Automme varastettiin viikko sitten. Miten voisimme edistää löytymistä?
Harmittaa kovasti. Olimme satsanneet auton hyvässä kunnossa pitämiseen paljon.
Kommentit (12)
Ahaa. Poliisilaitoksella poliisi puhui termillä: anastus.
Ap
Ilmoitus Facebookiin jota ihmiset jakavat. Noille autojen katoamisilmoituksillekin tulee äkkiä 4 tuhatta jakoa niin se jos mikä edistää asiaa
En ole Facebookissa. Nuori tyttäreni on kyllä. Kysyinkin häneltä, voisko hän laittaa sinne ja vastasi, että ei hänen sivuilleen, vaan mun pitäisi tehdä omat sivut.
Laitetaanko faceen omalle sivulle ilmoitus, vai onko siellä joku erillinen autovarkaussivusto, jonne myös voisi laittaa. (Tyttöni siis laittaisi niin, ettei joutuisi omia sivujaan käyttämään)
Vierailija kirjoitti:
Autoa ei varasteta... Rikosinimike ei ole varkaus vaan ajoneuvon luvaton käyttö. T: Besserwisser
Kyllä se nyt on varastettu, kun sitä ei vielä ole löydetty. Sitten jos se löydetään ja todetaan että sitä on vain käytetty ajamiseen, niin sitten se on luvaton käyttö.
Millainen auto? Oletko katsonut onko tullut sellaisen auton osia myyntiin?
Varmin tapa löytää varastettu/anastettu/luvattomasti käyttöönotettu auto/ritsa/kulkuneuvo on liittyä kyseiseen automerkkiin erikoistuneeseen rikollisliigaan ja sitä kautta selvittää rakkaan kohtalo. Onnea!
Mun auto löytyi niin että lenkkeilijä oli sen nähnyt metsässä, huomannut että ikkunat rikottu yms. ja soittanut poliisille.
Poliisit oli sit käynyt vetämässä poliisinauhaa auton ympärille ja soittivat sit mulle että koska auto on yksityisalueella mun pitää hoitaa se pois sieltä, kiitos hei.
10 aika karua poliisin toiminta. Miten pian tuo löytyi?
Ap
Noita ilmoituksia esim. facessa eri paikkakuntien palstoille ja pyydä jotain ystävää auttamaan, jos et itse halua alkaa faceen tai lapsi ei halua laittaa! Lupaa löytäpalkkio - se voi kummasti auttaa havaintokykyä ja ympäristön tarkkailua!
Autoa ei varasteta... Rikosinimike ei ole varkaus vaan ajoneuvon luvaton käyttö. T: Besserwisser