Kånken reput viedään käsistä Stockmannilla!
Lapsiperhe ryntäsi hissistä ulos mylvien, että tuossa niitä Kånken reppuja on Stockmannilla tänään! Kånkenit on sijoitettu niin, että ovat esillä heti kun astut ulos hissistä. Miksi tästä repusta on tullut niin iso hitti koululaisten keskuudessa?
mies
Kommentit (16)
Mikään muu reppu ei aukea kuin matkalaukku. Siksi itse käytän. Helppo löytää tavarat.
Ostin lapselle prismasta koulurepun. Meni halki toisena päivänä. Kånken mennyt jo 4 vuotta.
Hyi helvetti. Se on suosittu siksi, että Mirella, Janica ja Cennah suosivat sitä myös. Siksi, että se on muotia ja muoti on massateinikanoille henki ja elämä.
Se on oikeasti hyvä. Taas täällä alapeukuttelee joku, jolla ei ole Kånkenista omaa kokemusta.
Hintalaatusuhteen takia. Hinta on edullinen ja reppu laaadukas. Monilla kun ei ole paljoa rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Hintalaatusuhteen takia. Hinta on edullinen ja reppu laaadukas. Monilla kun ei ole paljoa rahaa.
Totta, Prisman repou maksoi 30 e ja kaikki meidän perheen kånkenit olen ostanut 59 eurolla. Priaman kesti 2 päivää, kånkeneita 3lla meidän perheessä ja ei mene rikki ainakaan 5 vuoden aktiivikäytöllä, toisella ollut 4 v ja minulla muutaman vuoden. Kuin uusia.
Vierailija kirjoitti:
Mikään muu reppu ei aukea kuin matkalaukku. Siksi itse käytän. Helppo löytää tavarat.
Mikään muu? Et ole tainnut paljoa eri valikoimia tutkia.
Vähän sama kuin omana kouluaikana oli putkikassi tai iso Adidas-laukku. Molempia kannettiin sitten olalla. Suurimman osan ajasta kukaan ei käyttänyt mitään reppuja.
Ainakin se on saanut täällä melko paljon huomiota, kun varmaan kevään joka viikko oli useampia avauksia joissa joku siitä seonnut haukkui sitä.
Se on nostalgiaa kuten Jopo. Itse pidän siitä, koska se on kevyt ja helposti mukana kulkeva, mutta isolle kirjamäärälle ei varmasti paras mahdollinen ohuiden olkahihnojen takia.
On se kestävä mutta ei erityisen mukava painavana jos on pitkä koulumatka. Pehmukkeet sais olla olkapäillä.
En käytä sitä koska siitä on tullut massatuote, olisi noloa leimautua muodin orjaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vähän sama kuin omana kouluaikana oli putkikassi tai iso Adidas-laukku. Molempia kannettiin sitten olalla. Suurimman osan ajasta kukaan ei käyttänyt mitään reppuja.
Oletko Tampereelta?
Katso nyt tätä vaihtoehtojen määrää
https://www.sissos.fi/merkki/fj%C3%A4llr%C3%A4ven-k%C3%A5nken/350/?gcli…
Minä en taas ymmärrä sitä miksi Kånkenista joillakin menee herne nenään.
Itsellä ei ole Kånkenia, muut saavat käyttää. Minua ei harmita enkä ahdistu niitä nähdessäni
En usko hyvyyteen pelkästään.
Laadukkaita, paljon selkää ja olkapäitä säästävempiä reppuja löytyy halvemmallakin.
Koululaiset kantaa reppua kuitenkin huomattavan paljon, painavien kirjojen kanssa.
Tällöin en itse lähtisi muodin mukaan reppua ostamaan tai vaatisi kestävyyttä ergonomian kustannuksella.
Huonoilla sangoilla varustettu reppu on varma niskahartiaseudun vaivojen aiheuttaja, siksi en itse lapsille ole kyseistä reppua ostanut. Heillä on reput jotka jakavat hyvin painon, hihnat on pehmustetut, muotoillut ja mukavat. Ulkonäkö hyvä ja mitään vikaa ei ole vaikka on vuosia käytössä ollut ja pesukoneessa pesty useamman kerran.
Eli muoti-ilmiöstä on kyse. Kestää aikansa kunnes taas tulee joku muu tilalle. Jokainen varmasti muistaa kuinka ominakin kouluvuosina aina joku tietty reppu oli muodissa, eikä muodilla ole mitään tekemistä mukavuuden tai laadun kanssa. Se on mitä on.
Kestävä, käytännöllinen, sopivan kokoinen ja muotoinen, kivat värit, menee niin lapselle kuin aikuiselle...