Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta on noloa, kun miehet ovat lähteneet mukaan pukinpartabuumiin

Vierailija
23.07.2016 |

Jotenkin en näe miehisenä piirteenä sitä, että pitää mennä jonkun muotijutun mukana.

Onko muita, jotka pitävät tätä partabuumia vastenmielisenä?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnakundien ja mopopoikien eli mc-rikollisten matkimista. Säälittävää lähinnä.

Vierailija
2/16 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa... Kuka matkii ja ketä? Itse vedän ihan omaa tyyliä, nyt ja iankaikkisesti, ja jos joku kuvittelee että olen joku perässä laahaava lammas niin se on heidän häpeänsä. Eli se mitä tahdon sanoa on se, että oli minulla sitten minkälaiset vaatteet tahansa ja minkälainen partatyyli tahansa, niin näytän aivan jumalaisen hyvältä. Nyt ja aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kasva muu.

Olisiko pelkät viikset paremmat?

Vierailija
4/16 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jasper Pääkköne ja parta. Voi yök. Ei sovi ollenkaan.

Vierailija
5/16 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemmehan me miehetkin joutuneet katsomaan teidän typeriä "muotejanne"

Vierailija
6/16 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta se on ihan selvä, että me naiset olemme tyhmempiä ja näin ollen menemme mukaan kaikkiin hömpötyksiin. Muotihömpötyksiin mukaan meneminen ei vaan ole miehekästä.

Vierailija
7/16 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ainoa vaihtoehto on siis itse alkaa samanlaiseksi muotilampaaksi kuin naiset?

Vierailija
8/16 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikset pahinta mitä voi olla miehellä. Ulkomaalaisten nuorten miesten partatyyli on upea. Viimeistelty ja huoliteltu.Mutta heillä on karvoja, mitä ajella. Sekä ulkonäköä. Toisin kuin suomalaisilla punakoilla,kaljuilla ja värittömillä ukoilla,joilla ei ole edes ripsiä, kulmakarvoista puhumattakaan.

Vierailija
9/16 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mikään ei ole niin kuvottavan näköistä säälittävä harva pukinparta. Kunnon lumberjack tyylinen parta taas on asia erikseen, mutta jos ei kykene kasvattamaan kuin muutaman hassun amisviiksiä muistuttavan haivenen niin kannattaa suosiolla jättää se partalook niille oikeille miehille.

Vierailija
10/16 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pate Mustajärvelle ei sovi parta. Ei sitten millään.

Vierailija
11/16 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viikset pahinta mitä voi olla miehellä. Ulkomaalaisten nuorten miesten partatyyli on upea. Viimeistelty ja huoliteltu.Mutta heillä on karvoja, mitä ajella. Sekä ulkonäköä. Toisin kuin suomalaisilla punakoilla,kaljuilla ja värittömillä ukoilla,joilla ei ole edes ripsiä, kulmakarvoista puhumattakaan.

Hoh hoijaa, tulipa taas vähän yleistettyä ...

Vierailija
12/16 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

10v ollut pukinparta. Eikö se sitten olisi epämiehekästä, jos ajaisin parran jonkun av-mamman puheiden vuoksi?

Vierailija
13/16 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitänyt pukinpartaa 90-luvulta lähtien. Pitäisikö nyt ajella pois, kun se on jossain päin muodissa? Muuten en ole jonkun reppanan mielestä miehekäs. Lyhyet hiuksetkaan ei ole yhtään naisellisia, mutta silti se muoti tuntuu vähän vanhempien naisten keskuudessa pitävän pintansa.

Vierailija
14/16 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen pukinpartabuumi. Muutama vuosi sitten sellaisia saattoi nähdä, harvoin nykyään.

Vierailija
15/16 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kasvatti parran 7v sitten ihan mun pyynnöstä eikä ole sitä pois ajellut sen jälkeen. Hänellä on sellainen lyhyehkö leukaparta. Pitää siis sen lyhyenä, ei halua pitkää. Mun mielestä parta on hot, olipa muodissa tai ei. Toisille sopii paremmin kuin toisille.

Vierailija
16/16 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukinparta on kyllä kauhea. Monella miehellä ei vain ole mitään käsitystä siitä, mikä näyttää hyvältä. Vaikea uskoa, että he haluaisivat tahallaan tehdä itsestään rumia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi