Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä pettämisepäilyn suhteen?

Vierailija
28.07.2016 |

Tilanne on siis tämä, että mieheni paras ystävä ja oikeastaan koko yhteinen kaveripiirimme mieheni puolelta ovat saaneet käsityksen, että olen pettänyt miestäni. Kaikki lähti näinkin viattomasta ja minulle arasta asiasta kuin siitä, että sain tietää keväällä minulla olevan klamydia, mikä hoidettiin samantien pois. Asia oli minulle järkytys, koska tiedän sen varmasti olleen minulla kolme vuotta, koska kävin testeissä vähän ennen minun ja mieheni seurustelua ja miestäni ennen kerkesin olla yhdynnässä erään entisen elämän ihastukseni kanssa kuka ei todellakaan ole enää elämässäni. Kaikkein hauskinta tässä on se, että miehelläni ei kuitenkaan todettu klamydiaa. Miehenihän meni kertomaan tästä parhaimmalle ystävälleen ja vaikka kuinka koitan vakuuttaa hänelle, että en ole miestäni pettänyt ja tähän on aivan looginen selitys (olen ollut avoin entisen elämäni ihastuksen tapauksessa) hän silti raivoaa minulle syyttämään sävyyn. Haluaisin olla yhdessä vanhan yhteisen kaveriporukkamme kanssa, mutta en jaksa tämän mieheni parhaan ystävän hyökkäävää käytöstä ja sitä, että hän lietsoo muita kavereitamme uskomaan tätä olematonta pettämisteoriaa. Olen aivan hukassa tämän asian kanssa ja alan itse patoamaan tarpeetonta vihaa koko ajan asiasta mitä en ole tehnyt. Miten toimia tästä eteenpäin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan mieheni ei onneksi enää usko, että olisin häntä pettänyt. Alkuun uskoi näin, koska parhain ystävänsä piti hänelle saarnan sinisilmäisyydestä, mutta luulen että sisimmässään hänellä on edelleen pieni epäilys minusta.

Vierailija
2/5 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni miehesi on anteeksipyynnön velkaa sinulle. Ei parisuhteessa kavereille kerrota

puolison henkilökohtaisia asioita. Luulisi miehesi ymmärtävän ? Ja toiseksi, miehesi tehtävä on selvittää kaverille/kavereille tilanne , että tuli lauottua asioita, jotka ei muille kuulu ja nyt tilanne selvitetty, joten

asiasta ei enää keskustella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kukaan usko että on jostain vanhasta heilasta eikä ole tarttunut sun mieheen. Olisit pitänyt koko taudin omana tietonasi. Itsekin ajattelen että olet varmasti pettänyt miestäsi vaikka täälläkin muuta väität.

Vierailija
4/5 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni miehesi on anteeksipyynnön velkaa sinulle. Ei parisuhteessa kavereille kerrota

puolison henkilökohtaisia asioita. Luulisi miehesi ymmärtävän ? Ja toiseksi, miehesi tehtävä on selvittää kaverille/kavereille tilanne , että tuli lauottua asioita, jotka ei muille kuulu ja nyt tilanne selvitetty, joten

asiasta ei enää keskustella.

Hän onkin pyytänyt anteeksi ja olen sen anteeksi antanut. Hän tietääkseni jotain on yrittänyt puhua kavereilleen, että kyse ei ole todellakaan pettämisestä, mutta en tiedä kuinka sen on ilmaissut.

Vierailija
5/5 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kukaan usko että on jostain vanhasta heilasta eikä ole tarttunut sun mieheen. Olisit pitänyt koko taudin omana tietonasi. Itsekin ajattelen että olet varmasti pettänyt miestäsi vaikka täälläkin muuta väität.

Miksi olisin pitänyt omana tietona, koska mahdollisuus kuitenkin oli, että kyseinen tauti olisi miehelläni. En voisi pimittää tuollaisia asioita elämäni tärkeimmästä ihmiseltä. Ja siinähän ajattelet, koska se on tärkeintä minkä itse tiedän totuudeksi. Se on minulla periaatteena, että ennemmin jätän kuin petän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi