Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluaisit oppia vielä parisuhteissa?

Vierailija
31.07.2016 |

Mä haluan oppia olemaan rennompi. Etten skitsoilis miehen viikonloppumenoista tai suunnitelmista työpäivän jälkeen. Että sillä on, ja PITÄÄKIN olla oma elämä ja omat kaverit enkä voi olettaa että hän haluais olla aina vaan mun kanssa.

Haluan myös oppia ajattelemaan asioita miehen näkökulmasta riita/ongelmatilanteissa. Olen vähän semmoinen persoona että mun sana on laki enkä tykkää olla väärässä, mutta järkihän sen sanoo että välillä vois löysätä pipoa ja ymmärtää että miehelläkin on omat kantansa ja ehkä ilmapiiri ei ois aina niin kireä jos hyväksyisin myös miehen mielipiteet ja menisin niiden mukaan.

Mitä teillä?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan myös tuota että osaisi ajatella asioita sen toisen kautta. Sekä sen, että molempien pitää tehä yhtä paljon töitä suhteen eteen - miulla oli joku masennuskausi viime vuonna/tänäkeväänä ja oletin vaan miehen tekevän kaiken tän eteen.

Vierailija
2/20 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin oppia jättämään kaikki miesluuserit heti kun pitäisi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh tää ei nyt saa tulta alleen :(

- Ap

Vierailija
4/20 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin oppia kertomaan tunteistani ja kehumaan toista oma-aloitteisesti. Haluaisin myös olla oma-aloitteisempi ja estottomampi seksin suhteen.

Vierailija
5/20 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule kauheasti mitään mieleen. Minulla on erinomaiset parisuhdetaidot.

t. mies

Vierailija
6/20 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin oppia jättämään kaikki miesluuserit heti kun pitäisi

Sama

Vierailija
7/20 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. mies

Tämä voi olla ihan totta. Mikä on ollut vaikein asia oppia?

Vierailija
8/20 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää mitään, koska kokemukseni mukaan parisuhde ei kannata. Elämä on paljon helpompaa yksin. Seksiäkin saa silloin kun haluaa, eikä ole toisen armoilla siinäkään. Ei tarvitse selitellä mitään, eikä kärsiä siitä toisesta 24/7

mies55

Vierailija
9/20 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En enää mitään, koska kokemukseni mukaan parisuhde ei kannata. Elämä on paljon helpompaa yksin. Seksiäkin saa silloin kun haluaa, eikä ole toisen armoilla siinäkään. Ei tarvitse selitellä mitään, eikä kärsiä siitä toisesta 24/7

mies55

Entä perheen perustaminen? Etkö halua lapsia? 

Vierailija
10/20 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. mies

Tämä voi olla ihan totta. Mikä on ollut vaikein asia oppia?

Varmaankin erilaisiin kommunikaatiotyyleihin ja tiednkästtelyn eroavaisuuksiin liittyvät asiat. Se että osaa nähdä sanojen pintatason toiselle puolelle ja tulkita toisen emotionaaliset tarpeet ja tavan ajatella. Kun sen osaa, on melkein mahdoton saada riitaa aikaiseksi. -5

Vierailija
11/20 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mies55

Oma kokemukseni on täysin päinvastoin. Elämä suhteessa on paljon helpompaa kuin yksin, on helpompi olla oma itsensä, seksiä saa säännöllisesti eikä tarvitse kärsiä yksinäisyydestä. -5

Vierailija
12/20 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin oppia puhumaan mieltä painavista asioista. Olen taipuvainen "kaikki on hyvin" -tyyliin, vaikka oikeasti jokin asia painaakin mieltä. Mies kyllä aina huomaa asian ja turhautuu kun en puhu. Se vaan ei ole niin helppoa.

Vierailija
13/20 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan oppia puhumaan tärkeistä asioista oikealla lailla, ei syyttäen vaan rauhallisesti ja toista ymmärtäen. Haluan muistaa näyttää kuinka paljon toisesta välitän. Haluan muistaa ettei minun hetkellinen paha oloni ole toisen syytä vaan monesti ihan omia asioitani. Haluan oppia lisää armollisuutta itseäni ja kumppaniani kohtaan etten vaatisi kummaltakaan liikaa. Haluan oppia tajuamaan toista paremmin. Haluan oppia tajuamaan koska toinen on parempi jättää hetkeksi rauhaan eikä tuputtaa neuvoja tai kysellä. Haluan vieläkin muistuttaa itseäni ettei tuon kumppanin tehtävä ole tehdä minua onnelliseksi vaan teen itseni onnelliseksi ja tuo hyvä olo säteilee lisää onnea parisuhteeseen.

