Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En olisi uskonut: miehet kyyläävät kielu pitkällä vähäpukeista tyttöä

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kato noita "housuja" ja pebaa. Kyllä mäkin katsoisin ja olen heteronainen :)

Vierailija
2/24 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se se läski selluliittipylly? Mä en kyllä kehtais liikkua niin vähissä vaatteissa tolla kropalla o.O!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielurisat?

Vierailija
4/24 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo persus todella hyvän näköinen ja pimu muutenkin lisäksi yhdeitettynä noin naurettavian lyhyisiin shortseihin sitä kääntyy varmasti katsomaan.

t.mies

Vierailija
5/24 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selluliittipylly se kävellessä hylly.

Vierailija
6/24 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/24 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tuijotan jos jollain alle viiskyt vuotiaalla on crocsit jalassa

Vierailija
8/24 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.pictaram.com/user/kashy92/222633944

KUUMA!!!!!

Naama valitettavan ruma

Parempi siis näyttää persuustaan.

T:kaunis nainen

Vierailija
9/24 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska video! Shortsit pikkaisen liian lyhyet ja piukat omaan makuuni julkisella paikalla pidettäviksi, mutta monia miehiä varmasti miellyttää, kuten videolla näkyy :D Kyllä itsekin heteronaisena katsoisin jos tuon naisen perässä joutuisin kulkemaan.

Se runkkaava mies oli kyllä ällö, potkulaudalta tippuva taas hauska!

Vierailija
10/24 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltasanomissa näkyvässä lankutus- tms. valokuvassa vartalo näyttää paljon paremmalta kuin videolla. Varmaan selluliitit photoshopattu pois?

Vierailija
11/24 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi muija on ruma ku mikä ! Ja aika persjalka... Mut ei sentää av-mamman tasoa xD

Vierailija
12/24 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se se läski selluliittipylly? Mä en kyllä kehtais liikkua niin vähissä vaatteissa tolla kropalla o.O!

En väitä että olet kateellinen, mutta ilkeämielinen kyllä. Naisella on aivan hyvä kroppa vaikka ei laiha olekaan. Kyllä muutkin kuin 45-kiloiset teinit saa liikkua minishortseissa.

Vierailija
13/24 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feikki toi suuttuva tyttis.

Vierailija
14/24 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mautonta tuijottaa noin pitkään. Minusta tuo alkaa mennä jo ahdistelun puolelle.

Olen mies ja tosissani.

Vierailija
15/24 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin tuijottaisin jos näkisin jonkun yleisellä paikalla noin naurettavissa vaatteissa =D Alushousutkin peittää enemmän.

Vierailija
16/24 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä huomaa kuinka suomalaiset naiset on mustasukkaisia, ja ilkeitä suustaan.

tuo oli kaunis nainen ihanalla kropalla.

Vierailija
17/24 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks kommentit ei tule läpi?

Vierailija
18/24 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no eihän tässä ollut mitään erikoista. Tällaista on arki elämä isojen, F-luomu rintojen kanssa elävälle naiselle, JOS ei jatkuvasti piilota niitä kun menee ihmisten ilmoille. Jos erehdyt menemään kadulle kävelemään vähänkin kireän t-paidan kanssa, joka näyttää rintojen muodon, niin lähes kaikki , miehet ja naiset TOLJOTTAA melkein suu auki kuin vähä-älyinen rintojasi! Joudun itse piilottamaan ne aina jollakin konstilla koska miesten toljotus on niin kyllästyttävää. Jonkunlainen kaapu, tai takki on aina oltava päällä, helteet ovat vaikeimpia aikoja meille.

Pari viikkoo sitten vanhempi nainen ohi ajavasta autostaan otti semmosen ilmeen mulle, mikä on varattu vain mun kaltaisia säälittäviä tapauksia varten ja toljotti jo kaukaa mua. Tällaset tapahtumat masentaa pitkiksi aikaa.  käännä se katseesi muualle! EN ole tahallani isorintainen!!!

Vierailija
19/24 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava löysäperäinen muija lyllertelee menemään alushousujakin vähemmän peittävissä shortseissa, kyllä tuota kummastellen katsoisi. Ja olen katsonutkin jos pks:lla olen jonkun nähnyt pukeutuvan noin epäsopiviin vaatteisiin. Tulee mieleen, että ei ole mt-puolella ehkä kaikki kotona.

Mikään fitness-nainenhan tuo ei ulkomuotonsa perusteella ole, joten en ymmärrä, miksi sitä kutsutaan sellaiseksi, vai onko siitäkin tullut joku pulleroiden temmellyskenttä.

Vierailija
20/24 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihava löysäperäinen muija lyllertelee menemään alushousujakin vähemmän peittävissä shortseissa, kyllä tuota kummastellen katsoisi. Ja olen katsonutkin jos pks:lla olen jonkun nähnyt pukeutuvan noin epäsopiviin vaatteisiin. Tulee mieleen, että ei ole mt-puolella ehkä kaikki kotona.

Mikään fitness-nainenhan tuo ei ulkomuotonsa perusteella ole, joten en ymmärrä, miksi sitä kutsutaan sellaiseksi, vai onko siitäkin tullut joku pulleroiden temmellyskenttä.

Noo miten sen nyt ottaa

https://www.instagram.com/p/BIWAOXSBlMY/?taken-by=kashy92

Löllöö löytyy, mutta on siellä jotain niitten allakin.