Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaikkien kaveri

Vierailija
28.07.2016 |

Joo tällainen tapaus löytyy omasta kaveripiiristä. Nyt on sitten alkanut todella sapettaa. Jokin aika sitten kertoili olevansa paljon tekemisissä erään tyypin kanssa. Tämä tyyppi oli itsellenikin tuttu, ei kovin hyvällä tavalla, joten yllätyin kovasti miten kaverini viihtyy tämän kanssa. Asia ei minua aluksi vaivannut, ihmettelin vain yhtälöä. Kaverini(aikaisemmin on ollut hyvä ja läheinen ystäväni) kertoi muina miehinä kuinka hänellä on ollut hauskaa erään toisen "mukavan" tyypin kanssa. Minulle tämä tyyppi on kirosana ja hänen nimensäkin on minulle myrkkyä. Ja tämän hän tiesi varsin hyvin. Olen järkyttynyt. Minua suoraan sanottuna ällöttää miten hän voi pokkana tulla kylääni, hän kyselee kuulumisiani ja toki myös itsekin kyselen hänen. Hän vuodattaa asioitaan minulle ja olen itsekin (tyhmänä) kertonut hänelle asioitani. Arvatkaapa vain jatkuuko ystävyys ennallaan?! Ei tod.. muilla tällaisia kokemuksia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sinua harmittaa, että ystävälläsi on muitakin kavereita? Enpä voi sanoa tunteneeni samoin, muuten kuin hetkellisesti kateudesta.

Vierailija
2/7 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI ole tuollaisia kokemuksia, mutta minä olenkin jo aikuinen. Lapsena saatoin olla mustasukkainen ja jopa vihata jotain kaveria, joka oli vetänyt letistä tai muuta kamalaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se karavaanari?

Vierailija
4/7 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kaveri on kaikkien kaveri ja ap itse ei ole kenenkään. Taitaisi toi ainoa kaverikin jo jättää ap:n, ellei olisi kaikkien kaveri. 

Vierailija
5/7 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei kohtalotovereita? En usko.å

Vierailija
6/7 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n kaveri on kaikkien kaveri ja ap itse ei ole kenenkään. Taitaisi toi ainoa kaverikin jo jättää ap:n, ellei olisi kaikkien kaveri. 

Juurikin näin. Mä olen itse kanssa ns kaikkien kaveri, tai sanotaan että olen viimeisiä uppoavassa paatissa, joka yrittää vielä olla ystävä ihmisten kanssa, jotka ovat karkottaneet kaikki ympäriltään. Sitten nämä yksinäiset alkaa "ystävällisesti vihjailla" juttuja, kenen ihmisten kanssa ei saisi viettää aikaa ja siinäpä se oma motivaatio sit viimein menee olla ystävä näiden yksinäisten ihmistenkarkottajien kanssa. Välillä vituttaa kun nämä yksinäiset ovat toki myös maailmanluokan uhriutujia, mutta siinä on vain ajateltava että siinäpähän ovat ja jos heitä helpottaa itsensä uhriuttaminen ja toisten vihaaminen niin sen kun.

Vierailija
7/7 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset ihmiset, jotka haluavat määritellä keitä ystäviä heidän ystävillään saa olla..... että miten meni niinku omasta mielestä ap? Vai hetkinen, onko se niin että ensin tulee sinun elämä, sitten sun ystävän elämä, myös ystäväsi prioriteeteissa? Ei ehkä onnistu.