Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä pääkaupunkiseuden HM:llä plussamallistoa?

Vierailija
24.07.2016 |

Oletko törmännyt jossain HM:n pääkaupunkiseuden myymälässä heidän plussamallistoonsa? Mitenköhän Jumbon myymälä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mammoilla havaintoja? Vai ovatko kaikki palstan mammat niin pikkuruisia, ettei plussamallistot kiinnosta :)

Vierailija
2/9 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaa tämä! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumbossa on

Vierailija
4/9 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiiden plussat on kovin pieniä plussia.

Vierailija
5/9 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HM:n plussat ovat nykyään tosi isoja! Löytyy kokoon 4xl saakka ja vaikka olen tosi iso (170 cm, 110 kg), menee minulle monesti xl ja jossain malleissa 2xl.

Vierailija
6/9 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumbossa on

Kiitti! Sinne siis :)

Vierailija
7/9 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aleksanterinkadun myymälästä löytyy myös!

Vierailija
8/9 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoon Iso Omena H&M, on ainakin jonkun verran isoja vaatteita. Jos on liian kaukana sulle niin ehkä lähempääkin löytyy kauppoja. Nykysin on aika monessa vaateliikkeessä isoja kokoja esim, lindex ja kappahl mutta Cubuksella ei ole niinkään pahemmin.

Vierailija
9/9 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Espoon Iso Omena H&M, on ainakin jonkun verran isoja vaatteita. Jos on liian kaukana sulle niin ehkä lähempääkin löytyy kauppoja. Nykysin on aika monessa vaateliikkeessä isoja kokoja esim, lindex ja kappahl mutta Cubuksella ei ole niinkään pahemmin.

Kiitti! Ompussakin tulee säännöllisesti käytyä. Lidexit ja Kappahlit on tiedossa, mutta olin jotenkin kuvitellut että HM:llä ei enää ole plussavaatteita kuin nettikaupassa. Oli iloinen yllätys kun törmäsin lomareissulla muualla Suomessa heidän isojen kokojen mallistoonsa. Vähän erilaisia ja parissa tuotteessa laatukin yllätti positiivisesti.