Kassakriisi, miten saisin nopeasti käteistä?
2½ viikkoa vielä kun saan rahaa. Tilillä noin 60 euroa.
Itsenäni en voi myydä, olen liian vanha sellaiseen.
Sienet ja marjat, älkää ehdottako niiden keräämistä.
Kommentit (23)
Miten paljon tarvitsisit ja mihin?
Muuta realisoitavaa eli myyntiin nopeasti menevää? Jollain fb-palstalla ilmoitat?
Tarjoudu lähialueelle pesemään ikkunoita ja muuta kertaluonteista kotiapua?
Kyllä moni maksaa kunnon mature-kyydeistä...
M24
Tuollahan pärjää ihan ok, jos ei ole isompia pakollisia hankintoja tai laskuja erääntymässä. Vaatii vaan vähän viitseliäisyyttä ruoan suhteen.
Ikinä ei ole liian vanha itsensä myymiseen.
Ja mikset voisi kerätä kanttarellejä ja myydä vaikka alueesi fb-palstalla?
Jos on liian vanha myymään persettä pitäisi olla tarpeeksi vanha keksimään ihan itsekin miten elää niin että rahat riittää.
Hyviä ideoita, s-bonuksia on nostamatta sen teen ensi viikolla.
Itsensä myymisestä, "mature-kyydeistä...M24", kerropa lisää. Olisiko joku oikeasti kiinnostunut ja mistä kiinnostuneita löytää?
Vierailija kirjoitti:
Jos löytäisin kantarellejä söisin ne itse. En ole oikein metsäkuntoinen ja asun kaupungin keskustassa, en tunne sieni-ja marja-alueitakaan. Olen toki joskus niitä poiminut mutta ei ole riittävää nopeutta että pääsisi rahoihin käsiksi.
Jos pelkkää ruokaa tarvitsee ostaa ja vain itselleen eikä lapsille, niin eihän sulla ole mitään ongelmaa. Kyllä kuuskymppiä pitäisi siihen riittää.
Vierailija kirjoitti:
Onks s-bonuksia tulouttamatta? Pantattavaa?
Mieluummin lopeta s-asiakkuus kokonaan. Saat rahaa - meillä se olisi 100€ (jäsenmaksu tms.).
Nyt varsinkin, kun rupeavat keräämään tarkkaa dataa asiakkaiden ostoista.
Itse ole tätä miettinyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos löytäisin kantarellejä söisin ne itse. En ole oikein metsäkuntoinen ja asun kaupungin keskustassa, en tunne sieni-ja marja-alueitakaan. Olen toki joskus niitä poiminut mutta ei ole riittävää nopeutta että pääsisi rahoihin käsiksi.
Eli ongelma taitaa olla siinä, että halut vie. Olet ryypännyt sossun rahat ja luultavasti ryyppäisit nekin mitkä nyt saisit/onnistuisit keräämään.
Itse olen nelikymppinen ja hyvin käy pipari kaupaksi. Olen jopa ylipainoinen. Se on se asenne joka ratkaisee halutaanko sua
Ai että jos olisit nuorempi niin beban myyminen olisi niinku realistinen vaihtoehto?
Tietyntasoiset ihmiset kummasti tapaavat joutua 'yllättäviin' kassakriiseihin.
Onks s-bonuksia tulouttamatta? Pantattavaa?