Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Automme varastettiin viikko sitten. Miten voisimme edistää löytymistä?

Vierailija
26.07.2016 |

Harmittaa kovasti. Olimme satsanneet auton hyvässä kunnossa pitämiseen paljon.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoa ei varasteta... Rikosinimike ei ole varkaus vaan ajoneuvon luvaton käyttö. T: Besserwisser

Vierailija
2/12 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa. Poliisilaitoksella poliisi puhui termillä: anastus.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitus Facebookiin jota ihmiset jakavat. Noille autojen katoamisilmoituksillekin tulee äkkiä 4 tuhatta jakoa niin se jos mikä edistää asiaa

Vierailija
4/12 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hai een mie sit ottanu

Vierailija
5/12 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Facebookissa. Nuori tyttäreni on kyllä. Kysyinkin häneltä, voisko hän laittaa sinne ja vastasi, että ei hänen sivuilleen, vaan mun pitäisi tehdä omat sivut.

Laitetaanko faceen omalle sivulle ilmoitus, vai onko siellä joku erillinen autovarkaussivusto, jonne myös voisi laittaa. (Tyttöni siis laittaisi niin, ettei joutuisi omia sivujaan käyttämään)

Vierailija
6/12 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autoa ei varasteta... Rikosinimike ei ole varkaus vaan ajoneuvon luvaton käyttö. T: Besserwisser

Kyllä se nyt on varastettu, kun sitä ei vielä ole löydetty. Sitten jos se löydetään ja todetaan että sitä on vain käytetty ajamiseen, niin sitten se on luvaton käyttö.

Vierailija
7/12 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsimällä?

Vierailija
8/12 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen auto? Oletko katsonut onko tullut sellaisen auton osia myyntiin?

Vierailija
9/12 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmin tapa löytää varastettu/anastettu/luvattomasti käyttöönotettu auto/ritsa/kulkuneuvo on liittyä  kyseiseen automerkkiin erikoistuneeseen rikollisliigaan ja sitä kautta selvittää rakkaan kohtalo.  Onnea!

Vierailija
10/12 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun auto löytyi niin että lenkkeilijä oli sen nähnyt metsässä, huomannut että ikkunat rikottu yms. ja soittanut poliisille.

Poliisit oli sit käynyt vetämässä poliisinauhaa auton ympärille ja soittivat sit mulle että koska auto on yksityisalueella mun pitää hoitaa se pois sieltä, kiitos hei.

Vierailija
11/12 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 aika karua poliisin toiminta. Miten pian tuo löytyi?

Ap

Vierailija
12/12 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita ilmoituksia esim. facessa eri paikkakuntien palstoille ja pyydä jotain ystävää auttamaan, jos et itse halua alkaa faceen tai lapsi ei halua laittaa! Lupaa löytäpalkkio - se voi kummasti auttaa havaintokykyä ja ympäristön tarkkailua!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä