Laihutus ja napostelu
Päätin viime viikolla, että nyt riittää suklaan syönti ja nyt on aika tiputtaa raskauskilot ja muut liikakilot. Olisiko teillä antaa hyviä vinkkejä laihuttamiseen ottaen huomioon sen että täysimetän 4kk vauvaa. Tarkotus olisi saada keskivartalolta ja reisiltä pois läskiä ja käsistä. Syön melko terveellisesti viisi kertaa päivässä. Kun vauva menee yöunille. Menen itse television äärelle, pistän netflixin päälle ja otan suklaaalevyn ja sipsejä esille ja syön niitä kaksinkäsin. Joka ikinen ilta. Miten pääsen tästä tavasta eroon? Olisiko jokin terveellinen naposteltava hyvä ? Jos on niin mikä?
Kommentit (3)
Et vaan osta niitä naposteltavia kaupasta. Ehkä viikon ajan tekee tiukkaa mutta sitten jo alat tajuta että ne on ollu ihan yhtä tyhjän kanssa. Se on pelkkä tapa, ja sä pääset siitä eroon. Sitäpaitsi suklaa tai sipsit tuhoaa muutamalla suupalalla koko päivän siistit syömiset. Sä et laihdu jos vedät joka ilta suklaata/sipsiä.
Vierailija kirjoitti:
Päätin viime viikolla, että nyt riittää suklaan syönti ja nyt on aika tiputtaa raskauskilot ja muut liikakilot. Olisiko teillä antaa hyviä vinkkejä laihuttamiseen ottaen huomioon sen että täysimetän 4kk vauvaa. Tarkotus olisi saada keskivartalolta ja reisiltä pois läskiä ja käsistä. Syön melko terveellisesti viisi kertaa päivässä. Kun vauva menee yöunille. Menen itse television äärelle, pistän netflixin päälle ja otan suklaaalevyn ja sipsejä esille ja syön niitä kaksinkäsin. Joka ikinen ilta. Miten pääsen tästä tavasta eroon? Olisiko jokin terveellinen naposteltava hyvä ? Jos on niin mikä?
Tai jotain korviketekemistä käsille? Mä aloin neuloa, kun halusin sohvalla syönnistä eroon... joku tarpeeksi helppo neule (esim vauvalle tai tuubihuivi itselle), jotta pystyy keskittymään telkkariin ja langaksi jotain vaaleaa ja pehmeää ettei sitä voi lähmiä suklaisilla/suolaisilla käsillä. 😁
Nyt on kesä. Kasvisesonki parhaimmillaan. Heviosastolta otat sitä mistä tykkäät ja syöt sellaisenaan tai kermaviiliin dipattuna. Kermaviilin voit maustaa vaikka erilaisilla yrteillä ja pippurilla, ripauksella suolaa. Unohda kaupan valmiit dippijauheet ja käytä tosiaan niitä yrttejä.