Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten käräytetään kelan tukien huijari?

Vierailija
23.07.2016 |

Selvisi tänään että sukulaisnainen on huijannut jo vuodesta 2012 yksinhuoltajan lapsilisät, asumistuet ja toimeentulotukea! Perheenisä asuu samassa osoitteessa, mutta on kirjoilla toisaalla. Hän käy töissä ja nainen kehuskelikin kun rahaa on ja huijaa kaikki rahat kelasta ja sossusta. Olen tyrmistynyt!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa.

Vierailija
2/23 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

varasta sen kelakortti niin loppuu se rahan nostaminen=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelan sivuilla on lomake jolka voit ilmoittaa tulien väärinkäytöstä.

Olen tänä vuonna käräyttänyt jo kolme mammaa :)

Vierailija
4/23 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä loiset kun saataisiin kuriin, jäisi enemmän varoja auttaa niitä jotka oikeasti tarvitsevat apua! Tutkin kohta kelan sivuja. Ap

Vierailija
5/23 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tiedän yhden joka avokkinsa kanssa todistettavasti huijaa.

Oon laskenut että summa voi olla aika iso.

Vierailija
6/23 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laskeskelin myös ja summa on aika iso. Ap

Vierailija
7/23 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan sama tuttu, jonka mies on lisäksi "työtön" mutta tekee harmaata työtä pitkää päivää jonkun kaverin firman kautta :( Raivostuttaa!

Vierailija
8/23 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää mies käy mielestäni ei pimeästi töissä. Nyt juuri tänään nainen selosti kuinka paljon hän saa mistäkin rahaa ja ei maksa juuri mitään laskujaan, kun sossu hoitaa ne. Kiehuttaa!

9/23 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/23 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä luulet kelan tekevän asialle? Ihan laillista on asua eri osoitteessa, vaikka kuinka sinua harmittaisi.

Vierailija
11/23 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milläs todistat, että ukko tosiaan asuu eikä vain vieraile kämpässä tai että hän osallistuu perheen kuluihin? Keksipäs se, kyylä.

Vierailija
12/23 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tällä perheenisällä on omat kustannukset asumisestaan toisaalla. Eikä varmaan saa asumistukea kun käy työssä.

Vierailija
13/23 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sulla on kiire käräyttää sukulainen. Mitä sinä siitä hyödyt? Sitäpaitsi jos tyyppi asuu muualla ja maksaa asunnon muualla niin ei ole sääntöä ettei saa käydä kylässä niin usein kun tahtoo.  Tyyppi maksaa sähköt ja vuokrat ja kaikki siitä toisesta asunnosta jossa se asuu vaikkei ole usein kotona.  Rahaahan sillä menee ruokaan syö se sitten perheen kanssa tai yksin.

Kuvittele, että perheen teini muuttaa omilleen mutta on silti vanhempiensa luona päivittäin syömässä ja pesettämässä vaatteet kun ei itellään ole pesukonetta tai pesutupaa. Jos ne viettää isolla porukalla paljon aikaa ja vanhempien taloon mahtuu koko suku. Ei se silti tarkoita, että nuori ei saa asumistukea ja työttömyyskorvausta vaan koska se vierailee niin paljon vanhemmillaan.

Pitää olla selkeä laki sitten, että kuinka paljon kotona pitää viettää aikaa.

Löytyykö kelan sivuilta kellonaikoja jolloin pitää tulla kotiin. Mäkin olen nuorempana varsinkin ollut paljon kavereilla vaikka oma kämppä olikin. Aina meni myöhään joten jäin yöksi. En mä nyt koe että en asumistukea ansainnut koska vietin joskus yli puolet ajasta pois kotoa.

Kyllä mäkin ehkä tekisin valituksen jostain ihmisestä joka ois tosi vittumainen mulle, mutta en nyt ehkä kävis oman sukulaisen kimppuun. Rakastatko valtiota todella niin paljon, että rakkaus johonkin kelaan ylittää välittämisen sun sukulaiseen. Ehkä kannattais sanoa sille sukulaiselle itelleen asiasta päin naamaa, että rahaa menee vaan lisää ylimääräseen kämppään jota ei tarvi. Lapsilisä ei ole niin suuri tai yksinhuoltajan tulot kun toisen kämpän pitäminen turhaan. Se on miltei plus miinus nolla. Lisää stressiä vaan.

