Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hassuin uskomus, joka sinulla on ollut pienenä?

Vierailija
26.07.2016 |

Mulla oli, että luulin kaikkien tyttöjen kantavan vauvaa masussa ja synnyttää sen automaattisesti sitten, kun on aikuinen. :D

Kommentit (2643)

Vierailija
481/2643 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että kaupan kassassa olevat rahat ovat kassatyöntekijöiden rahoja.

Vierailija
482/2643 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin, että sovinistisika on sikalaji.

Kyllähän se eräänlainen sikalaji onkin. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/2643 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että kaikki nimet tarkoittavat jotain eläintä koska omanikin tarkoitti.

Vierailija
484/2643 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulin joskus, että Hessu Hopo on Mikki Hiiren isä.

Minä luulin, että Mummo Ankka on Roope Ankan sisko.

Eiks se sit oo? :O

Ei. Mummo Ankka on Aku Ankan isän Aaron Ankan äiti eli Akun isoäiti, ja Roope Ankka on Aku Ankan setä tai itse asiassa eno, koska on Akun Hortensia-äidin veli ja Roopella on myös toinen sisar nimeltään Matilda.

..onko mummo siis Roopen äiti?

Ei ole. Mummo on akun isän puolen sukua, Roope taas äidinpuoleista. Näinollen esimerkiksi Touho ei ole Roopelle lainkaan sukua.

Vierailija
485/2643 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkusisko ja sen kaverit väittivät minulle, kun tykkäsin käydä katsomassa junien ohikulkua kotiemme lähellä olevan rautatien luona, että junasta lähtee säteitä jotka ovat terveydelle vaarallisia. He tietysti pelkäsivät, että jäisin junan alle, ja keksivät tuon ja itsekin kyllä meinasin ensin uskoa sen.

Vierailija
486/2643 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni aina pelotteli minua, että vatsaan kasvaa omenapuu, jos syö ne siemenet. Tosin mä en pelänny sitä, vaan ajattelin et aika hienoa. Ei sitä omenapuuta ole viel 30 vuodenkaan jälkee näkyny 😄

Vierailija
487/2643 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että Kuopio on yleisnimitys kaikille isoille ja vilkkaille keskustoille, ja pienenä minusta Iisalmen keskusta tuntui yhtä vilkkaalta kuin Kuopion keskusta. Sanoin mummolleni, että siellä Iisalmessahan on myös Kuopio.

Vierailija
488/2643 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että lauantaimakkaraa syödään vain lauantaina.

Vierailija
489/2643 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että luvun 19 jälkeen tuleva luku on nimeltään kymmenentoista.

Vierailija
490/2643 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että kaikki hampurilaiset tehdään Hampurissa.

Vierailija
491/2643 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että Tove Jansson on ruotsalainen.

Vierailija
492/2643 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että aivan kaikki Suomen sähkölinjat johtavat Imatralle, jossa ne sitten yhdistyvät Imatran Voiman pihassa ja tuottavat koko maahan sähköä. Isosiskoni mies on kotoisin Imatralta, ja luulin hänen olevan kalju kaiken sen ilmassa leijuvan sähkön takia.

Luulin myös että Lihasula-nimisessä paikassa sulatettiin ihmisiä valtavassa padassa 😱 Ja että Harjavallassa asui pelkkiä siivoojia.

Vierailija
493/2643 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että olympialaiset pidetään Olympia-nimisessä paikassa. Tosin Antiikin Kreikan Olympian kisathan pidettiinkin.

Vierailija
494/2643 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vakuuttunut että on olemassa Latina-niminen maa kun kerran sen niminen kielikin on!

Vierailija
495/2643 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että aataminomena on hedelmä.

Vierailija
496/2643 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi joskus 90-luvun alussa kaksi virolaista miestä töissä, ja isä sanoi heitä Eestin pojiksi, ja aloin itsekin sanoa heitä Eestin pojiksi tietämättä, mikä Eesti on. He tulivat meille aina autolla, ja ajattelin, että he menevät aina sitten sinne Eestiin, kun lähtevät pois. Olisi heillä kyllä ollut hirveän pitkä työmatka. Asuimme Siilinjärvellä ja vaikka olisivatkin olleet töissä Suomen eteläisimmälläkin paikkakunnalla niin sitten olisi kuitenkin pitänyt mennä laivalla Viroon. :D

Vierailija
497/2643 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kävi joskus 90-luvun alussa kaksi virolaista miestä töissä, ja isä sanoi heitä Eestin pojiksi, ja aloin itsekin sanoa heitä Eestin pojiksi tietämättä, mikä Eesti on. He tulivat meille aina autolla, ja ajattelin, että he menevät aina sitten sinne Eestiin, kun lähtevät pois. Olisi heillä kyllä ollut hirveän pitkä työmatka. Asuimme Siilinjärvellä ja vaikka olisivatkin olleet töissä Suomen eteläisimmälläkin paikkakunnalla niin sitten olisi kuitenkin pitänyt mennä laivalla Viroon. :D

Tai pääseehän sinne nyt lentämälläkin. :D

Vierailija
498/2643 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulin, että ketsuppi tehdään verestä ja sinappi ulosteesta.

Minä taas inhosin lapsena ketsuppia ja sinappia juuri siksi, että ne näyttivät vereltä ja ulosteelta ja tuntui ällöttävältä katsoa, kun ihmiset söivät esim. makkaraa niiden kanssa.

Makkarakin varmasti näytti mielestäsi kikkeliltä?

Vierailija
499/2643 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulin, että ketsuppi tehdään verestä ja sinappi ulosteesta.

Minä taas inhosin lapsena ketsuppia ja sinappia juuri siksi, että ne näyttivät vereltä ja ulosteelta ja tuntui ällöttävältä katsoa, kun ihmiset söivät esim. makkaraa niiden kanssa.

Makkarakin varmasti näytti mielestäsi kikkeliltä?

Ei.

Vierailija
500/2643 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että kaikki, joilla on sama sukunimi, ovat jotain sukua toisilleen. Osittainhan tämä toki pitääkin paikkansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän