Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jätin tapailemani miehen koska hän käytti outoja lempinimiä ruuista

Vierailija
28.07.2016 |

Lihapiirakka oli liirakka, maito oli mamelo, nakki nakelo.. Esimerkkinä kun kävimme grillillä baari-illan hän tilasi liirakan kahdella nakelolla ja juomaksi puolen litran mamelo. Myyjä katsoi kuin hullua ja minä häpesin silmät päästäni.

Myöskin peruna oli perna, jauheliha oli jiihoo, hedelmät yleisesti hemmeitä.

Seuraavaksi joku joka puhuu normaalisti, kiitos!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinähän on koomikko ollut. Tuosta tuli mieleen nakkarimyyjä jolla porilainen maksoi "14 tuhatta", asiakkaat varmaan katsoivat kuin hullua kunnes oppivat tavoille.

Vierailija
2/8 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihapiirakka oli liirakka, maito oli mamelo, nakki nakelo.. Esimerkkinä kun kävimme grillillä baari-illan hän tilasi liirakan kahdella nakelolla ja juomaksi puolen litran mamelo. Myyjä katsoi kuin hullua ja minä häpesin silmät päästäni.

En jaksa uskoa että joku olisi oikeasti tuollainen.Ei se ainakaan voi olettaa että myyjä ymmärtäisi nuo sanat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpä syödään aina jäpöstä.

Vierailija
4/8 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hei nyt muistu lisää!! Syntymäpäivät oli synttikset, makaroni maksu, kuukautiset oli kuukausittaiset ja minua kutsui usein murupussiksi..

Ai kauhea kun nyt jälkeenpäin ajattelee niin eipä se paljoa normaaleja sanoja käyttänytkään:D

Ap

Vierailija
5/8 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyitkö ikinä miksi?

Vierailija
6/8 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän oli luova. Mitä vikaa tuossa on?

Vierailija
7/8 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on just tuommoinen :D Ärsyttäähän se joskus, mutta asiasta on puhuttu, eikä tuo nyt hylkäävä virhe sentään ole muuten varsin kelvossa paketissa ;)

Vierailija
8/8 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

en usko kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksa uskoa että joku olisi oikeasti tuollainen.Ei se ainakaan voi olettaa että myyjä ymmärtäisi nuo sanat.

Olioli ja oletti että muut ymmärrtävät. Laukoi vielä pahimmat nakkarivitsit tuohon eli kaikki mausteet mutta jätä vähän muillekkin ja ei kuittia kun ei kelpaa verotukseen.

Että jos jollekin av-mammelille kelpaa niin tämä oman elämänsä koomikko on vantaalla päin vapaata riistaa!

Ap