Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väärinkäsitys

Vierailija
28.07.2016 |

Olin viimeviikolla tutustumassa uuteen osa-aikatyöpaikkaan. Esittelin itseni nimeltä, sanotaan vaikka että Teija. Tuolloin paikalla ollut vastaava esitteli minut myöhemmin ensimmäiselle henkilölle Tanjana, ja ajattelin että no korjaan kun tästä jatkamme kulkua kaksin. Tähän kuitenkin alkoi saapua enemmän ja enemmän ihmisiä, ja jokaiselle mainitsi nimekseni Tanja. En sitten kehdannut enää korjata isossa ryhmässä! Teinkö tyhmästi? Pitääkö nyt vaan kutsua itseään Tanjaksi vuoden loppuun, mihin työsuhde kestää... :D

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo sinusta jotain työntekijänä jos etä osaa omaa nimeäsi korjata.

Vierailija
2/5 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdat nimesi Tanjaksi. Lomakkeet maistraatin sivulla. Maksaa reilun satasen. Passin ja henkkarit joudut uusimaan myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän että olen todella ujo ja jännitän helposti! Siksi nyt ahdistaakin että mitä teen.

-ap

Vierailija
4/5 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaat sitte kun menet työpaikalle. Lohdutuksena voin sanoa, että tuskin kovinkaan moni välttämättä edes muistaa uuden ihmisen nimeä pikaisen esittelyn jälkeen :)

Vierailija
5/5 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korjaat sitte kun menet työpaikalle. Lohdutuksena voin sanoa, että tuskin kovinkaan moni välttämättä edes muistaa uuden ihmisen nimeä pikaisen esittelyn jälkeen :)

Näin on, itse katson intrasta sitten uuden henkilön nimen. Ei jää mieleen esittelyssä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan