Olin liian "villi" sängyssä - insinöörimies pakeni
Näinkin päin sitten joskus. Suihin otto loppuun asti, syväkurkkuilu ja kaino toivomus persepanosta ja sitomisesta sai tämän sankarin sanomaan "Koen, etten pysty tyydyttämään sua seksuaalisesti".
Voi höh. Muuten oli lupaava. Niin ja akateeminen olen itsekin, ja tuhmempiakin insinöörejä on onneksi tullut tavattua :)
Kommentit (24)
Hyi sinua tuhmeliini. Olisitpa täällä niin insjööri-setä tekisi sinusta taas kiltin ja säyseän.
Miten koulutus liittyy kenenkään "villiyteen"?
... ja sitten sä heräsit ja päästit kissan ulos ja keitit kupin teetä
Miehille on niin pitkään iskostettu päähän sitä että naista ei saa alistaa ja seksissä pitää olla tunteita ja rakkautta ja pelkkä paneminen on väärin. Yritä siinä nyt käsitellä tilannetta nainen yllättäen haluaakin just sitä.
Jos olisit oikeasti akateeminen osaisit yhdyssanat.
Vierailija kirjoitti:
Akateeminen muistaa aina mainita olevansa akateeminen, oli tilanne mikä tahansa. Akateeminen seksikin on parempaa kun ei-akateeminen!
Ei se ollut mikään inssi, vaan lähiöpubin sammuneita Pirkkoja höyläämään tottunut Pertsa, joka kauhistui sun akateemista seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit oikeasti akateeminen osaisit yhdyssanat.
Näin ehkä oli 20 vuotta sitten, mutta ei ole enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akateeminen muistaa aina mainita olevansa akateeminen, oli tilanne mikä tahansa. Akateeminen seksikin on parempaa kun ei-akateeminen!
Ainoastaan alemmuudentuntoa poteva akateeminen toistaa olevansa akateeminen
Saisinko nuuhkia ja nuolla persettäsi :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin tämän palstan "akateemiset" ;D
Hyvä yritys. Se on suihinotto yhteen ja insinööri ei ole akateeminen. DI on akateeminen.
Vierailija kirjoitti:
Siksi sun kannattaakin ottaa kinky DIPLOMI-insinööri ;)
Ap sanoi että on akateeminen itsekin, joten varmaan puhuikin. Ovat kyllä rajoittuneempia ja epäsosiaalisempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap sanoi että on akateeminen itsekin, joten varmaan puhuikin. Ovat kyllä rajoittuneempia ja epäsosiaalisempia.
Tästä tulikin mieleen, että eräs aikaisempi muija oli sanonut vanhemmilleen olevansa insinöörin kanssa. Dippainssinä tuo vitutti sen verran, että nainen sai lapikasta
Mä olen säikäyttänyt tinderissä muutaman jo ennen kuin on edes tavattu kertaakaan...enkä todellakaan ole mitenkään roisia kieltä käyttänyt ainakaan omasta mielestäni. Mutta tuskinpa ne olisi mun kanssa sänkyyn uskaltaneet sitten livenäkään, että parempi näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hieman erimieltä. Akateemiset eivät ole epäsosiaalisia, päinvastoin, mutta ovat yleensä kyllä rajoittuneempia
Kyllähän tuollainen oksettavaa on, kun toiveissa on sellainen herttainen ja naapurintyttömäinen, sitten alkaa ehdottelemaan persepanoja. Siitä jo tietää, että siellä perseessä on monen muunkin ukon mulkku käynyt. Hyi helevetti!
Kyllä mullekin yks duunari huokasi kerran että "sinä oot ihan mahoton" (olin ratsastanut). En tiennytkään olevani raju sängyssä.