muutin tyyliä- ei vieläkään vientiä miesmarkkinoilla :(
laihdutin 15 kg, värjäsin oman värisen, eli suoraan sanoen maantieharmaan tukan pirteän punaiseksi, opettelin käyttämään korkkareita ja vaihdoin farkut mekkoihin.
mutta vissiin 35v yh-äiti ei sitten kelpaa vaikka näyttäisi miltä.. :/
Kommentit (20)
Itsetunnon kohotus on kaiken a ja o.
Kyllä mä 40v yh kelpaan. Sisältä se viehkeys lähtee, itsetunnon kautta.
Muuten kuulostaa kivalta, mutta punainen tukka... Nouuuuuu! Ei miehet tykkää siitä.
No mutta asiaan. Missä olet yrittänyt saada huomiota?
Ei ne mekot ja korkkarit oikeasti mihinkään vaikuta. Palstalassukoiden harhoja. Muista voi olla hyötyä.
Riippuu mies mausta. Punaisella viestität normi exoverteille kyllä halusi, mutta partneria heistä et todennäköisesti saa. Introvertit taas eivät uskalla lähestyä.
Vierailija kirjoitti:
Joo, sehän se on ainoa joka merkitsee. Tyyli ja paino.
minusta tämä kuparinpunainen polkkatukka otsiksella on paljon pirteämpi kuin se päätä myöten roikkuva, mitäänsanomattoman värinen ohut tukka joka oli aina ponnarilla... ja painoa piti pudottaa jo tuon polven takia. ei pelkästään ulkonäön! olin siis lähtöpainossa 160cm/100kg ja sauvakävelyllä, uinnilla sekä ruokavalion muutoksella sain lukema tiristettyä alas... ja tarkoitus on tiputtaa vielä lisää nyt, kun vauhtiin päästiin :)
A.p
Tavattaessa huomataan aina paljon sellaista jota ei osata eritellä jos muualla sitä kysytään.Vaikea sanoa missä oikeasti vika.
Riippuu varmaan, millaista seuraa etsit ja mistä. Fakta on se, että kukaan ei tule sinua kotoa hakemaan ja harvemmin suomalaiset miehet kaupassa mitään treffejä ehdottavat. Jos jotain satunnaista seksiseuraa etsit, niin baarista/tanssipaikoista sellaista varmasti löytyy. Oletko kokeillut nettitreffejä? Sielläkin käy kuhina. Muista, että heikko itsetunto huomataan, ole siis avoin, reipas, iloinen ja sosiaalinen. Vielä inhottava fakta, sinun ikäisillä miehillä on se villitys, että haluavat nuoremman alle 30-vuotiaan naisen. Sinun kannattaa siis suunnata huomio itseäsi 5-10 vanhempiin miehiin, heidän mielestä olet kiinnostava ja haluttava, eikä heitä häiritse lapsesi, sillä heillä itselläkin on jälkikasvua.
No, olet edelleen aika iso, mikä vaikuttaa jonkun verran, useimmat miehet etsivät hoikkaa naista (omasta koostaan riippumatta). Ja kyllähän ne lapset (/se lapsi) vähentää myös kiinnostuneiden määrää. Hienoa että keskityt hoitamaan nyt itseäsi, jatka samalla tiellä! Hoida itseäsi, ihan itsesi vuoksi, ei sen vuoksi että saisit miehen. Silloin ehkä viihdyt omana itsenäsi vaikka miestä ei kohdallesi tulisikaan. Ilmankin voi olla tosi antoisaa ;)
olen aina ollut se lihava tyttö, joka ei osaa meikata ja jolla on maantienharmaa tukka ponnarilla sekä farkut ja t-paita.. exälle kelpasin näin, mutta erosimme 4v sitten ja olen jo suoraan sanoen alkanut kyllästyä näyttämään samalta kuin 15-vuotiaana ...
