Hassuin uskomus, joka sinulla on ollut pienenä?
Mulla oli, että luulin kaikkien tyttöjen kantavan vauvaa masussa ja synnyttää sen automaattisesti sitten, kun on aikuinen. :D
Kommentit (2643)
Luulin, että Pauligin kahvi- ja teemainoksissa sanottiin, että "tietysti Paulikin" ja ihmettelin, että kuka se Pauli on ja miten se liittyy kahvin- tai teenjuontiin.
Lapsena kun täytettiin niitä kaverikirjoja, niissä kysyttiin ensin nimi, sitten lempinimi.
Luulin sen tarkoittavan suosikkinimeä, joten vastasin aina että lempinimeni on Kristiina.
Luulin että kun pääsen päiväkodista voin mennä töihin, ajattelin että meen äidin työpaikalle ja saan palkkaa. En nää koulua viitti valita kun osasin jo vähän lukeakin ja laskea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että sängyn alla on mörköjä. Lisäksi pidin silmiä aina kiinni Pikku Kakkosen lopussa, kun Nukkumatti heitti unihiekkaa. Kuvittelin, että se on oikeasti unihiekkaa ja jos katson sitä päin, nukahdan.
Minä taas luulin, että nukahtaminen johtuu siitä, että Pikku Kakkosen Nukkumatti heittää unihiekkaa mutta sen vaikutus ei ala aivan heti.
Minä olin fiksu ja suljin silmät. Ei mennyt moista hiekkaa silmiin eikä nukuttanutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että voikukissa olevaa keltaista voi syödä, koska kukan nimi on voikukka.
Kyllä voikukan kukat, lehdet ja juuret ovat syötäviä (paitsi jos on pujoallergia, voi saada voikukastakin allergisen reaktion)
Mutta onhan ne kuitenkin ensin puhdistettava.
Miten noin moni ei ole tiennyt, että ne ovat syötäviä?! :D
Ihme tyyppi kirjoitti:
Luulin, että aikuisena oleminen on hirveän kivaa ja jännittävää, kun saa tehdä mitä tahtoo, sillä eihän aikuisia määrää kukaan ja aikuisena on kyllin vanha ja viisas tekemään mitä itse haluaa. Lisäksi luulin, että aikuiset eivät koskaan kiusaa toisia tai halua muille pahaa. Sen lisäksi aikuiset tietävät ja osaavat kaiken. Kuinka väärässä sitä silloin olikaan. :-(
Minä ajattelin, että aikuiset ihmiset eivät koskaan ole yksinäisiä. Muistan miettineeni tätä sängyssä, kun piti nukkua yksin ja ajattelin miten ihanaa äidillä ja isällä on, kun saavat nukkua yhdessä ja kuinka ihanaa aikuisilla onkaan.
Luulin, että kaikki kapellimestarit ovat miehiä.
Luulin, että on olemassa myös esim. Helsingin sinappia, kun Turun sinappiakin on, eli kaikilla isommilla suomalaiskaupungeilla on sinappinsa.
Luulin, että ääretön on jonkin luvun nimi, ja seuraava luku on ääretönyksi.
Luulin, että hepokatit ovat kissoja.
Luulin, että Maiju Lassila on nainen.
Väitin kivenkovaan, että näen tomaatista vitamiinit ja suutuin, jos joku väitti toista. (Ne oli kai niitä siemeniä)
Luulin, että kaikille maailman ihmisille on olemassa elämänkumppani, jonka vain tapaa sitten kun tulee aikuiseksi ja että aikuiseksi tullaan automaattisesti sinä päivänä kun täyttää 18. Sitten vain tapaa vaikka jossain kadulla sen elämänkumppaninsa ja sitten mies sanoo naiselle että "Hei, mennäänkö naimisiin" ja nainen vastaa, että "Mennään vain". Siis tosissani luulin, että sen oman kumppanin tunnistaa automaattisesti heti kun hänet näkee ensimmäisen kerran.
Sitten luulin, että seksiä ei saa harrastaa muuta kuin naimisissa ollessa oman kumppanin kanssa ja että lapsia ei voi syntyä muuten kuin naimisiin menon jälkeen.
Nämä molemmat kuvitelmat olivat minulla lapsena, vaikka suvussani oli silloin sekä sinkkuja että avioliiton ulkopuolella syntynyt lapsi.
Vierailija kirjoitti:
No tietenkin Maiju Lassilla on nainen, koska Maiju on naisen nimi!
Helvetin idiootti! kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tietenkin Maiju Lassilla on nainen, koska Maiju on naisen nimi!
Luulin, että Jaakko Teppo on taiteilijanimi.
Luulin että romanit, mustaihoiset ja Jehovan todistajat ovat vaarallisia, koska he eivät usko jumalaan. Heille ei saanut avata joko ovea. Huusin kovaan äänen Jeesusta aina tälläisiä ihmisiä nähdessäni.
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että Tuomari Nurmion oikea etunimi on Tuomari.
Minä taas luulin, että Mato Valtonen on oikeasti nimeltään Mato.
Luulin pienenä, että Elisa-yhtiötä johti oikeasti joku nainen nimeltä Elisa. Kuvittelin sen aina siellä Elisa Shopitissa.
Mutta onhan ne kuitenkin ensin puhdistettava.