Voi ei, mies osti hajustettua pyykkipulveria!
Pyysin nimenomaan hajustamatonta koska pidän siitä puhtaan pyykin raikkaasta tuoksusta. Tänään minun piti hoitaa viikon pyykit mutta ei se nyt onnistu kun ei käytännössä ole pulveria.
Täytyy yrittää vaihtaa tuo kun menee kauppaan, harmittaa vaan kun joutuu nyt pyykkäämään viikolla jolloin on kiire muutenkin. Tänään olisivat niin hyvin ulkona kuivuneet.
Kommentit (21)
First world problems. Kannattaa erota, ehdottomasti.
Katastrofihan tuo on. Soita Kriisipuhelimeen.
Vaihtaa? Jos ei se mies osaa kaupassa käydä niin että ne tuotteet voi sen kerran käyttää niin miksi laitat sen edes sinne?
Vierailija kirjoitti:
Pyysin nimenomaan hajustamatonta koska pidän siitä puhtaan pyykin raikkaasta tuoksusta. Tänään minun piti hoitaa viikon pyykit mutta ei se nyt onnistu kun ei käytännössä ole pulveria.
Täytyy yrittää vaihtaa tuo kun menee kauppaan, harmittaa vaan kun joutuu nyt pyykkäämään viikolla jolloin on kiire muutenkin. Tänään olisivat niin hyvin ulkona kuivuneet.
Ajatella, ja Ranskassa ja Saksassa on kuollut ihmisiä, lapsiakin terrori-iskuissa.
Kyllä sinun elämäsi on synkkää.
Vierailija kirjoitti:
Vaihtaa? Jos ei se mies osaa kaupassa käydä niin että ne tuotteet voi sen kerran käyttää niin miksi laitat sen edes sinne?
Vaihtaa tuo kyllä pitää, meillä ei ole niit hajustettuja käytetty aikoihin. Ennen on ostanut oikein. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatella, ja Ranskassa ja Saksassa on kuollut ihmisiä, lapsiakin terrori-iskuissa.
Kyllä sinun elämäsi on synkkää.
Pyykit minun on silti pestävä vaikka muualla onkin hirveitä tapahtunut. Oletettavasti sinäkin teet niin.
En pysty käyttämään voimakastuoksuisia pulvereita, on se ongelma minulle vaikka kaltaisesi tuoksuyliherkkyyttä vähätteleekin. Ap
Käytä se hajupulveri pikkuhiljaa pois laittamalla sitä ihan vähän hajusteettoman sekaan. Laita vielä lisähuuhtelu jos pelkäät että tulee liian tömäkät hajut. Tuolla tavalla olen käyttänyt miehen vahingossa ostaman huuhteluaineen pois. On aika vahvaa ainetta sekin, vajaa ruokalusikallinen riittää kevyesti hajustamaan pyykin, ja se menee siis pesuaineen mukana pyykkiin, huuhteluidenkin jälkeen on selvä tuoksu.
Itsekin haistan kaiken aivan liian tarkasti, joten ongelma on tuttu. Ihmisjoukoissakin on se ongelma, etteivät ihmiset tajua miten hirvittäväti heidän vaatteensa haisevat pesuaineilta. Osalla vastaantulijoista pesukone ei edes huuhtele kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin haistan kaiken aivan liian tarkasti, joten ongelma on tuttu. Ihmisjoukoissakin on se ongelma, etteivät ihmiset tajua miten hirvittäväti heidän vaatteensa haisevat pesuaineilta. Osalla vastaantulijoista pesukone ei edes huuhtele kunnolla.
Tuo on ihan totta. Ap
Hajustettu pesupulveri ON hirveää. Sitten vielä on nämä erikoispulverit, kutsumyyntinä markkinoitavat, jotka ovat muka hajusteettomia, mutta eron (tuoksun) huomaa heti.
Unettomia öitä hajustetuiss lakanoissa kirjoitti:
Hajustettu pesupulveri ON hirveää. Sitten vielä on nämä erikoispulverit, kutsumyyntinä markkinoitavat, jotka ovat muka hajusteettomia, mutta eron (tuoksun) huomaa heti.
Petyin itsekin kerran tällaiseen tuotteeseen koska sitä tosiaan markkinoitiin tuoksuttomana. Ikävää meille tuoksuyliherkille. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinun elämäsi on synkkää.Pyykit minun on silti pestävä vaikka muualla onkin hirveitä tapahtunut. Oletettavasti sinäkin teet niin.
En pysty käyttämään voimakastuoksuisia pulvereita, on se ongelma minulle vaikka kaltaisesi tuoksuyliherkkyyttä vähätteleekin. Ap
On sinulla mies suoraan perseestä, onneksi olkoon vaan!
Vaimolla tuoksuyliherkkyts eikä miellä sen vertaa kärkeä päässä, että katsoisi ettei pesuaine aiheuta ongelmia. Ja saakeli soikoon kysymys on muutamasta eurosta, anna naapurille ja käy itse kaupassa. Helvetin marisija, tässä ajassa olisi pyykit jo pesty.
No anna jollekin ja osta uusi. Minäkään en voi käyttää hajustettuja pesuaineita, en edes pienissä määrin. Kammottava haju. Ja kuten joku tuossa mainitsikin, ihmiset löyhkäävät kamalalle, eivät itse sitä varmaan tajua. Nuo hajustetut pesuaineet ovat aivan hirveitä, aiheuttaa huonovointisuutta vaikkei varsinaista aistiyliherkkyyttä olisikaan.
Allergiaan tai korkeaan verenpaineeseen voi kuolla. Jätä se sika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinun elämäsi on synkkää.Pyykit minun on silti pestävä vaikka muualla onkin hirveitä tapahtunut. Oletettavasti sinäkin teet niin.
Vaimolla tuoksuyliherkkyts eikä miellä sen vertaa kärkeä päässä, että katsoisi ettei pesuaine aiheuta ongelmia. Ja saakeli soikoon kysymys on muutamasta eurosta, anna naapurille ja käy itse kaupassa. Helvetin marisija, tässä ajassa olisi pyykit jo pesty.
Joillekin se muutama eurokin on tärkeä, valitettavasti. Kauppaan en pääse vielä tänään vaan tiistaina kun saan ladattua bussikorttini. Kiitos vaan kommentistasi. Jatka ihmeessä samaan malliin kommentointia tietämättä mitään toisen elämästä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi vittu. Mies on taas kerran saatanasta seuraava? Vittu että vituttaa kaltaisesi miesvihaajalehmät.
Mun mies taas osti vahingossa hajustamatonta pesuainetta enkä tykkää käyttää sitä. No tulee sekin käytettyä, kun laitan sitä hajustetun sekaan. Pidän tuoksuvista pyykeistä.
Vastaisuuden varalle:
Voit käyttää pesuaineen+huuhteluaineen sijaan koneessa ruokasoodaa ja etikkaa.
Jos 60 asteen ohjelmalla pyykkäilet lakana-ja pyyhepyykkiä niin ei sitä soodaa edes paljoa tarvita.
Kaupat ovat tänään auki.
Pese sillä haisupulverilla vaikka vessaa.