A.p
Vierailija kirjoitti:
Riippuu varmaan, millaista seuraa etsit ja mistä. Fakta on se, että kukaan ei tule sinua kotoa hakemaan ja harvemmin suomalaiset miehet kaupassa mitään treffejä ehdottavat. Jos jotain satunnaista seksiseuraa etsit, niin baarista/tanssipaikoista sellaista varmasti löytyy. Oletko kokeillut nettitreffejä? Sielläkin käy kuhina. Muista, että heikko itsetunto huomataan, ole siis avoin, reipas, iloinen ja sosiaalinen. Vielä inhottava fakta, sinun ikäisillä miehillä on se villitys, että haluavat nuoremman alle 30-vuotiaan naisen. Sinun kannattaa siis suunnata huomio itseäsi 5-10 vanhempiin miehiin, heidän mielestä olet kiinnostava ja haluttava, eikä heitä häiritse lapsesi, sillä heillä itselläkin on jälkikasvua.
Tähän vielä että jos 45 vuotiaalla miehellä ei ole jälkikasvua, niin jättäisin väliin ja jos saisin tyytyttävän selityksen miksi ei, niin varmaan jättäisin silti.
Vierailija kirjoitti:
olen aina ollut se lihava tyttö, joka ei osaa meikata ja jolla on maantienharmaa tukka ponnarilla sekä farkut ja t-paita.. exälle kelpasin näin, mutta erosimme 4v sitten ja olen jo suoraan sanoen alkanut kyllästyä näyttämään samalta kuin 15-vuotiaana ...
A.p
Jos näytät 15 vuotiaalta, niin ihmettelen kyllä jos ei ole vientiä.
Olen itsekin laihduttanut, ja noissa nykyisissä BMI-lukemissasi ei huomiota vielä tullut, kun olin muutaman kilon yli normaalipainon ylärajan, alkoi tulla. Punainen polkkatukka ei tietenkään ole mikään pariutumisen este, mutta oman kokemuksen mukaan miesten mieleen on pitkät hiukset vaikka olisivat huonokuntoiset lirut ja aina ponnarilla.
Ikä on ongelma ainakin jos omanikäisiäsi etsit. He voivat valita 25-45-vuotiaista juuri sellaisen kuin haluavat. Miksi tyytyisivät juuri sinuun? Voit olla vaikka kuinka hyvinsäilynyt ja kiva mutta se ei vaan enää riitä. Kauniita naisia on maailma täynnä. Nuorena naiset saavat valita kenet kelpuuttavat, keski-iästä eteenpäin miehet (jos ovat edes suht hyvässä työssä).
No minä olen 38 vuotias mies. Itsellä on vastaava 2 kertainen projekti kesken, mutta voisin sun kanssa lähteä treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän vielä että jos 45 vuotiaalla miehellä ei ole jälkikasvua, niin jättäisin väliin ja jos saisin tyytyttävän selityksen miksi ei, niin varmaan jättäisin silti.
Mikähän se tyytyttävä selitys olisi?
Tartun tässä nyt johonkin provoon, mutta nelikymppisenä velana minua todellakin kiinnostaisi, mikä olisi "hyväksyttävä syy" miehen lapsettomuuteen, ja joka silti johtaisi dumppaamiseen? Miehen oma hedelmättömyys, exän kyvyttömyys tai haluttomuus hankkia lasta? Varmastikin täysin ei-hyväksyttäviä olisivat miehen vapaaehtoislapsettomuus tai se, ettei ole löytänyt sopivaa naista.
Olen huomannut, että tässä ikäluokassa vanhemmilla riittää paljon vaatimuksia siitä, kuka kelpaisi lapsilaumaa sietämään, itsellä ei aina niin kovin paljon olekaan annettavaa. Lapsettomat voivat ottaa hieman rennommin.
Miksi kirjoitat "A.p"? Alkuperäinen on yhdyssana.
Jaa. Itse olen läski vanha ämmä ja vientiä on samanlailla baareissa kun 20+ vuotiaana ja hoikkana.
Joo, sehän se on ainoa joka merkitsee. Tyyli ja paino.