Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä joka viikonloppu baarissa

Vierailija
31.07.2016 |

Poikaystäväni ravaa joka viikonloppu baarissa ja palaa kotiin aina 6 maissa aamulla. Baariin vetää kuulemma kaverit joita ei ehdi viikolla nähdä tarpeeksi. Itse haluaisin viettää viikonlopun poikaystäväni kanssa, eikä minulla ole hinkua lähteä baariin (toki joskus myös itse juhlin). Mukaan baarista myös tarttuu uusia naispuolisia (ei ennestään tuttuja) instagram ja snäpchat- kavereita mikä tuntuu todella pahalta. Onko tämä mielestänne ok? En pelkää että poikaystäväni harrastaisi seksiä baarissa ollessaan/sen jälkeen. Poikaystäväni on myös suojelevainen omasta puhelimestaan (kuulemma suutun joka kerta kun olen selannut vaikka instagramia sillä) eikä esim avaa hänelle lähetettyjä snäpchatteja jos minä olen vieressä. Tämä ahdistaa minua. Itse voisin näyttää vaikka kaikki tekstiviestinikin hänelle, sillä en ole tehnyt mitään mitä pitäisi yrittää salata. Mitä mieltä olette, olenko vain vainoharhainen vai onko syytä huolestua kunnolla?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hohhoijaa. Pettää minkä kerkiää (tai ainakin haluaisi pettää), jätä se.

Vierailija
2/16 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä seurastasi. Jos pitäisi olisi mielummin kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisättäköön vielä että poikaystäväni ei pidä minuun baari-illan aikana mitään yhteyttä vaikka joka kerta kerron että olisi kiva jos hän laittaisi minulle viestiä välillä että miten menee/missä he menevät. Tähän hän vastaa aina että tottakai ilmoittelee, mutta saan silti aina pettyä.

Vierailija
4/16 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi valitsemalla valitsit miehen joka tykkää käydä baareissa?

On olemassa myös miehiä jotka on rauhallisia kotihiiriä ja jotka haluavat viettää aikaa tyttöystävän kanssa.

Vierailija
5/16 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystäväsi haluaa elää elämäänsä. Et voi tuomita baareissa käymistä, koska siinä ei ole mitään pahaa. Sinulle ehkä sopisi toisenlainen poikaystävä ja hänelle toisenlainen tyttöystävä? Minunkaan poikaystäväni ei koskaan lähtenyt mukaani, vaan jäi kotiin haisemaan, mutta nykyisen poikaystävämme kanssa juhlimme joskus yhdessä ja useimmiten erikseen, mutta kumpikaan ei ole katkera :)

Vierailija
6/16 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa seurani kelpasi hyvin, ensimmäisenä vuotena ei ollut samaa ongelmaa ja vietimme todella paljon aikaa yhdessä. Olen myös pohtinut onko hän kyllästynyt "seurusteluelämään" ja sen vuoksi ruvennut ravaamaan baarissa.

Vierailija
7/16 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain hämärää tuossa on. Ja miksi hän palaa baarista vasta kuuden maissa? Pitkä matka kotiin?

Vierailija
8/16 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
9/16 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän palaa joskus kyllä aiemminkin, menevät kavereiden kanssa syömään ja jatkoille johonkin.

Vierailija
10/16 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa ne baarissa tykkää jos siellä ollessa harrastaa seksiä.

Vierailija
11/16 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota mieluummin mut. Oon raitis enkä käy baareissa. Mulla ei ole kavereita niin voidaan olla aina kaksistaan

Vierailija
12/16 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää lapsi niin mies viettää aikaa enemmän kotona lasta hoitamassa.

Vierailija
13/16 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:DDDDD niin varmasti

Vierailija
14/16 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai tämä on se logiikka jolla yritetään kahlita jännämies kotiin.

Tämä ei toimi, toivottavasti ei tule yllätyksenä. Moni nykyinen YH on tätä kokeillut.

Vierailija
15/16 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi valitsemalla valitsit miehen joka tykkää käydä baareissa?

On olemassa myös miehiä jotka on rauhallisia kotihiiriä ja jotka haluavat viettää aikaa tyttöystävän kanssa.

Näiden miesten ajatusmaailmaan voi tutustua mm. tällä palstalla.

Vierailija
16/16 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei toimi. :D

Tuollasen miehen kanssa ei kannata tehdä lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi