Kerro joku (erikoinen) yksityiskohta kehostasi?
Onko kehossasi jokin erikoisuus, mitä kaikilla ei ole?
Aloitan; häpykarvoitukseni on suoraa, ei kihartuvaa.
Kommentit (21)
Tukkani on niin paksu, että sitä pitää aina ohentaa ja paljon. En voi pitää hiuksia ponnarilla kun päähän alkaa koskea.
Mulla on pusuhuulet... sellaiset ettei niiden uskota olevan aidot.
Pikkuvarpaan kynteni ovat miniatyyrikokoa.
Vasemman käden nimetön ei ole suora.
Niskasta persvakoon ulottuva leikkausarpi (jota en edes peittele)
Vasemmasta kädestä puuttuu keskisormi, olen siis .... sorry tää ei ollutkaan "Mitä muilla on" -ketju.
20 cm leikkausarpi toisessa kyljessä.
Penikseni on hieman alaspäin käyrä erektiossa.
Olen aito punapää ja häpykarvani ovat kullanpunertavat, lähinnä hiusväriä "vaalea kupari" vastaavat. Minulla ei myöskään ole selvästi havaittavia (ruskeita) nännipihoja, vaan ne ovat hyvin vaaleat, samanväriset kuin muukin iho.
Oikeassa jalkapohjassani on luomi.
Vierailija kirjoitti:
Vasemmasta kädestä puuttuu keskisormi, olen siis .... sorry tää ei ollutkaan "Mitä muilla on" -ketju.
Sulla on siis nelisorminen käsi :)
oikeassa pikkuvarpaassa ei ole kynttä. siis ikinä. Muut normaaleja.
Olen pilannut varpaani käyttämällä nuoruudessani liian pieniä kenkiä. Nyt ne ovat jatkuvasti koukussa, eikä niitä saa suoritettua.
Mulla on miekkalisäkkeestä napaan asti arpi joka näyttää kastemadolta:) En koskaan peittele, käytän bikinejä. En sitten tiedä huomaako kukaan
Mulla on käsivarressa luomi joka on sydämenmuotoinen :D
Vierailija kirjoitti:
oikeassa pikkuvarpaassa ei ole kynttä. siis ikinä. Muut normaaleja.
tarkennus vielä, molemmat pikkuvarpaat (tai se mikä on isovarpaan vieressä) on selkeästi pidempi kuin muut.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on käsivarressa luomi joka on sydämenmuotoinen :D
Minun esikolla on kyljessä. Selkeä sydän.
Molemissa jaloissa 2 ja kolmas varvas (ukkovarpaasta lukien) ovat yhdessä. Ne on siis jotenkin synnynnäisesti yhteenkasvaneet.
Minulla on todella paksut huulet. Myös ylähuuli :D
Silmäni ovat muuten sinivihreät, mutta molemmissa on iiriksen vieressä vähän vaaleanruskeaa (oikeanpuoleisessa silmässä aika paljonkin). Kauas se ei näy, mutta vähän kun "zoomailee" niin sitten.