Vierailija
14/23 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasikanpaskat älkää iniskö täällä. hoitasitte vaan ne omat asianne.

Vierailija
15/23 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskittyisin enemmän näihin: 

Ruotsalaisnainen valehteli itsensä turva paikan hakijaksi Suomessa – Migri: valtiolle yli 150 000 euron lasku

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/f47ebcbd-a591-4a00-a6f4-7a8b23ab1643

Kuinka paljon näitä Suomessa on?

Vierailija
16/23 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petos on rikos. On kansalaisvelvollisuus käräyttää rikollinen. Käräyttämättä jättäminen olisi tässä tapauksessa moraalitonta. Kannustan tekemään ilmoituksen.

Vierailija
17/23 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi teitä tekopyhiä, tehän ette tee mitään väärää koskaan? saisitte hävetä  kaksinaamaiset  kakkiaiset.

Vierailija
18/23 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sulla on kiire käräyttää sukulainen. Mitä sinä siitä hyödyt? Sitäpaitsi jos tyyppi asuu muualla ja maksaa asunnon muualla niin ei ole sääntöä ettei saa käydä kylässä niin usein kun tahtoo.  Tyyppi maksaa sähköt ja vuokrat ja kaikki siitä toisesta asunnosta jossa se asuu vaikkei ole usein kotona.  Rahaahan sillä menee ruokaan syö se sitten perheen kanssa tai yksin.

Kuvittele, että perheen teini muuttaa omilleen mutta on silti vanhempiensa luona päivittäin syömässä ja pesettämässä vaatteet kun ei itellään ole pesukonetta tai pesutupaa. Jos ne viettää isolla porukalla paljon aikaa ja vanhempien taloon mahtuu koko suku. Ei se silti tarkoita, että nuori ei saa asumistukea ja työttömyyskorvausta vaan koska se vierailee niin paljon vanhemmillaan.

Pitää olla selkeä laki sitten, että kuinka paljon kotona pitää viettää aikaa.

Löytyykö kelan sivuilta kellonaikoja jolloin pitää tulla kotiin. Mäkin olen nuorempana varsinkin ollut paljon kavereilla vaikka oma kämppä olikin. Aina meni myöhään joten jäin yöksi. En mä nyt koe että en asumistukea ansainnut koska vietin joskus yli puolet ajasta pois kotoa.

Kyllä mäkin ehkä tekisin valituksen jostain ihmisestä joka ois tosi vittumainen mulle, mutta en nyt ehkä kävis oman sukulaisen kimppuun. Rakastatko valtiota todella niin paljon, että rakkaus johonkin kelaan ylittää välittämisen sun sukulaiseen. Ehkä kannattais sanoa sille sukulaiselle itelleen asiasta päin naamaa, että rahaa menee vaan lisää ylimääräseen kämppään jota ei tarvi. Lapsilisä ei ole niin suuri tai yksinhuoltajan tulot kun toisen kämpän pitäminen turhaan. Se on miltei plus miinus nolla. Lisää stressiä vaan.

Ahaa. Eli jos sun sukulainen syyllistyy rikoksiin, niin sukulaisuus menee lainkuuliaisuuden edelle?

Kivahan se sitten on kun sun sukulainen tappaa tai r*iskaa jonkun, ja te vain suojelette häntä ja lyötte kapuloita tutkinnan rattaisiin.

Että semmoinen oikeusvaltio. Alkaa kuulostaa yhä enemmän eräältä kunniak*lttuurilta tämmöiset jutut.

Vierailija
19/23 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vikansa kun meni leveilemään puhalluksellaan, saa kaiken maailman kyylät kimppuunsa.

Vierailija
20/23 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri osoite kun on niin ei niille mitään saa. Katsos kun eri paikoissa saa asua ja sit seurustella.