Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka käy Valintatalossa/K-marketissa/Siwassa?

Vierailija
26.07.2016 |

Ihan älyttömät hinnat ja suppea valikoima. Kaikki maksaa vähintään 20% enemmän kuin esim. Alepassa tai S-Markestissa. Kuka helvetti käy noissa kaupoissa paitsi ne siwaryöstäjät?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se 20% loppujen lopuksi kovin paljoa ole, jos nyt ei tosiaan joka penniä tarvitse laskea.

Vierailija
2/16 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannu saman. Leipä mitä yleensä ostan, niin maksaa k-kaupoissa 0,20 centtiä enemmän. En todellakaan enää käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei se 20% loppujen lopuksi kovin paljoa ole, jos nyt ei tosiaan joka penniä tarvitse laskea.

20% kalliimpaa ja suppeampi valikoima? 

Vierailija
4/16 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Mielummin käyn tuossa 200 metrin päässä kaupassa kuin lähden bussilla muihin kauppoihin. Taitaa tulla aika saman hintaiseksi kun laskee bussiliput, mutta pienempi vaiva.

Vierailija
6/16 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-marketissa käyn joskus, sillä siellä on kätevää käydä ja joskus on ainakin meidän paikkakunnalla jopa suht hyviä tarjouksia. Tuo lähisiwa sen sijaan on aivan umpisurkea putiikki. Sieltä en osta kuin tupakkaa tai loton. Odotan innolla, että tuo Siwa muuttuu K-marketiksi.

Vierailija
7/16 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihan pakkorako on saada arkipyhänä maitoa ym eikä mikää muu oo auki. Pikkukaupungissamme ainoa vaihtoehto silloin.

Vierailija
8/16 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannu saman. Leipä mitä yleensä ostan, niin maksaa k-kaupoissa 0,20 centtiä enemmän. En todellakaan enää käy.

20 senttiä? O-ou!! 😂😂😂😂😂

Ei ehkä töitä kannattaisi harkita, niin ei tarvitse itkeä kahdestakymmenestä sentistä? 😂

Vierailija
9/16 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne, kenen lähikauppa se sattuu oleen. 

Vierailija
10/16 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 lisää vielä, että siis siwa on semmonen..

Vierailija
11/16 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein käyn Valintatalossa, kun se on meidän lähikauppa ja vieläpä monipuolinen. Ennen kuin Lidl tuli myös lähelle, tehtiin lähes kaikki ostokset Valintatalosta. Mua ei yhtään innosta mitkään jättimarketit. Ihan edullisia ruokakasseja saan Valintatalostakin, kun ostan laputettuja tuotteita, tarjouksia ja Pirkka-tuotteita.

Vierailija
12/16 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen samaa. Sellaisissakin paikoissa, joissa on sekä S- että K-ryhmän kauppa vierekkäin, K-ryhmän kaupassa käy asiakkaita. Kävin K-marketin remonttimyynnissä ja nauratti kun esimerkiksi sama appelsiinimehu oli 2.99 € K-marketissa ja 1.99 € viereisessä Alepassa.

Vierailija
13/16 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn K-marketeissa koska haluan tukea yrittäjiä eli kauppiaita, ja samalla pitää elossa pikkukauppakulttuuria. S-ryhmän kaupoissa en käy kuin äärimmäisen pakon alla. Tietäisittepä miten työntekijöitä siellä kohdellaan, olin nimittäin itse aiemmin siellä töissä... Lisäksi halvat hinnat revitään sitten jostain muusta, esimerkiksi torstai-iltana 30 kassasta viisi auki ja jonot olivat pitkälle hyllyjen väliin. Mieluummin käyn kivassa pikkukaupassa ja maksan kassistani sen 23 e, kuin haahuilen hehtaarihallissa ja jonotan 20min että saisin ruokakassini 20 e:lla.

Vierailija
14/16 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeäkseni, minä käyn Siwassa. 

Valikoima on hävyttömän huono ja hinnat korkeat, mutta kun se on niiin näppärästi tuossa kodin vieressä ja olen laiska. 

En uskalla edes ajatella kuinka paljon kuukauden kauppakulut laskisi, jos jaksaisin raahautua sen pari kilsaa Prismaan tai Lidliin tai Ässään.

Vierailija
15/16 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan. En edes muista millon viimeksi olisin käynyt.

Vierailija
16/16 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkässä juoksussa minulle tulee halvemmaksi pyöräillä lähikauppaan kuin pitää autoa päästäkseni automarkettiin. En tarvitse siis autoa muuhun elämiseen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi