SE KOKO
Eiköhän se ole myös naisesta kiinni minkä kokoinen peniksen pitää olla.
Itse en ainakaan tykkää isoista ja paksuista,sillä pitkä tökkii niin että tuntuu kuin menisi lantiosta läpi.
Ja paksun kanssa pitää edetä varovaisemmin sillä tuntuu kuin ei lantio antaisi periksi " luut ottavat vastaan" .
Mutta kyllä sen peniksen pitää ylettää huulia kauemmas,jotta tuntuu oikeassa paikassa.
Koskaan ei puhuta naisen koosta,jos emätin on lyhyt niin ei se peniskään kunnolla sisään uppoa ja tuolloin ei mieskään niin täydellistä tyydytystä saa.
Huom 2 lasta olen synnyttänyt,eikä siis ole väljääntynyt.
Tosin liikun paljon,että olisiko se pitänyt liisan kunnossa.
Kommentit (14)
Kyllä se lantio leviää kun valmistautuu synnytykseen,mutta palautuu kyllä takaisiin .
Mulla koon 34 vaatteet yhä sopivia.
Kun ei vain sisälle mahdu isompaa niin ei mahdu,hankaamatta ihoa rikki(ei liukkarikaan auta).
rakastelusta täytyy nauttia molemmat
ja vehkessä on kokoeroja niin naisten kuin miesten joten
silloin kun osuu oikeaan sen vaan tuntee ja molemmat nautii
-mici-
Kukaan ei ole aiemmin valittanut että 18cm olis liikaa mutta valitettavasti kaikista maailman ihmisistä nimenomaan rakkaalle vaimolleni on. On aikoihin eletty! On tässäkin ongelma ihmisparoilla, voi jeesus.
Tuntuu rehellisesti sanottuna välillä että " hukkaan menen" mutta rakastan vaimoani niin täysillä, että koetan kestää tämän " kokoni takia torjutuksi tulemisen" oli mikä oli.
Välillä nimittäin onnistun tekemään sen niin perusteellisen hellästi ettei rouvaa satu, ja oi sitä onnen tunnetta! :)
Hyvää JATKOA vaan teille kaikille...
m 35
Vierailija:
Eiköhän se ole myös naisesta kiinni minkä kokoinen peniksen pitää olla.Itse en ainakaan tykkää isoista ja paksuista,sillä pitkä tökkii niin että tuntuu kuin menisi lantiosta läpi.
Ja paksun kanssa pitää edetä varovaisemmin sillä tuntuu kuin ei lantio antaisi periksi " luut ottavat vastaan" .
Mutta kyllä sen peniksen pitää ylettää huulia kauemmas,jotta tuntuu oikeassa paikassa.Koskaan ei puhuta naisen koosta,jos emätin on lyhyt niin ei se peniskään kunnolla sisään uppoa ja tuolloin ei mieskään niin täydellistä tyydytystä saa.
Huom 2 lasta olen synnyttänyt,eikä siis ole väljääntynyt.
Tosin liikun paljon,että olisiko se pitänyt liisan kunnossa.
eihän sellanen pikku pippeli edes tunnu miltään.
Kyllä mun on pakko yhtyä ap:n pohdintoihin. En mä ainakaan nauti liian pitkästä. Mun ukolla on 18cm kalu ja voin sanoa että kun hän voimalla tulee pahjaan asti se sattuu. Enkä minä ainakkan pysty sen jälkeen enää nauttimaan seksistä vaikka kuu taivaalta putoais.
Mikä vittu tuo kakkonen luulee olevansa? ootko koskaan pesää saanutkaan. Lapsen teosta sulla ainakaan ei oo kokemusta. Onko rippikoulu jo ensi kesänä?
ai että mitä isompi sen parempi??
kyllä paksuudesta on enemmän haittaa kuin hyötyä
se on FAKTA
Ja omakohtaisesti koettu
-mici-
Mä en kyllä tiedä että kuika iso mun miehellä on, mutta iso. Alkujaan se sattu aivan sairaasti kun harrastettiin seksiä. Onneks keksittiin liukkari ja helpottu. Nykyään ei kyllä harrasteta niin että mies tulis takaa, koska se sattuu niin sairaasti. Toinen on jos se istuu sohvalla ja mä sylissä, sattuu sekin.
