Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vika ilta lomamatkalla-kännihoipertelijamies

Vierailija
27.07.2016 |

Viimeinen ilta lomamatkalla ja piti mennä syömään paremmin. Nooh, mies siinä rannalla siemaillut muutaman. Hotellissa vetäs baileyssin ja sanoin jo sillo et mitäs tästä nyt tulee oikeen ku oot juonu nyt aika paljon.
Kuulemma kaikki ok.
No, lähdettiin sitten niin tää jäpikkä oli niin kännissä ettei kävelykadulla voinu suoraan kävellä. Katseltiin ruokapaikkoja kunnes huomasin että joka ravintolasta ihmiset, varsinkin miehet katsoo sitä mun takaviistossa, muka huomaamattomasti hoipertelevaa äijää ku jotain suurempaakin nähtävyyttä. Siis oli niin kännissä että näkyi selvästi kaikille ulospäin. Kukaan muu ei ollut lähelläkään tälläisessä kunnossa.
Totesin sit et nyt jää ruokailut väliin. Ei sun kanssa kehtaa edes kävellä. Mies suuttui ja lähti. Itse kälpin hotellille eri reittiä ja istuin tunnin pihalla miettien että mitähän vittua!!
Kiva loma. Ja mä oon nyt kusipää, sanoo herra samalla kun törmää seinään..
Oli viimeinen yhteinen loma kyllä. Ihan yhtä helvettiä. Kiva katsoa kun muut kävelee rentona ja jutustelee. Meillä yks ördää ja kompuroi ja askeleet 7×2.
Paska fiilis.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP.

Vierailija
2/13 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otit sitten juopon miehen. Kiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä oli ongelmana? Mies ei saisi relata lomallaan, vaan kaiken pitäisi mennä niin kuin palstamamma pienessä päässään on suunnitellut?

Vierailija
4/13 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin menee helposti hattuun. Olen pahoillani, niin noloa kun toinen vetää kaheksikkoa. Miehet selittää et kännissä on niin kivaa mutta kohta ei ole kenelläkään kivaa kun ei kehtaa olla miehen seurassa ja täytyy hävetä hoippurointia. Tilaa itsellesi ruoka hotellilla tai jossain lähellä. Älä anna äijän töppäyksen pilata sun viimeistä iltaa, ota sievä drinkki, syö jotain, nauti maisemasta. Älä puhu miehelle mitään, se vaan haluaa riidellä. Karta seuraa tämä ilta. Ja seuraava reissu tyttöjen kanssa. Tsemppiä.

Vierailija
5/13 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä oli ongelmana? Mies ei saisi relata lomallaan, vaan kaiken pitäisi mennä niin kuin palstamamma pienessä päässään on suunnitellut?

Ja relaaminen on perseet olalle? Hyvä Suomi!

Vierailija
6/13 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään otin. Vmp.

Typerys ei tajua varmaan ollenkaan miten saatanan kuvottava on tavallisten ihmisten silmissä. Nytkin vielä lapsia palaamasta illallisilta, tää mulkku vetää sikeetä zetaa sängyssä.

Heitteli kamoja ja länkytti. Jotenki niin sairasta.

En tajua millon siitä noin juoppo tulikaan. Hyi saasta. Ällöttää.

Vierailija
7/13 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole juonut tarpeeksi vettä, viina kihahtaa helpommin päähän silloin.

Vierailija
8/13 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja ei ole koskaan itse hoiperrellut?

Vierailija
9/13 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri tässä kesän lopussa jätti miesystävänsä juuri tästä syystä. Lomatissuttelu, sievä känni oli niin kivaa, seurauksena hoippurointi ja sössötys. Ei kestä kenenkään naisen hermo katella tuota rentoutumista.

Mitään ei voi tehdä yhdessä, ei kehtaa kulkea yhdessä. Jos kerran kesässä onnistuu mennä kahville torille yhdessä niin mies on krapulassa. Äijä jäi ja vänisee nyt kaverin perään josko pyöräilemään, marjaan, kahville, rannalle, ajelulle mutta kaveri sanoi sori, ei nappaa enää. Pari kesää katteli ja se riitti.

Vierailija
10/13 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on se että olis mukava viettää iltaa kuten muutkin tekee.

Se ei nyt onnistu jos ihminen kuola valuen kävelee pitkin seiniä.

Itse valitsi paikan ja ajan illalliselle, mutta päätti sitten vetää niin perseet ettei kyennyt kävelemään sinne saakka. Etsittiin paikkaa siis lähempää tästä syystä. Kunnes tajusin ettei se kykene kunnolla enää kävelemään saati normaalisti juttelemaan.

menee hällä päähän joo nopeasti, mut pitääkö pilata muidenkin illat tällä.

Tietenkään ei ollu edes eka päivä kun känneillään kusi kaiken. Saapumis iltana jo hoiperteli ja sekoili. Ei noin pahasti, mut on tässä kuule jo kateltu.

Vierailija
11/13 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on se että olis mukava viettää iltaa kuten muutkin tekee.

Se ei nyt onnistu jos ihminen kuola valuen kävelee pitkin seiniä.

Itse valitsi paikan ja ajan illalliselle, mutta päätti sitten vetää niin perseet ettei kyennyt kävelemään sinne saakka. Etsittiin paikkaa siis lähempää tästä syystä. Kunnes tajusin ettei se kykene kunnolla enää kävelemään saati normaalisti juttelemaan.

menee hällä päähän joo nopeasti, mut pitääkö pilata muidenkin illat tällä.

Tietenkään ei ollu edes eka päivä kun känneillään kusi kaiken. Saapumis iltana jo hoiperteli ja sekoili. Ei noin pahasti, mut on tässä kuule jo kateltu.

Oletko itse koskaan hoiperrellut? Oletko?

Vierailija
12/13 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselta voi kysyä oletko koskaan hoiperrellut. Mieheltä voi kysyä voitko joskus olla hoipertelematta.

Vierailija
13/13 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota joskus videolle miehen tapa rentoutua, saattaa olla valaiseva kokemus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi