Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvintoimeentuleva sisareni hakee tuettuja lomia

Vierailija
31.07.2016 |

Siis hän saa leskeneläkettä, omaa tuntuvaa eläkettä sekä on uusissa naimisissa rikkaan eläkeläisen kanssa. Käy kaukokohteissa business-luokassa pari kertaa vuodessa sekä kaupunkilomilla Euroopassa pitkin vuotta. Leskeneläke ei tule Kelasta vaan kuolleen miehen ammattiliiton kautta.
Nyt sitten hakee kuntoutuslomia lomaliitosta tämän tästä.

On päässytkin muutaman kerran. Kertoi naureskellen runoilleen sinne hakemuksiin sitä sun tätä ja bingo loma heltisi. Eivät näemmä tarkistele tuloja, riittää oma ilmoitus.
Käyttää ryppy- ym. voiteisiin sellaisia summia joilla köyhä perhe lomailisi monta viikkoa.

Juu, olen katkera, sillä vie todella tarvitsijoilta paikan, en muuten.
Aika ahdistuneelta vaikuttaa rikkauksistaan huolimatta....mutta olisi todella varaa maksaa itse kuntoutuksensa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ap mutta leskeneläkettä saa liiton kautta loppuelämänsä ja vieläpä uudessa avioliitossa, jos tosiaan on avioitunut päälle 50v.  Kysymyksessä ei ole Kelan leskeneläke.

Mieheni oli paperiliitossa ja saan leskeneläkettä loppuelämäni vaikka avioituisin nyt kuuskymppisenä. 

Näin se vain menee. Ottakeepa asioita selvää ennenkuin laittelette näitä "faktojanne".

Ole ystävällinen ja linkkaa sellaiselle sivustolle jossa tietoa siitä että AMMATTILIITTO maksaa leskeneläkettä.

Vierailija
22/24 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin ensi kesänä hakea tällaista lomaa, olen keskituloinen. Ammattiliitto myöntää näitä lomia jos on kuulunut liittoon 20v ja ollut työelämässä putkeen 10v. Ei ole tuloilla merkitystä. Kaipa liitto näin tavallaan kiittää jäsenyydestä. Mun mielestä ne on ihan kivoja paikkoja, olen käynyt pari kertaa ja maksanut liiton jäsenenä vain murto-osan normaalihinnasta.

Tuota leskeneläkettä kyllä ihmettelen, miten voi saada jos on uudessa avioliitossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ammattiliitto maksa sitä eläkettä, vaan se eläkkeen jättäjän (=vainajan) eläkeyhtiö. Vähän tarkkuutta näihin. Tämä ot.

Vierailija
24/24 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vasta tajusin, että tällaisia lomia on muillekin tarjolla kuin erityisen kurjille ja moniongelmaisille perheille.

Kiitos ap, oikeasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi