Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onkoo kohtalon kavereita jotka haaveilevat kolmannesta lapsesta

01.03.2006 |

Hei Kaikki!!Olen kahden pienen pojan äiti. Pojat ovat 2 ja 3 vuotiaat. Haluaisimme mieheni kanssa kolmannen lapsen. Minua pelottaa sektio ja että kuinka pärjään kolmen lapsen kanssa kun sukulaisilta ei saa ikinä apua.

Onko teillä haaveissa kolmas lapsi??? Olisi kiva jutella kohtalo kaverin kanssa tästä asiasta. =)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös 2 poikaa, 3v ja 3kk ikäiset. Itsellä myös olisi sektio edessä jo enemmän haluttaisiin tehdä :( Jos haluat privaatisti jutella niin laita osoitteesi niin viestittelen :)

Vierailija
2/3 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa jutustelemaan kanssamme! Listalla pyörii äitejä, joilla on kaksi lasta, kolmas haaveissa, " teon alla" tai jo masussa....

Kolibrien lista katoaa aina välillä alemmas, kun aktiivisimmat keskustelevat MSN yhteisössä. Uusia kaivataankin tänne vauva-sivuillekin. Kaikilla kun ei ole aikaa ja halua siirtyä intiivisempään keskusteluun. Tervetuloa siis mukaan kaikki uudet!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 tyttöö löytyy, 3 ja 4 vuotiaat. Melko vilkkaita ja " vaikeita" lapsia olleet vauvasta asti. Minulla silti jo kolmas haaveena ollu jo jonkin aikaa. Isä ei ole läheskään yhtä suostuvainen:( Olen yritttäny vähän houkutella, mutta turhaan.. Meinaa välillä iskeä ihan epätoivo..enkö koskaan enää saa lasta, vain siksi että mies ei halua:(