/7 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 158. Ensimmäinen poikaystäväni oli 186.

Seurustelun alkaessa olin 17, poika 18.

(mittayksiköt saa vapaavalintaisesti arpoa jos epäselvyyttä)

Ainoa ikävä juttu mikä niistä kuudesta vuodesta jäi muistoksi on toisen jalan kipeä vaivasenluu.

Eli aina ei tarvitse sipsutella yli kymmensenttisillä koroilla, se mies tykkää juuri siitä että olet pieni ja mahdut kainaloon.

Vierailija
6/7 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavallaan ihan looginen aloitus kun isokokoisia miehiä pidetään tosi miehekkäinä jne. Koko vaikuttaa yllättävän paljon miten ihmiset aluksi ajattelevat. vaikka jotkut pienet naiset ovat tosi ilkeitä ja laskelmoivia.

Vierailija
7/7 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavan vähättelevään ja alentavaan sävyn puhut siroista naisista, oletko itse jotenkin parempi vai? Taidat vain kateuksissasi haukkua. Itse ainakin tykkään siitä että olen pienikokoinen, se herättää miehissä suojelunhalua koska se on viehättävä ja naisellinen ominaisuus.