Hoi kassaneidit!
Miten reagoisitte jos tuntematon mies tulisi kassalle, ostaisi kismet-patukan missä lukee "ihanalle". Sitten kirjoittaisi patukkaan oman numeronsa ja antaisi sen teille lahjana flirttimielessä ja sitten kävelisi pois? :)
Kommentit (17)
En ole kanta-asiakas, mutta ajattelin vaan että jos näen kauniin kassaneidin niin voisi joskus kokeilla :) Ja en tietenkään alkaisi kinumaan mitään jos nainen ei olisi minusta kiinnostunut. Minulla on täysi oikeus toki asioida kaupassa vaikka treffit olisivat menneet huonosti, mutta eihän minun pidä mennä hänen kassalleen.
Olisin hämilläni, mutta en kovin otettu. Aika noloa töissä tommonen, nuo hommat hoidetaan vapaa-ajalla.
Täytyy varmaan mennä töihin kassaneidiksi, kun tuntuu että heitä isketään koko ajan... :D No ei, ymmärrän kyllä että asiakkaiden lirkuttelut ovat varmaan lähinnä rasittavia.
Mä olen itseasiassa tehnyt noin yhdelle baarimikolle. Mutta meillä oli kyllä ollut aiemmin selkeää flirttiä ja juteltiin muutenkin jos vapaalla törmättiin. Rohkaisin mieleni ja pyysin kynää & paperia, kirjoitin numeroni ja pyysin soittamaan. Deittailtiin sitten parisen vuotta. Mutta pelkästään söpölle & täysin vieraalle en uskaltaisi noin tehdä / myyjänä soittaa takaisin, jos itselleni noin tehtäisiin.
Riippuisi vähän tilanteesta. Olisihan tuollainen ihan kivaa jos olisin sinkku, olettaen että se jäisi tuollaiseksi aloitteeksi ja pallo olisi sitten mulla :) Parille työkaverilleni on käynyt niin, että ihailijasta on muodostunut varsinainen stalkkeri, joka on alkanut kyttäillä työpaikan lähettyvillä, tuoda näille työkavereilleni lahjoja, lahjakortteja, kukkia jne... Ja kuten eka kommentoija sanoin, niin olisi myös aika kiusallista jos tuollaista piirittämistä alkaisi harrastaa joku kanta-asiakas, jonka näkemistä ei voisi mitenkään välttää. Itse hätkähdin jo sitä, kun eräs miespuolinen kanta-asiakas kertoi törmänneensä FB-profiiliini ja tutustuneensa tarkkaan kaikkeen julkiseen tietoon mitä mulla on siellä.
Ihanaa. Siitä vaan, rakkautta ei maailmassa ole koskaan liikaa, sanoivat palstan mammat mitä tahansa :)
Ainahan sitä voi yrittää, ei kai siinä mitään häviä, jos aloitteen tekee. Vähän se toki voi nolottaa, jos se ei tulosta tuo.
Itse jos olisin vapaa ja minulle noin joku tekisi, niin mikäpä ettei jos mies vaikuttaisi kiinnostavalta ja olisi suurinpiirtein omaa ikäluokkaani. En kai minäkään siinä mitään häviäisi. Mutta eltaantuneet setämiehet ei kiitos 😂
Kerran yksi mies osti kassaltani suklaalevyn ja ojensikin sen minulle. Hymyili ja lähti pois. Tuli tosi hämmentynyt olo, oli ihan piristävä ele.
Toisen kerran eräs hiippari kysyi, milloin pääsen ja sanoi jäävänsä odottamaan jotta voi saattaa minut kotiin. :D tämän tyypin tuli vartija pyynnöstäni saattamaan ulos.
Siinä kassassa istuessa on vaan jotenkin niin heikossa asemassa kun on oltava ystävällinen mutta lähestymisyrityksestä voi oikeasti ahdistua.
Tämä vastaus saa av:lla aina kunnon alapeukkusateen aikaan, mutta totta ainakin omalla kohdallani; pitäisin imartelevana, jos kyse on suunnilleen ikäisestäni ihmisestä. Ällöttävänä, jos kyse olisi itseäni reilusti vanhemmasta ukosta. Kiusallisena, jos kyse olisi jostain syrjäytymisuhan alla elävästä, hieman vastenmielisestä henkilöstä.