Että kyllä se saa olla varovaisempi kun mitä tarvis jos olisi pienempi. Toisaalta sitten mua kiihottaa aivan sairaasti kaikki katsominen ja koskeminen kn se kerran on niin iso.
Et ristiriitainen juttu.
paljon vaikuttaa asiaan myös se ett kuinka herkät limakalvot tai kohdunsuu on ja suosittelisin liukuvoiteen käyttöä ihan kivana apukeinona, jos on herkät paikat.
Lainattu suoraa HyväTerveys-lehden (maaliskuu 2006) sivulta 81:
Ulkosynnyttimien koko ja häpyalueen ulkonäkö voivat vaihdella melko tavalla. Tätä on tutkittu järjestelmällisesti Englannissa, josta tutukimusryhmä on raportoinut tutkimusten tulokset.
Mittauskohteita oli mm. isojen häpyhuulten pituus (vaihtelu 7-12 cm), pienten häpyhuulien pituus (vaihtelu 2-10cm) ja leveys (vaihtelu 0.7-5cm). Häpyhuulten väri ja poimuisuus voi myös vaihdella.
Samassa tutkimuksessa mitattiin emättimen pituutta, joka vaihteli 6.5 -12.5cm:n välillä. Klitoriksen eli häpykielen etäisyys virtsaputken aukosta oli 1.5- 4.5 cm ja emättimen etäisyys peräaukosta 1.5-5.5 cm.
Kaikissa näissä mittauksissa vaihteluväli oli siis varsin laaja. Mitat eivät liittyneet ikään, rotuun, hormoonien käyttöön tai seksuaaliseen aktiivisuuteen.
Ulkosynnyttimien ulkonäöllä ei siis ole mitään tarkkaa normia.... Jne.
Eli jos siis satut omaamaan lyhimmän emättimen ja miehelläsi on pisimmästä päästä oleva kalu, niin totta kai se sattuu jos " täysillä jyystää" ja kalu osuu kohdunnapukkaan...
Mulle ainakin tekee joskus tosi kipeää, jos en muista varoa. Omaa värkkiäni en ole mitannut ja useampi synnytyskin on takana, mutta mieheni olen mitannut ja muutamaa milliä vaille 20cm ja suht paksukin on. Ja se sattuu välillä. Raskaana pelkää toisinaan tosissaan vaikka mieheni osaa käyttää kaluaan (ja myös muita avujaan) todella taitavasti. No kaikkeen tottuu ja pitkään yhdessä harjoitellessa oppii löytämään oikeat asennot, joten ei kovin rajoita railakastakaan menoa.
Onko pikkasen turhaa täällä kiistellä asiasta!!! Haloo!!! Toiset tykkää isosta,toiset keskikokosesta ja toiset pienestä... Ja sinulle jolla on 18 cm eikä vaimo diggaa, oletteko kokeilleet liukkaria?
ei ole liukkaudesta kiinni, sillä vaimo on kostea kyllä.
Kyseessä on anatomia-asia. On näemmä naisia, joilla on kohtu luonnostaan matalemmalla ... ja 2 synnytyksen jälkeen laskeutunut edelleen...
Minkäs siinä teet? :-(
Eukko välillä jopa painostaa menemään vieraisiin, kun sitä ahdistaa yhdynnät kanssani. Mua itseäni ei huvita käydä vieraissa, ei todellakaan!!!
Ollaan sitten mykkäkoulua keskenämme, aika ajoin, ja usein ... Mahtavaa! Kerta kaikkiaan tällainen elämä on todella kadehdittavaa.. :-(
jos lapsiakin on synnyttänyt:) :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
(muuten pitäisi olla aikas iso muna)