Mikset ole röissä?
Kommentit (28)
Tänään vielä, sitten alkaa 6 viikon loma.
Sain potkut. Nykyisin myyn peppua työkseni.
Olen pomoni kanssa kiertämässä Rallia jyväskylässä muut kuvittelee että olemme palaveria pitämässä muualla.
Firman piikkii tietty tässä autossa on hyvä lukee välillä palstaa :)
Muut hikihatussa pyörittää hommaa ;)
Olen laiska, en viitsi tehdä juuri mitään. Tuet juoksee, minä en. Oivalsin jo vuosia sitten, että hullu paljon töitä tekee, viisas pääsee vähemmällä. Hyvin tyytyväinen olen yksinkertaiseen vapaaseen elämään, ilman kilpailuviettiä, että kaikki mahdollinen pitää saada hankkia ja ettei muka pärjää ilman kovaa palkkaa. Ei ole minkäälaista kunnianhimoa mulla. Nautin hiljaisuudesta ja pysähtyneisyydestä sekä tasaisesta rauhasta, se riittää minulle. :)
Tulin jo, aloitin klo 04 ja lopetin klo 11. Tänään alkoi kesäloma.
Olen ansiotuloista punotussa kannustinloukussa. "Omalla" alallani, joka ei sinällään vaadi tai kehitä mitään erityistaitoja, on historiallisista syistä kova palkka. Kovasta palkasta on laskukaava sylkäissyt minulle kovat ansiopäivärahat, 2300€ / kk.
Niillä tiedoilla, taidoilla ja taipumuksilla mitä minulla on, en saisi mistään muusta työstä sellaista palkkaa, joka ylittäisi tai edes saavuttaisi ansiopäivärahani. Toisaalta omalla alalleni työllistyminen yhtään vakinaisemmin on hyvinkin ison kiven alla.
Tiedostan sen, että ei ole moraalisesti oikein nostella isoja rahoja, kun voisi saman ajan käyttää yhteiskunnan hyväksi mäkkärin kassalla tai myymällä Et-lehtiä mummoille.
En vain ole niin hyvä ihminen.
Lomaa vielä ensi viikko, kolme viikkoa jo käytetty. Vois kai tässä jotain kyllä kotonakin tehdä.
Kesäloma.