Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertooko tuntemieni velamiesten ihannenaisvartalo vapaaehtoisen lapsettomuuden biologisesta taustasta?

Vierailija
25.07.2016 |

Tunnen kolme miestä, jotka eivät halua lapsia ja ovat jo sen ikäisiä, että tuon kannan voi uskoa. Kaikkien kolmen miehen naisihanne on hyvin hoikka, jopa laiha, pienitissinen ja kapealanteinen. Kun kerran sanotaan, että isot rinnat ja leveät lanteet kertovat hyvän äidin ominaisuuksista ja ovat siksi alitajuisesti monen miehen mieleen, voisiko naisihanne liittyä siihen, haluaako mies jälkeläisiä vai ei? Eli voisiko vapaaehtoisella lapsettomuudella olla biologinen tausta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvin olla mutta ei sitä kolmen ihmisen aineistolla osoiteta.

Mikäs sitten on velanaisten miesmaku?

Vierailija
2/5 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se ainakaan kovin perinnöllistä voi olla..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin se ainakaan kovin perinnöllistä voi olla..

Heh! Toisaalta periytyväthän lapsettomuusongematkin, niin ristiriitaiselta kuin se kuulostaakin. Geeneissä kantuu kaikenlaista, mikä ei välttämättä ilmiinny joka sukupolvessa. -ap

Vierailija
4/5 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mun tuntemani kolme velamiestä sitten ovatkin naismaultaan erilaisia. Yhden vaimo (ja kaikki häntä edeltäneet tyttöystävät) on hieman ylipainoinen, leveälanteinen ja isorintainen. Toisella on kyllä hoikka vaimo, mutta tiimalasivartalo ja isohkot rinnat. Kolmas ei ole vielä naimisissa, mutta naismaku selvästi pullukoihin kallellaan.

Mulla on muuten pienehköt rinnat, olen hoikka ja melko kapealanteinen. Kolme lasta ja kaikki saivat alkunsa asap, raskauden ja synnytykset sujuivat ilman ongelmia, maitoa riitti yli oman tarpeen.

Vierailija
5/5 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa. Mutta tosiasiassa poikamainen kapea ja siro lantio on paras synnytyksessä. Siinä on tilavimmat sisämitat.