Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Neitsyt ongelma

Mike
30.07.2016 |

Olen 20v mies ja olin nuorempana todella ujo. Nykyään olen päässyt siitä eroon ja löytänyt mukavan naisen. Ongelmana on se, että ujoudestani johtuen olen vielä neitsyt. Tapailemani nainen on pari vuotta vanhempi ja luultavasti jo kokeneempi seksissä. En haluaisi millään kertoa hänelle, että en ole vielä kertaakaan ollut sängyssä kenenkään kanssa, joten onko mahdollista, että hän ei huomaa sitä, kun harrastamme seksiä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et voisi kertoa? Ensimmäinen kerta on erityinen, ja itse ainakin olisin ylpeä ja onnellinen jos pääsisin viemään nuoren miehen poikuuden. Miksi ihmeessä pitäisi salailla?

Vierailija
2/11 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et voisi kertoa? Ensimmäinen kerta on erityinen, ja itse ainakin olisin ylpeä ja onnellinen jos pääsisin viemään nuoren miehen poikuuden. Miksi ihmeessä pitäisi salailla?

Tässä mä olisin

Neitsyt mies 23

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

,

Vierailija
4/11 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä mä olisin

Neitsyt mies 23

Söpöä, mutta en minä kuitenkaan kelpaa sinulle, voisin melkein olla mummosi. Parempaa onnea jonkun nuoremman naisen kanssa. :)

Vierailija
5/11 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tyttö huomaa kun ruiskit reisille ekalla kerralla, eli kerro ettei ihmettele . Tietää jo etukäteen kuinka käy.

Vierailija
6/11 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Minusta oli upeaa viedä mieheni poikuus. Ekoilla kerroilla todella huomasi miehen kokemattomuuden, eli olisin luullut hänen olevan surkea seksissä, jos en olisi tiennyt kokemattomuudesta. Nopeasti ne taidot kasvoivat harjoittelun myötä.

Vierailija
7/11 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetin itse myöhemmin kun sinä. Nainen ei huomannut mitään. Perusseksi on niin helppoa että sen osaa täysnoobiekin.

Vierailija
8/11 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti parisuhdetta aiot rakentaa, kerro totuus. Jos toinen on arvoisesi, asia on ok. Ymmärtäähän tuon että jännittää, mutta hyvin se menee kun toinenkin ymmärtää tilanteen.

Vierailija
9/11 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että kyllä nainen huomaa kokemattomuutsi joten mikset kertoisi? ei se paha ole. Päinvastoin, sinuahan saa opettaa mieleisilleen tavoille kun ei ole ennakko käsityksiä ja aiemman suhteen rasituksia ja tapoja..

Vierailija
10/11 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, nyt sitten päätin asiasta kertoa, kun oltiin alkamassa puuhiin. Otti sen tosiaan yllättävän hyvin. Sitten siinä pääsin neitsyydestäni eroon. Tyttöystävä kehui, että loistavaa ensikertalaiselta, mutta se nyt varmaan oli vain mielistelyä. Taisi tosin nauttia siitä, kun pääsi "opettamaan" esim. nuolemista. Itse yhdynnässä kestin noin 5min, mutta sen jälkeen sain nuolemalla tuotettua onneksi kumppanillekin orgasmin.

Kiitos kaikille rohkaisijoille, kannatti tosiaan kertoa asiasta.

Vierailija
11/11 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mike kirjoitti:

No, nyt sitten päätin asiasta kertoa, kun oltiin alkamassa puuhiin. Otti sen tosiaan yllättävän hyvin. Sitten siinä pääsin neitsyydestäni eroon. Tyttöystävä kehui, että loistavaa ensikertalaiselta, mutta se nyt varmaan oli vain mielistelyä. Taisi tosin nauttia siitä, kun pääsi "opettamaan" esim. nuolemista. Itse yhdynnässä kestin noin 5min, mutta sen jälkeen sain nuolemalla tuotettua onneksi kumppanillekin orgasmin.

Kiitos kaikille rohkaisijoille, kannatti tosiaan kertoa asiasta.

Voi että, olen niin onnellinen puolestasi. Siinä näit, kannatti olla rehellinen. Toivotan sinulle ja tyttöystävällesi hyvää ja onnellista (seksi)elämää jatkossakin, t. ensimmäisenä kommentoinut täti-ihminen