Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hassuin uskomus, joka sinulla on ollut pienenä?

Vierailija
26.07.2016 |

Mulla oli, että luulin kaikkien tyttöjen kantavan vauvaa masussa ja synnyttää sen automaattisesti sitten, kun on aikuinen. :D

Kommentit (2643)

Vierailija
521/2643 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulin että poliitikot kuuluvat selkärankaisiin. En luule enää.

Vierailija
522/2643 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamma aina hoki, että pappa kattelee sua pilvenhattaralta. Mua ahdisti hirveästi, kun ajattelin, että pappa näkee kaikki mitä täällä teen.. sen kun olen ollut tuhmakin.

Ala-asteella vasta tuo pelko hävisi, kun tajusin, että ei kuoleman jälkeen ole mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/2643 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin lapsena kun katsottiin mummin kanssa Selviytyjiä, että miten ne aikuiset on niin hyviä vastaamaan kysymyksiin ja väittelemään ja perustelemaan asioita näin ison tv-yleisön edessä. Mummi kerto, että Amerikassa on niin hyvä koulutusjärjestelmä ja siellä jo lapsesta asti opetellaan mm. väittelyä. Ihailin Amerikan koulujärjestelmää ja mietin kuinka juntteja me täällä Suomessa ollaan.

Vierailija
524/2643 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että vain homot käyvät siviilipalveluksen, kun kuulin jonkun sanovan, että kaikki sivarit ovat homoja.

Vierailija
525/2643 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin moottoriliikennetietä tarkoittavan liikennemerkin takia, että siellä saa ajaa vain autolla.

Vierailija
526/2643 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että eläimetkin oppivat puhumaan, kun niille vain puhuu tarpeeksi kauan.

Vierailija
527/2643 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että vain suomea puhuvat ihmiset ovat oikeita ihmisiä ja muita kieltä puhuvat vain joitakin ihmisen näköisiä olioita.

Vierailija
528/2643 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 5 vuotiaana luulin, että kun radiosta tulee lauluja niin ne bändit sun muut on siellä toimistolla esiintymässä ja se tulee livenä radiosta :'D

Alle kouluikäisenä leikittiin 5 vuotta vanhemman siskon kanssa barbeilla, laitoin kaksi naista asumaan samaan taloon ja sanoin siskolleni, että nää tulee saamaan paljon lapsia :D noo siihen siskoni sanoi, ettei lapsia voi saada ilman miestä, kysyin että miksi ei ja siskoni ei suostunut kertomaan.

Joskus luulin myös, että lapset syntyvät vatsan läpi, ihmettelin vain että miten se tarkemmin tapahtuu ja kysyin äidiltä mutta en muista vastausta.

Vierailija
529/2643 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun meillä oli Looney Tunes -kasetteja joiden alussa luki Warner Home Video, serkkuni väitti, että se tarkoittaa, että video on homeessa ja tietysti uskoin sen.

Vierailija
530/2643 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kokeilee toisen käden ranteesta pulssia peukalolla, syke menee sekaisin ja siihen kuolee. Pitää aina kokeilla pulssia vain etu- ja keskisormella!

Vierailija
531/2643 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että jos puhelimeen pieraisee, niin langan toisessa päässä olevakin voi haistaa sen.

Vierailija
532/2643 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että Pulmuset-sarjan nimi on sarjan perheen sukunimen suomennos.

Vierailija
533/2643 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoin lampien olevan pohjattomia, sitten että toisella puolella maapalloa on siinä kohdalla myös lampi :) (mummolassa oli lampia, joista peloteltiin)

luin äitin palkkanauhasta "verotettavaa tuloa" ja luulin että se tarkoittaa että koko summa menee veroihin. :D

Vierailija
534/2643 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin, että vain suomea puhuvat ihmiset ovat oikeita ihmisiä ja muita kieltä puhuvat vain joitakin ihmisen näköisiä olioita.

perussuomalaiset luulee delleen näin :)

Vierailija
535/2643 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sanottiin, että jos käyttäydyn huonosti taikuriesityksessä, taikuri taikoo minut joksikin karvaiseksi olioksi. Eipä sitten tullut mieleenkään riekkua.

Vierailija
536/2643 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

perussuomalaiset luulee delleen näin :)

Ei nyt liity ketjun aiheeseen, mutta tunnetko tai tiedätkö ketään, joka inhoaa ihan kaikkia muunkielisiä ihmisiä?

Vierailija
537/2643 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että sängyn alla on mörköjä. Lisäksi pidin silmiä aina kiinni Pikku Kakkosen lopussa, kun Nukkumatti heitti unihiekkaa. Kuvittelin, että se on oikeasti unihiekkaa ja jos katson sitä päin, nukahdan.

Vierailija
538/2643 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että sukkahousut ovat tavalliset housut, joissa on sukat samassa.

Vierailija
539/2643 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin, että sängyn alla on mörköjä. Lisäksi pidin silmiä aina kiinni Pikku Kakkosen lopussa, kun Nukkumatti heitti unihiekkaa. Kuvittelin, että se on oikeasti unihiekkaa ja jos katson sitä päin, nukahdan.

Minä taas luulin, että nukahtaminen johtuu siitä, että Pikku Kakkosen Nukkumatti heittää unihiekkaa mutta sen vaikutus ei ala aivan heti.

Vierailija
540/2643 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti aina sanoi, että Jumalan edessä me kaikki ollaan alastomia ja minua ahdisti, että Jumala tiirailee mua aina nakuna. Se oli oikeasti todella ahdistava ajatus päivittäin, enkä tiedä milloin se onneksi lopulta loppui.

Sydämen mustuminen ja helvetti olivat myös jatkuvina pelkoina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän