Missä pääkaupunkiseuden HM:llä plussamallistoa?
Oletko törmännyt jossain HM:n pääkaupunkiseuden myymälässä heidän plussamallistoonsa? Mitenköhän Jumbon myymälä?
Kommentit (9)
Niiiden plussat on kovin pieniä plussia.
HM:n plussat ovat nykyään tosi isoja! Löytyy kokoon 4xl saakka ja vaikka olen tosi iso (170 cm, 110 kg), menee minulle monesti xl ja jossain malleissa 2xl.
Vierailija kirjoitti:
Jumbossa on
Kiitti! Sinne siis :)
Aleksanterinkadun myymälästä löytyy myös!
Espoon Iso Omena H&M, on ainakin jonkun verran isoja vaatteita. Jos on liian kaukana sulle niin ehkä lähempääkin löytyy kauppoja. Nykysin on aika monessa vaateliikkeessä isoja kokoja esim, lindex ja kappahl mutta Cubuksella ei ole niinkään pahemmin.
Vierailija kirjoitti:
Espoon Iso Omena H&M, on ainakin jonkun verran isoja vaatteita. Jos on liian kaukana sulle niin ehkä lähempääkin löytyy kauppoja. Nykysin on aika monessa vaateliikkeessä isoja kokoja esim, lindex ja kappahl mutta Cubuksella ei ole niinkään pahemmin.
Kiitti! Ompussakin tulee säännöllisesti käytyä. Lidexit ja Kappahlit on tiedossa, mutta olin jotenkin kuvitellut että HM:llä ei enää ole plussavaatteita kuin nettikaupassa. Oli iloinen yllätys kun törmäsin lomareissulla muualla Suomessa heidän isojen kokojen mallistoonsa. Vähän erilaisia ja parissa tuotteessa laatukin yllätti positiivisesti.
Onko mammoilla havaintoja? Vai ovatko kaikki palstan mammat niin pikkuruisia, ettei plussamallistot kiinnosta :)