Vierailija
14/20 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies55

Naimisissa olin 15v. Sitten emännän piti itsenäistyä, yksi poika on ja se  jäi minulle, nyt on jo omillaan. En suosittele kenellekään naimisiin menoa ja siinä tapahtuvaa omaisuuden yhdistämistä. On iso urakka erotessa pelkästään tuon taloudellisen puolen hoitaminen ja se pettymys kun toinen ei sitten ollutkaan valmis liittoon, jonka piti kestää. En itse aio enää elää niin, että pitäisi kokoajan miettiä mitä sen toisen päässä liikkuu, eli ei voi olla vain rennosti yhdessä ja luottaa siihen, että jos on joku ongelma niin se sitten ratkaistaisiin. Joo ei minulle riitti kyllä parisuhteet. Naisia kyllä panen mielelläni. Siitähän saa molemmat omansa ja aamusella viimeistään sitten häipyy kotiinsa.

Vierailija
15/20 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni olen oppinut jo aika paljon.:

Osaan kuunnella toista.

Osaan nauttia yhteisestä ajasta, mutta antaa toiselle myös tilaa.

Osaan kertoa omista tunteistani.

Otan toisen huomioon ja yritän tehdä parhaani perheen hyväksi.

En nalkuta, puhu selän takana tai ilkeile huvikseni.

Haluaisin, että oppisimme yhdessä kuntoilemaan. En tiedä miksi ennemmin käyn yksin tai kaverin kanssa lenkillä. Kuitenkin, kun joskus käymme yhdessä, on mielettömän kiva jutella yhteisistä asioistamme.

Vierailija
16/20 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies55

Naimisissa olin 15v. Sitten emännän piti itsenäistyä, yksi poika on ja se  jäi minulle, nyt on jo omillaan. En suosittele kenellekään naimisiin menoa ja siinä tapahtuvaa omaisuuden yhdistämistä. On iso urakka erotessa pelkästään tuon taloudellisen puolen hoitaminen ja se pettymys kun toinen ei sitten ollutkaan valmis liittoon, jonka piti kestää. En itse aio enää elää niin, että pitäisi kokoajan miettiä mitä sen toisen päässä liikkuu, eli ei voi olla vain rennosti yhdessä ja luottaa siihen, että jos on joku ongelma niin se sitten ratkaistaisiin. Joo ei minulle riitti kyllä parisuhteet. Naisia kyllä panen mielelläni. Siitähän saa molemmat omansa ja aamusella viimeistään sitten häipyy kotiinsa.

Piti kestää, niin hänkin varmasti ajatteli, kun meni naimisiin kanssasi. Jokin kuitenkin muuttui naimisissaoloaikana,15 v on pitkä aika. 

Vierailija
17/20 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies55

Naimisissa olin 15v. Sitten emännän piti itsenäistyä, yksi poika on ja se  jäi minulle, nyt on jo omillaan. En suosittele kenellekään naimisiin menoa ja siinä tapahtuvaa omaisuuden yhdistämistä. On iso urakka erotessa pelkästään tuon taloudellisen puolen hoitaminen ja se pettymys kun toinen ei sitten ollutkaan valmis liittoon, jonka pkestää. En itse aio enää elää niin, että pitäisi kokoajan miettiä mitä sen toisen päässä liikkuu, eli ei voi olla vain rennosti yhdessä ja luottaa siihen, että jos on joku ongelma niin se sitten ratkaistaisiin. Joo ei minulle riitti kyllä parisuhteet. Naisia kyllä panen mielelläni. Siitähän saa molemmat omansa ja aamusella viimeistään sitten häipyy kotiinsa.

Piti kestää, niin hänkin varmasti ajatteli, kun meni naimisiin kanssasi. Jokin kuitenkin muuttui naimisissaoloaikana,15 v on pitkä aika. 

Joo jokin muuttui, eli hän huomasi että nyt hänen pitää itsenäistyä, siinä ei lapsikaan meinannut mitään. Mutta yhtä kaikki hyvä että pääsin tuosta eroon, enkä todellakaan enää aio muuttaa kenenkään kanssa yhteen tai muutenkaan parisuhteeseen. Panemista saa tanssipaikoilta tarpeen mukaan. Tervetuloa tansseihin:)

Vierailija
18/20 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan jaksa jatkuvaa nöyryyttämistä, narsistiksi hukkumista ja loukkaavaa käytöstä. Tunteet rupeaa kuolemaan aika nopeasti. :) 

Vierailija
19/20 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan jaksa jatkuvaa nöyryyttämistä, narsistiksi hukkumista ja loukkaavaa käytöstä. Tunteet rupeaa kuolemaan aika nopeasti. :) 

Hups! Väärä ketju! 

Vierailija
20/20 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan