Tilasin netistä housut, jotka haisee
Tilasin viisi viikkoa sitten farkut. Haisivat todella voimakkaasti. Ajattelin pesun tehoavan. Olen pessyt jo kymmenen kertaa ja haisevat edelleen. En osaa kuvailla hajua. ehkä voimakas kaali ja varaston sekoitus? Voiko housuja palauttaa enää viiden viikon jälkeen?
Kommentit (8)
Avokauppa on 14 vuorokautta nettitilauksilla, reklamaation voit tehdä sen jälkeenkin. Jos housut ovat tummat, on haju valitettavasti normaali ja usein pysyvä. Itsekin ostin tässä juuri ihan kauppakaupasta tummat farkut ja kyllä haisevat pahalta. Mutta aion pestä ne monta kertaa ja sitten vain deal with it. Kyllä kai fiksut ihmiset tajuavat mistä se haju tulee, eivätkä kuvittele minun olevan epähygieeninen.
Laita pesuveteen etikkaa tai soodaa josko haju lähtisi.
Jos haluat vaalentaa niin superkloriittia, se jättää uuden hajun mutta pesemällä lähtee.
Reklamaatio olisi pitänyt lähettää heti, ei viikkojen päästä.
Minä ostin kerran talvitakin joka haisi aivan kammottavalle kemikaalisotkulle. Ajattelin, että kyllä se pesulla ja tuuletuksella lähtee. Ei lähtenyt. Tuuletin oikeasti pakkasessa ulkona useita viikkoja ja pesin useita kertoja. Pesun jälkeen pesukonekin aina löyhkäsi.
Heittäisin roskiin tai palauttaisin.
Ostin pussilakanat ,jotka haisivat kemikaali -bensiini sekoitukselle , tuuletin pakkasessa ei auttanut . Pesin, ei auttanut ,( kone haisi kammottavalle, tyhjäpesulla laimeni ja haihtui aikanaan.) vein takaisin kauppaan vielä kosteana, hyvittivät rahat. Arvelivat liikaa homeenestoainetta luiskahtaneen.
Mikään vaatteeni ei ole ennen haissut noin pahalle. Se haju siis jää parin metrin päähän. Ei ole "normaali" farkkujen haju. Ap
Up