Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset jotka tienaatte miestänne enemmän?

Vierailija
28.07.2016 |

Haittaako tilanne teitä? Miten suhtaudutte asiaan?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolme vuotta miestä nuorempi ja tienaan 1500 euroa kuukaudessa enemmän. Ei haittaa kumpaakaan. Molemmat akateemisia. Itselleni koulutus ja sivistys miehen tuloja tärkeämpiä.

Vierailija
22/38 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana miehenä makselin perheen menoista isommat, kun oli isommat tulotkin.

Vanhemmiten vaimo eteni ja palkkakin saavutti omani, silti ne maksut tahto jäädä mulle.

Nyt tuloni podonnu sairastelun/työttömyyden vuoksi ja vaimolla isommat tulot.

Vaimo ei silti tunnu osaavan ottaa paikkaansa laskujen maksajana.

Naiset ei osaa käyttää rahaa, pienipalkkaisena oppineet piheiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana miehenä makselin perheen menoista isommat, kun oli isommat tulotkin.

Vanhemmiten vaimo eteni ja palkkakin saavutti omani, silti ne maksut tahto jäädä mulle.

Nyt tuloni podonnu sairastelun/työttömyyden vuoksi ja vaimolla isommat tulot.

Vaimo ei silti tunnu osaavan ottaa paikkaansa laskujen maksajana.

Naiset ei osaa käyttää rahaa, pienipalkkaisena oppineet piheiksi.

naiset pitävät kiinni omista rahoistaan, kun miehet taas jakavat omistaan..

Vierailija
24/38 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmita. Tulojemme ero on niin pieni, ettei siitä muodosu mitään elintasokuilua välillemme. Yhteiset menot maksetaan oka tapauksessa tulojen suhteessa, ja kummallakin on varaa omiin menoihinsa ihan hyvin.

Vierailija
25/38 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä vuotta nuorempi ja olen lähes koko ajan tienannut enemmän. Eipä tuo ole haitannut kumpaakaan, kummallakin aika lailla samanlainen suhtautuminen rahaan (mukavaa kun ei tarvitse miettiä koko ajan muttei tarvetta ostaa statusta rahalla). Kumpikin ollaan hyvätuloisia.

Vierailija
26/38 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä olennainen lisäkysymys tähän olisi myös että "ja oletteko samanikäisiä" koska aika usein jos nainen tienaa enemmän niin se on negatiivinen vaihtokauppa miehelle siinä mielessä että nainen on sitten miestä reilusti vanhempi.

Minä olen 3 vuotta miestäni nuorempi, meillä on sama ammatti. Minä tienaan noin tonnin enemmän kuussa, sillä minulla on sen perustyön lisäksi esimiesasema.

Vierailija
27/38 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tienaan miestäni enemmän, on ihan ok molemmille, yhteiset rahat tästä huolimatta. Ollaan miehen kanssa ssaman ikäisiä tai siis mies 2kk vanhempi

Vierailija
28/38 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa kumpaakaan se, että ansaitsen miestäni enemmän, perheemme hyväksihän ne rahat joka tapauksessa tulevat. Itse asiassa mies kannusti alanvaihtoon. Ja olen noin neljä vuotta miestäni nuorempi.

Vierailija
29/38 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienaan enemmän ja olen miestäni 5v nuorempi, että se siitä tässäkin ketjussa esitetystä ennakko-oletuksesta. Tilanne on täysin ok, itseasiassa en ole asiaa koskaan sen kummemmin miettinyt edes. Ei sillä, että palkassa suurta ero olisi, samantyyppisissä työtehtävissä toimitaan ja peruspalkoissa muutaman sadan euron ero. Itse kyllä useammin teen ylimääräisiä vuoroja minkä lisäksi toimin vastuutehtävässä, joka pienen lisän tuo palkkaan.

Vierailija
30/38 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmit kumpaakaan. Mulla 1000€/kk parempi nettopalkka ja omaisuutta 140000 (enimmäkseen perittyä) enemmän.

Omat rahat, yhteiset menot suunnilleen puoliksi, keskinäinen testamentti niin kauan kuin yhteinen lapsi on alaikäinen.

Arjessa ero ei näy, asuminen edullista ja maitopurkkeja ei nimetä. Jos oikeen ruvetaan laskemaan, niin miehen tekemä taloremontti ja autohuollot saattaisivat tulla mulle kalliiksi :)

Miehen työkaverit kiukuttelee kun mies on aina ekana ilmottautumassa lomautuksiin ja palkattomille....että kyllä sun kelpaa kun akka maksaa.... En muuten maksa, mutta työkavereidensa rahankäyttö ei ehkä ole tasapainossa tuloihin :)

Vierailija
31/38 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei harmit kumpaakaan. Mulla 1000€/kk parempi nettopalkka ja omaisuutta 140000 (enimmäkseen perittyä) enemmän.

Omat rahat, yhteiset menot suunnilleen puoliksi, keskinäinen testamentti niin kauan kuin yhteinen lapsi on alaikäinen.

Arjessa ero ei näy, asuminen edullista ja maitopurkkeja ei nimetä. Jos oikeen ruvetaan laskemaan, niin miehen tekemä taloremontti ja autohuollot saattaisivat tulla mulle kalliiksi :)

Miehen työkaverit kiukuttelee kun mies on aina ekana ilmottautumassa lomautuksiin ja palkattomille....että kyllä sun kelpaa kun akka maksaa.... En muuten maksa, mutta työkavereidensa rahankäyttö ei ehkä ole tasapainossa tuloihin :)

Ai niin, olen 4v nuorempi ja teknisellä alalla ollaan molemmat.

Vierailija
32/38 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi se haittaisi. Enemmän haittais, jos minäkin olisin työtön, jouduttais veneen alle asumaan.

Olen 7v. miestä nuorempi ja tienaan 3000 e/kk enemmän kuin työtön mies. Jos mies saisi töitä, tienaisin n. 1000 e/kk enemmän kuin mies.

Rahat ovat yhteisiä, kotityöt miesten hommia.

Vierailija
33/38 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei haittaa. Samalle tilille rahat menee ja yhteisiä juttuja ostetaan

Vierailija
34/38 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa ollenkaan, että mies tienaa vähemmän. Mutta mun mies tekee kuitenkin osansa meidän yhteisen elämän (sisältäen, arjen mukavuuddet ja talouden) eteen, eli ei makaa sohvalla ja odota, että minä maksan.

Vierailija
35/38 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka tässä ketjussa: haittaa. Tienaan kolminkertaisesti mieheen verrattuna. Elintasomme on täysin varassani.

Vierailija
36/38 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkani on n. 4300 eur/kk. Mies saa tuloja hoitamalla sairasta isäänsä, n. 1000 eur kk josta vähennetään isän ruoka- ja lääkekulut. Tilanne ei ole aina ollut näin huono, sanotaanko että on luisunut tähän.

Vierailija
37/38 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miestä haittaa, iloinen vaan kun rahaa tulee enemmän yhteiseen talouden pyörittämiseen. Tienaan n. 1000€ enemmän kuussa, mutta työni on stressaavampaa ja kuormittavampaa kuin mieheni työ. Ei siinä ole paljon kadehtimista.

Olen miestäni 2kk nuorempi.

Vierailija
38/38 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 3500e, mies 1950e bruttona.

Ei ole haitannut. Olen kustantanut vain ulkomaanmatkoja, muuten kulut tasan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme