Hassuin uskomus, joka sinulla on ollut pienenä?
Mulla oli, että luulin kaikkien tyttöjen kantavan vauvaa masussa ja synnyttää sen automaattisesti sitten, kun on aikuinen. :D
Kommentit (2643)
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että sovinistisika on sikalaji.
Kyllähän se eräänlainen sikalaji onkin. :D
Luulin, että kaikki nimet tarkoittavat jotain eläintä koska omanikin tarkoitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin joskus, että Hessu Hopo on Mikki Hiiren isä.
Minä luulin, että Mummo Ankka on Roope Ankan sisko.
Eiks se sit oo? :O
Ei. Mummo Ankka on Aku Ankan isän Aaron Ankan äiti eli Akun isoäiti, ja Roope Ankka on Aku Ankan setä tai itse asiassa eno, koska on Akun Hortensia-äidin veli ja Roopella on myös toinen sisar nimeltään Matilda.
..onko mummo siis Roopen äiti?
Ei ole. Mummo on akun isän puolen sukua, Roope taas äidinpuoleista. Näinollen esimerkiksi Touho ei ole Roopelle lainkaan sukua.
Pikkusisko ja sen kaverit väittivät minulle, kun tykkäsin käydä katsomassa junien ohikulkua kotiemme lähellä olevan rautatien luona, että junasta lähtee säteitä jotka ovat terveydelle vaarallisia. He tietysti pelkäsivät, että jäisin junan alle, ja keksivät tuon ja itsekin kyllä meinasin ensin uskoa sen.
Siskoni aina pelotteli minua, että vatsaan kasvaa omenapuu, jos syö ne siemenet. Tosin mä en pelänny sitä, vaan ajattelin et aika hienoa. Ei sitä omenapuuta ole viel 30 vuodenkaan jälkee näkyny 😄
Luulin, että Kuopio on yleisnimitys kaikille isoille ja vilkkaille keskustoille, ja pienenä minusta Iisalmen keskusta tuntui yhtä vilkkaalta kuin Kuopion keskusta. Sanoin mummolleni, että siellä Iisalmessahan on myös Kuopio.
Luulin, että lauantaimakkaraa syödään vain lauantaina.
Luulin, että luvun 19 jälkeen tuleva luku on nimeltään kymmenentoista.
Luulin, että kaikki hampurilaiset tehdään Hampurissa.
Luulin, että Tove Jansson on ruotsalainen.
Luulin että aivan kaikki Suomen sähkölinjat johtavat Imatralle, jossa ne sitten yhdistyvät Imatran Voiman pihassa ja tuottavat koko maahan sähköä. Isosiskoni mies on kotoisin Imatralta, ja luulin hänen olevan kalju kaiken sen ilmassa leijuvan sähkön takia.
Luulin myös että Lihasula-nimisessä paikassa sulatettiin ihmisiä valtavassa padassa 😱 Ja että Harjavallassa asui pelkkiä siivoojia.
Luulin, että olympialaiset pidetään Olympia-nimisessä paikassa. Tosin Antiikin Kreikan Olympian kisathan pidettiinkin.
Olin vakuuttunut että on olemassa Latina-niminen maa kun kerran sen niminen kielikin on!
Luulin, että aataminomena on hedelmä.
Meillä kävi joskus 90-luvun alussa kaksi virolaista miestä töissä, ja isä sanoi heitä Eestin pojiksi, ja aloin itsekin sanoa heitä Eestin pojiksi tietämättä, mikä Eesti on. He tulivat meille aina autolla, ja ajattelin, että he menevät aina sitten sinne Eestiin, kun lähtevät pois. Olisi heillä kyllä ollut hirveän pitkä työmatka. Asuimme Siilinjärvellä ja vaikka olisivatkin olleet töissä Suomen eteläisimmälläkin paikkakunnalla niin sitten olisi kuitenkin pitänyt mennä laivalla Viroon. :D
Vierailija kirjoitti:
Meillä kävi joskus 90-luvun alussa kaksi virolaista miestä töissä, ja isä sanoi heitä Eestin pojiksi, ja aloin itsekin sanoa heitä Eestin pojiksi tietämättä, mikä Eesti on. He tulivat meille aina autolla, ja ajattelin, että he menevät aina sitten sinne Eestiin, kun lähtevät pois. Olisi heillä kyllä ollut hirveän pitkä työmatka. Asuimme Siilinjärvellä ja vaikka olisivatkin olleet töissä Suomen eteläisimmälläkin paikkakunnalla niin sitten olisi kuitenkin pitänyt mennä laivalla Viroon. :D
Tai pääseehän sinne nyt lentämälläkin. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että ketsuppi tehdään verestä ja sinappi ulosteesta.
Minä taas inhosin lapsena ketsuppia ja sinappia juuri siksi, että ne näyttivät vereltä ja ulosteelta ja tuntui ällöttävältä katsoa, kun ihmiset söivät esim. makkaraa niiden kanssa.
Makkarakin varmasti näytti mielestäsi kikkeliltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että ketsuppi tehdään verestä ja sinappi ulosteesta.
Minä taas inhosin lapsena ketsuppia ja sinappia juuri siksi, että ne näyttivät vereltä ja ulosteelta ja tuntui ällöttävältä katsoa, kun ihmiset söivät esim. makkaraa niiden kanssa.
Makkarakin varmasti näytti mielestäsi kikkeliltä?
Ei.
Luulin, että kaikki, joilla on sama sukunimi, ovat jotain sukua toisilleen. Osittainhan tämä toki pitääkin paikkansa.
Luulin, että kaupan kassassa olevat rahat ovat kassatyöntekijöiden rahoja.