Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhanaikainen?

Vierailija
24.07.2016 |

Minulla on älypuhelin, jolla soitan, tekstaan, otan kuvia ja käytän watsappia sekä messengeriä (pako oli asentaa mese) Kaikki viestimet on äänettömällä, eikä tule mitään naamankuvia näyttöön viestin saavuttua. Käytän joskus googlea ja pankin sivuja (sovelluksissa op ja s-pankki) Minulla ei ole hajuakaan mikä on snapsät, instagram tai twitter. Enkä tiedä mikä ja mitä on pokemon go. Saatikka muista "hömpötyksistä" Arvatkaa ikä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

26

Vierailija
2/7 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Elät joka tapauksessa kummallisessa kuplassa, jos ei ole muka hajuakaan mitä nuo mainitsemasi on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

20v joka kuvittelee olevansa jotenkin erityinen.

Vierailija
4/7 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 30 ja tiedän kyllä mikä on twitter ja instagram, vaikken niitä ole käyttänyt itse, snapchatista en tiedä mikä se on, kuullut olen nimen. Minusta noita somekanavia on nykyään ihan vitusti liikaa, on tässä maailmassa muutakin.

En ole siis ap.

Vierailija
5/7 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä sillä kehtaisi kehua etten tiedä jotain. jos kuulen jostain uudesta asiastaa, josta en tiedä mitään, otan selvää googlella  mitä se on ja sitten annan asian olla.

Vierailija
6/7 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole hajuakaan mikä on snapsät, instagram tai twitter. Enkä tiedä mikä ja mitä on pokemon go.

Luetko lehtiä? Katsotko televisiota? Jutteletko kavereiden kanssa? Täysin käsittämätöntä ettet muka edes tiedä mitä nuo on. Valehtelet.

Vierailija
7/7 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tottakai olen kuullut nuo nimet (twitter jne) mutta en ole käynyt niissä enkä tiedä mitä siellä tehdään. Pokemon pelistä olen myös kuulut ohimennen, en aio tutustua.

ap 37v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä