Antti Heikkilän neuvoja etsin lasten ruokintaan
Olisiko täällä vinkkiä lasten ruokailuihin, kun tarkoitus on vähentää leivän, pastan js perunan syöntiä.. Sitä on niin tottunut keittämään aamupuuron tai tarjoamaan paavtoleipää, muroja..
Mitä annatte esim aamupalalla lapsille, siis te jotka vältätte viljoja?
Rasvat on vaihdettu kookosöljyyn, oliviöljyyn ja voihin. Maito on täysimaitoa. Pähkinät käytössä. D-vitamiini annokset nostettu. Mutta ihan käytännön vinkkejä kaipaan lasten annoksiin ja juurikin aamu-,väli-, ja iltapaloihin.
Itse syömme paljon kasviksia, mutta niin isot määt ei vielä lapsiin uppoa..
Kommentit (13)
Heippa.
En sinänsä pidä lapsia vähähiilihydraattisella, mutta koska itse pyrin välttelemään viljoja yms ovat lapsetkin päässeet maistelemaan kyseisiä leipomuksia. Yksi asia josta nirso lapsenikin pitää on mantelileipä. Se ja paljon muitakin hyviä reseptejä löytyy karppaus.infon reseptisivuilta. Suosittelen kokeilemaan. :) Itse tekemästä myslistäkin (karppaus.infon reseptillä tehty) lapsi on pitänyt kovasti, varsinkin kun sai itse olla mukana päättämässä mitä siihen tulee. Toinen lapsista taas, se vähemmän nirso, tykkää todella paljon ihan tavallisesta maustamattomasta, turkkilaisesta jugurtista. Makeutta saa mukaan esimerkiksi hunajalla.
A Heikkilä on aivan pihalla asioista joita neuvoo enkä ottaisi yhtäkään hänen suositustaan tai saati neuvoa todesta.
Yksi esimerkki: " Keskipäivällä olisi hyvä olla auringossa eikä missään tapauksessa saisi laittaa aurinkosuojaa tai suojata itseään, sillä silloin jää D-vitamiini saamatta." Just just.
Muutenkin vältän näitä itsensä guruiksi ylentäjiä ja yhden totuuden torvia.
Aloittajalle - älä hurahda. Kaikkea kohtuullisesti välttäen fanaattisuutta näissä ruoka-asioissa. Ota ravintoterapeuttiin yhteyttä jos katsot tarpeelliseksi äläkä säntäile joka neuvon ja ohjeen perään. Ensiarvoisen tärkeää - älä leiki lastesi terveydellä. Cool down.
Vierailija kirjoitti:
A Heikkilä on aivan pihalla asioista joita neuvoo enkä ottaisi yhtäkään hänen suositustaan tai saati neuvoa todesta.
Yksi esimerkki: " Keskipäivällä olisi hyvä olla auringossa eikä missään tapauksessa saisi laittaa aurinkosuojaa tai suojata itseään, sillä silloin jää D-vitamiini saamatta." Just just.
Muutenkin vältän näitä itsensä guruiksi ylentäjiä ja yhden totuuden torvia.
Mitäs vika tossa ohjeessa on? Toki et varmaankaan ole sitä lukenut kunnolla, koska se auringossa oloaika on vain kymmenisen minuuttia.
Sitäs vika, että useasti se ajanotto jää tekemättä tai jää jopa huomaamatta kun sokeasti näitä herran viisauksia lukee.
Vierailija kirjoitti:
Sitäs vika, että useasti se ajanotto jää tekemättä tai jää jopa huomaamatta kun sokeasti näitä herran viisauksia lukee.
Eihän vika näin ole ohjeessa, vaan sen noudattajassa.
Enpä uskoisi tätä ukkoa. Tehnyt itsestään kaikkitietävän. tyylikin miten suoltaa "viisauksiaan" on ärsyttävä. Joka sana on ehdottamasti ja ainoastaan näin sekä faktaa. Uskokoot ken haluaa.pelkkää bisnestä, sivutkin netissä maksullisia en maksais senttiäkään
Antti Heikkilä kirjoittaa nykyään 9/11-salaliitoista, jotka on ratkaissut.
Mikä on Heikkilän suhtautuminen rokotuksiin?
Aloittaja tässä😊
Ajattelin että kirjoitan aloitukseeni, että toivon kommentteja asiaan vihkiytyneiltä ja asiaa kannattavilta, mutta peruin sen.
En ole lähtenyt soitellen sotaan, en usko kaikkeen mitä puhutaan vhh ruokavaliosta, en aio karpata, enkä todellakaan pidä a.heikkilää jumalana..
Mutta luen paljon kirjoituksia ja olen itse parantunut diabeteksesta ja saanut ylikiloni kuriin tällä ruokavaliolla, joten miksi syöttäisin lapseni siihen kuntoon missä itse olin viisi vuotta sitten.
Tähän asti olen niin tehnyt, ostanut kahta ruokavaliota. Paljon lapseni kasvista syö ja ei prosessoitua lihaa, mutta nämä aamu, väli ja iltapalat tuottavat minulle päänvaivaa..
Jos niihin saisi käytännön vinkkejä niiltä jotka lapsiaan näin "ruokkii"😊
Mantelileipä oli hyvä!
suurperheen äiti kirjoitti:
Olisiko täällä vinkkiä lasten ruokailuihin, kun tarkoitus on vähentää leivän, pastan js perunan syöntiä.. Sitä on niin tottunut keittämään aamupuuron tai tarjoamaan paavtoleipää, muroja..
Mitä annatte esim aamupalalla lapsille, siis te jotka vältätte viljoja?
Rasvat on vaihdettu kookosöljyyn, oliviöljyyn ja voihin. Maito on täysimaitoa. Pähkinät käytössä. D-vitamiini annokset nostettu. Mutta ihan käytännön vinkkejä kaipaan lasten annoksiin ja juurikin aamu-,väli-, ja iltapaloihin.
Itse syömme paljon kasviksia, mutta niin isot määt ei vielä lapsiin uppoa..
En osaa vastata ap:n kysymykseen, enkä itse noudata Heikkilän ohjeita, mutta appiukolla katosi metabolinen oireyhtymä Heikkilän neuvoilla. Oli siis periaatteessa tosi hyväkuntoinen ja hoikka ikäisekseen ( 70+) ja söi virallallisterveellisesti, silti kuitenkin tuo kolmen kimppa, eli korkea verensokeri, verenpaine ja kolesteroli.
Kaiken lääkityksen sai jättää kun noudatti A. Heikkilän ohjeita.
Kananmunat ovat hyviä ja niistä saa monenlaista ruokaa: keitettynä, paistettuna, kokkelia, munavelliä, munavoita........
Anttila onkirurgi,ei ravitsemusasiantuntija. Antaisitko korvalääkärin hoitaa sydänleikkauksesi?