Vierailija kirjoitti:
Miten reagoisitte jos tuntematon mies tulisi kassalle, ostaisi kismet-patukan missä lukee "ihanalle". Sitten kirjoittaisi patukkaan oman numeronsa ja antaisi sen teille lahjana flirttimielessä ja sitten kävelisi pois? :)
Heittäisin lapun pois ja antaisin patukan jonkun lapsen äidille. Olen raivostuttavan söpö näiden urpojen mielestä.
Voisin ottaa käytäntöön jossain vaiheessa, ilmoitan sitten miten kävi. Kannattais varmaan ottaa pari bissee ennen ku ottaa käytäntöön :P
-AP
Pakkohan se on suostua, muuten tulee puukosta roskalaatikon takana sulkemisaikaan.
Ja juu, en ole mikään vanha pappa tai syrjäytynyt narkkari, olen 20v, 188cm tumma mies.
-AP
Tosi huono neuvo se että "odota että neiti on vapaalla". En minä ainakaan tiedä missä tuo Lidlin hemaiseva muikkeli vapaansa viettää, joten ainoa mahdollisuuteni on piirittää häntä siellä kaupassa. Näin se vaan on.
Vierailija kirjoitti:
Kattoisin perään että mitä vittua, laittaisin patukan sivuun ja söisin sen tauolla, arvuuttelisin työkavereilta tauolla keneltä ja miten oon saanut sen, menisin kotiin ja kertoisin miehelle että jonkun.asiakkaan mielestä oon ihana ja se osti mulle suklaata :D
Kassaneitejä ei saisi mennä häiriköimään, kun ne on siellä vain työtään tekemässä. Jos miehet kuvittelee, että neiti on kiinnostunut koska juttelee ystävällisesti, se on virhe. Kyseessä on yleensä vain hyvä asiakaspalvelu.
Vaikea sanoa, riippuu tilanteesta. Eräs asiakas kysyi minulta kerran, että annanko hänelle minun puhelinnumeron. Mies oli sinällään ihan mukava, mutta hänessä oli jotain epämiellyttävää. En antanut hänelle numeroani, sillä hän oli yksi kaupan kanta-asiakkaista. Mietin mitä tekisin, jos treffit olisivat kamalat ja hän edelleen kävisi kaupassa päivittäin, eikä ymmärtäisi jättää rauhaan.. Nyt tiedän, että tein oikean valinnan. Mies edelleen käy kaupassa päivittäin ja kinuu puhelinnumeroani kovaäänisesti muiden asiakkaiden aikana. Kiusallista ja noloa. Olen kuitenkin kaupassa töissä, joten minun on vaan kestettävä ja oltava ystävällinen.
Mies on erittäin komea. Luulisi, että saisi seuraa muualta helposti. Ehkäpä juuri hänen takertuva tyylinsä häätää potentiaaliset treffikumppanit pois.
Jos päätät toteuttaa aikeesi, tee se hiljaisena aikana, jolloin olette kahdestaan. Ilmeisesti olet kaupan kanta-asiakas? Jos olette jutelleet paljon, voisit ihan viattomasti kysyä häntä tekemään jotain vapaa-ajalla. Jos olet esimerkiksi kertonut tytölle pelaavasi sulkapalloa torstaisin, voisit sanoa ohimennen, että vastapuoli ei pääse paikalle, joten taitaa jäädä harjoitukset väliin. Tässäkohtaa voisit vaikka kysyä jos häntä kiinnostaisi lähteä mukaan. Meidän kaupassa kanta-asiakkaat tulevat todella tutuiksi, vaikka olen kaupalla vain opintojen ohessa. Tuo ei ole suorananinen treffikutsu, voit heittää sen ilmaan ikään kuin vitsinä ja katsoa tarttuuko tyttö siihen. Ei ole enää noloa käydä kaupassa kun et ole treffeille pyytänyt :)