Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisikohan mahdollisuuksia?

29.07.2016 |

Moikka!
Ajattelin kysyä teiltä ihmisiltä täällä, että olisikohan minulla mahdollisuuksia saada kaksoset? Suvussani äitini puolella on esiintynyt joka toisella sukupolvella identtisiä kaksosia. Ja tässä tapauksessa minä olisin siis se seuraava joka saa kaksoset. Minulla on sisko ja hän ei ole saanut kaksosia, joten periaatteessa minun pitäisi tavallaan jatkaa kaksosien "kierrettä." Olen 23 vuotias nainen ja minulla ei ole ennestään vielä lapsia, eli jos saisin kaksoset niin ne olisivat minun esikoiset. Ja siis vielä siitä joka toisella sukupolvella ilmentyneellä kaksoisraskaus kierteestä jokainen kaksonen on tullut ihan luomuna, ei siis ole käytetty minkäänlaisia hormoonihoitoja tai lapsettomuus hoitoja. Mitä mieltä te olette asiasta? Ymmärrän kyllä, että kaksoisraskaus on selvästi riski alttiimpaa kuin yksiöraskaus, mutta onhan niistä ennenkin selvitty suvussani. Ja vaikka se kaksoisraskaus saattaa tuottaa enemmän työtä ja vaivaa kuin yksiöraskaus, ja en siis väitä etteikö yksiöraskauskin voi olla todella vaarallista jos tulisikin komplikaatioita. Toivon silti, että saisin rehellisiä mielipiteitä ja etten ole pahoittanut kenenkään mieltä kysymyksilläni/ajatuksillani.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla