Miksi mies vilkuilee naista mutta ei vastaa naisen hymyyn?
Kommentit (16)
Ei sitä vielä tiedä välttämättä se itsekään.
Se nyt vaan kattoo johonkin. Itse taidat olla ihastunut joten tee tämä miehelle selväksi
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä vielä tiedä välttämättä se itsekään.
Just... 🤔😐 ap
Miksi kaikki miehet kyllä vilkuilee , mutta kukaan ei tee aloitetta!
Oikeasti tsekkaan ääreisnäköön keskittyen sun tissejä ja pyllyä joten en noteeraa hymyäsi. Tsori.
M
Viehättyy ulkonäöstä, mutta ei halua/voi tutustua syystä tai toisesta. Tai on ujo.
Vierailija kirjoitti:
Niin ja vilkuilulla tarkoitan sellaista silmiin katsahtamista. ap
Kasvoihinhan katse jossain vaiheessa osuu. Katsekontakti on ehkä ei-tarkoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Voit kiittää tästä kanssasisariasi, jotka antavat miehille julkisia, kovaäänisiä ja nöyryyttäviä pakkeja.
Vierailija kirjoitti:
Arkielämän vastaantulijoihin ei ole tapana ottaa kontaktia. Baari on sitten eri asia. Työpaikallakin on monilla kynnys ruveta mihinkään, kun siellä pitää kuitenkin jatkossakin olla samojen ihmisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Viehättyy ulkonäöstä, mutta ei halua/voi tutustua syystä tai toisesta. Tai on ujo.
Kyllä, se syy voi olla myös tilanne jossa ollaan. Aloitteen tekeminen yksin olevalle naiselle on helpompaa kuin jonkun seurassa olevalle ts. toiselle jos on kahdestan toisen naisen kanssa, sitä ei kovin herkästi tule tehdyksi.
Syitä miksi ei on useitakin, mutta ensimmäisenä sitä katsoo, että onko puhekontaktin ottaminen toivottua vai tulkitaanko se häiritsemiseksi ja toiseksi sitä yrittää vaivihkaa katsella sopivaa tilaisuutta jos nainen jää hetkeksi yksin niin missä välissä sopisi yrittää. Joskus ei sitten tule sopivaa tilaisuutta, nainen lähtee, ei osoita olevan sen näköinen että sopisi puhua tai myös niin, että on itse lähdettävä pois.
Nainen on mielestäni enemmän se ihmettelijä. Mies on toimija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arkielämän vastaantulijoihin ei ole tapana ottaa kontaktia. Baari on sitten eri asia. Työpaikallakin on monilla kynnys ruveta mihinkään, kun siellä pitää kuitenkin jatkossakin olla samojen ihmisten kanssa.
Totta, pitää miettiä riskejä, joka aloitteen tekemiseen työpaikalla sisältyy. Niitä on monia, mutta selvin on se periaate että oman lahden sorsia ei saisi metsästää :)
Vierailija kirjoitti:
Minä ajattelen samaa naisista. Siksi en edes pidä nykyään siitä että naiset katsovat minua, kun eivät kuitenkaan pyydä minua ulos. Turha sitten katsellakaan.
T. Mies
Vierailija kirjoitti:
Tee oma ketjusi, vitun kusipää. Vitun toisten ketjuissa loisiva paska. Vittu että vituttaa tuommoset. Ap
Koska hymyilevät miehet eivät ole seksikkäitä:
https://www.stara.fi/2011/05/25/tutkimus-nama-ilmeet-tekevat-ihmisesta-…
– Monet miehet luulevat, että hymyileminen on seksuaalisesti vetovoimaista, mutta se on harhaluulo. Hymyilevät miehet eivät ole monien mielestä seksuaalisesti kiinnostavia, (Brittiläisen Kolumbian) yliopiston psykologian professori Jessica Tracy toteaa tutkimuksessa.
Niin ja vilkuilulla tarkoitan sellaista silmiin katsahtamista. ap