Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tietäisikö kukaan onko Anttilassa myyty Finlaysonin aluslakanoita?

Vierailija
29.07.2016 |

Kodin1 kävisi myös, mutta matkaa on sen verran molempiin, että ajattelin kysyä ensin, jos joku tietäisi. Ja jos niitä on, niin onkohan hintoja alennettu yhtään. Kiva jos joku voi vastata :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jessus... SOITA sinne. Mistä me tiedetään, onko juuri sinun Anttilassasi Finlaysonin aluslakanoita?

Vierailija
2/6 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jessus... SOITA sinne. Mistä me tiedetään, onko juuri sinun Anttilassasi Finlaysonin aluslakanoita?

Siellä on karmeat jonot ja myyjät kovan paineen alaisina. Ei viitsi soitella. Kyllä täällä joku tietää, onko Finlayson kuulunut tuotevalikoimaan. Ihan perustavaraahan se on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jokainen soittaa sinne ja kysyy jotain yksittäistä tuotetta, linjat menevät tukkoon.

Vierailija
4/6 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin mä olen ostanut Anttilasta Finlaysonin aluslakanan kympillä joskus tässä noin vuosi sitten, en sitten tiedä onko niitä nyt.

Vierailija
5/6 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse etsin Anttilasta muotoonommeltuja aluslakanoita ja en nähnyt tavallisia kuin Anno-lakanoita.

Vierailija
6/6 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse etsin Anttilasta muotoonommeltuja aluslakanoita ja en nähnyt tavallisia kuin Anno-lakanoita.

Siis en nähnyt kuin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi