Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puhdasta tattaria pk-seudulla?

28.02.2006 |

Hei,

Pojallamme on vilja-allergia eikä mikään kotimainen vilja käy. Puuro on keitetty Keskisen myllyn tattarihiutaleista, mutta niitä ei ole saanut pitkään aikaan lähimmästä K-supermarketista. Rouheesta ja suurimoistakin sen toki saa tehtyä, mutta vilkkaan taaperon kanssa puuron keitto niistä kestää tuskastuttuvan kauan. Hiutaleet taas ovat olleet ihanan nopeita.

Tietääkö joku, löytyykö noita hiutaleita jostain päin pääkaupunkiseutua? Tai olisiko joku toinen puhdas tattarihiutale? Ne paketit joissa on maininta " saattaa sisältää jäämiä muista viljoista" jäävät meillä kaupan hyllylle. Sen verran paha allergia on, valitettavasti.

Mupsi

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

moikka.

sellanen mahtava kauppa kuin punnitse ja säästä.sijaitsee kurvissa eli helsingin sörnäisissä (j mm. tampereella).

siellä kaikenlaista luomua ja muuta jauhoo,linssejä,papuja,kuivattujahedelmiä,yms.soijajauhoja kaikenlaisia,ja myäös sitä tattaria.on kotimainen ekologinen pesuainesarja on maidotonta suklaata ja kaikkea mahdollista.

osa siellä on valmiiksi pakattuja tuotteita mut todella montaa tuotetta voit ostaa sen verran kuin tarvitset eli irtomyynnistä.

minusta loistava kauppa.

laita googleen haku punnitse ja säästä niin saat heidän tuotteistaan tiedot ja tarkemman osoitteen.

toinen mahdollinen paikka on hakaniemen halli siellä on gluteeniton myymälä.

Vierailija
2/3 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Meilläkin tyttärelle 2v sopii vain puhdas tattari, ja sen metsästyksessä onkin ollut puuhaa. Toistaiseksi olen löytänyt Keskisen myllyn tattarihiutaleita ainakin Itäkeskuksen Citymarketista. Ainakin viime viikolla hyllystä sitä löytyi. Olikohan Jumbonkin Cittarissa, siitä en ole ihan varma.

Minunkin täytyy käväistä katsastamassa tuon Sörkän putiikin tarjonta, kiitos vinkistä!

Hakaniemen hallista olen joskus yrittänyt etsiä, mutta ainakaan leivonnaisia sieltä ei löytynyt.

Oletko käynyt Ruohonjuuri -kaupassa makasiineilla? Sieltä löytyi mm. tattarinuudeleita, joista meillä on tykätty kovasti.

p.s. Olen joskus miettinyt saisikohan Keskisen myllystä tilattua/noudettua suoraan suuremman " säkillisen" hiutaleita... Täytyypä selvittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tartteepa lähteä ajelemaan, jos vaikka löytyisi sopivaa tattaria.

Sofii, olen yrittänyt soittaa Keskisen myllylle, mutta eivät ole puhelimeen vastanneet. Tarttee vielä kokeilla.

Mupsi